Joulun herkut alle sadalla eurolla? Kyllä, ja näistä nelihenkinen perhe syö kolme päivää
Kinkku, hinta 6 kg 45 e. Porkkanalaatikkoa ja perunalaatikkoa itse tehden, hinta 5 e. Salaattia, kinkun paistoliemestä tehtyä kastiketta, sinappia, näihin menee 6 e. Lasimestarin silliä itse tehden, graavilohta itse tehden, hintaa 7 e. Colaa lapsille, 24 pulloa kympillä. Jälkiruuaksi itse tehtyjä joulutorttuja ja suklaata, 8 e. Aikuisille juomaksi kotikaljaa.
Kinkun jämistä syntyy välipäivinä vielä rokkaa ja kinkkukastike perunoille. Eli tavallaan tuosta on ruokaa pidemmäksikin aikaa.
On se toki hiukan kalliimpaa kuin millä normisti laitan ruokaa, mutta ei onneksi törkyhintaista. Ja kaikille on tuossa mieluisia herkkuja.
Kommentit (133)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syökää hyvät ihmiset protskua ja vihanneksia, mitä järkeä noita pakin sekoittavia laatikoita on vetää? Loppiaiseen asti sitten koetetaan päästä peräpukamista eroon!
Miksi sulle on ongelma, että muut tykkäävät laatikoista? Miksi olet niin älyllisesti vajaa, että et osaa tehdä ruokia oikein ja aiheutat ruokamyrkytyksen ja peräpukamia muille?
Auts, nyt tuli paha! Ja jopa ilman kirjoitusvirheitä! Nuija, tämä on keskustelupalsta. Toki en roiku täällä kuten sinä.
Mitä ihmettä sä oikein sekoilet? Keneksi mua oikein luulet? Mulla harvemmin tulee kirjoitusvirheitä enkä myöskään roiku jatkuvasti palstalla. Olet kyllä sekaisin kun noin meni tunteisiin toisten joululaatikot.
Vierailija kirjoitti:
Mitä hitsin riitaa täällä ny käydään?
Jollakin meni tunteisiin kun joku oikeasti tykkää laatikoista eikä saa niistä ripulia tai peräpukamia. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perunalaatikko ja lohi ok, muita en ehkä omaan pyötääni haluaisi. Mutta saa niitä muitakin ruokia edullisesti, varsinkin jos jättää tuon kalliin jättikinkun pois.
No ei ole kallis tuo, seitsemän euroa kilolta. Suomalaista ei halvemmalla saa mistään ja tanskalaista en osta, sen verran panostan tuohon. Jokainen totta kai voi ostaa mitä haluaa, tuo oli vain esimerkki, että ihan kohtuuhintaan saa jouluruuat kasaan.
Itse ostin suomalaisen pakastekinkun S-Marketista kilohintaan 3,99€.
Se halutaan sitten piilottaa. Nyt pitää median sitä kysellä ja se on ilmoitettava. Näin toimii demokraattinen vapaa maa. Maa mikä eroaa diktatuureista.
Pulleat rintalihakset, karvainen rinta, leveät hartiat, hoikka, pitkät paksut vaaleat latvoista luonnonkiharat hiukset, litteähkö masu, lihaksikkaat käsivarret, lihakset näkyvät ihon alta. Naisten päät kääntyvät kun liikun kaupungilla kireässä paidassa. Joo ihan tyytyväinen ulkonäkööni olen.
Mutta työtä se on vaatinut ihan älyttömästi, kymmeniä tunteja liikuntaa viikossa. Enkä ole ulkonäön vuoksi liikkunut vaan terveyden, kaunis kroppa tulee sivutuotteena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä hitsin riitaa täällä ny käydään?
Jollakin meni tunteisiin kun joku oikeasti tykkää laatikoista eikä saa niistä ripulia tai peräpukamia. :D
Kyllähän se olet nuija sinä, jolla meni tunteisiin... ;)
Minkä takia Kemin hopeakettu tulee kommentoimaan jopa peräpukamaketjuun?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syökää hyvät ihmiset protskua ja vihanneksia, mitä järkeä noita pakin sekoittavia laatikoita on vetää? Loppiaiseen asti sitten koetetaan päästä peräpukamista eroon!
Miksi sulle on ongelma, että muut tykkäävät laatikoista? Miksi olet niin älyllisesti vajaa, että et osaa tehdä ruokia oikein ja aiheutat ruokamyrkytyksen ja peräpukamia muille?
Auts, nyt tuli paha! Ja jopa ilman kirjoitusvirheitä! Nuija, tämä on keskustelupalsta. Toki en roiku täällä kuten sinä.
Mitä ihmettä sä oikein sekoilet? Keneksi mua oikein luulet? Mulla harvemmin tulee kirjoitusvirheitä enkä myöskään roiku jatkuvasti palstalla. Olet kyllä sekaisin kun noin meni tunteisiin toisten joululaatikot.
Et kai sä juntti oikeesti luule, että mua kiinnostais kuka olet. Huutonaurua!
Taas on laa tikko loukkaa ntuja tääl lä komme ntoimassa`? Ettekö tiedä kuka mä olen, harvoin teen myös kirotus virheitä!
Peräpukamat näköjään menneet maalaisilla tunteisiin, itse olen vetänyt porkkanalootaa aamusta asti!
Vierailija kirjoitti:
”Herkut” *tirsk*
Niinpä! Mutta ei saa arvostella laatikoita, tulee pian lähes kirotus tatonen loukkaantumaan peräpukamineen!
Vierailija kirjoitti:
Onkos täällä laatikkoloukkaantuja paikalla? Koko päivä vedetty porkkanalootaa? :D :D
Laatikkoloukkaantuja viettää nyt pöntöllä pientä taukoa palstalta, kuulemma harvemmin käy (tätä ei usko kukaan)
Onpahan taas sekopäiden ketju.
Olis ollut kiva keskustella joulumenystä.
Kyllä, on sekopäät taas liikkeellä. Varsinkin tuo, joka luulee osaavansa kirjoittaa ja pöntöllä vääntää ripulia päivät pitkät. Ois todellakin mukava jutella asiallisesti.
Ostin pikkulaatikot valmiina, laitan sekaan kermaa ja tavittaessa lusikallisen siirappia.. Kahdestaan kun on, ei jaksa tehdä omia laatikoita enää.
Mitä ihmettä te syötte normaalisti, jos jouluruoka laittaa vatsan sekaisin? Vai johtuisiko siitä, että syö ylipaljon kinkkua, mättää suusta alas torttuja ja suklaata koko ajan? Sokeri ja rasvahan sen vatsan saa sekaisin. Ei minulla ainakaan mene jouluateriasta vatsa sekaisin.
Ai että ku mukava nöyryyttää laatikkoloukkaantujaa, jota harmittaa jos joku arvostelee laatikoita.
Naamaan!
Mistä voi saada nyhtö hirveä ?? Lohta kannattaa laittaa uunissa kunnolla 10€ ja ostaa savustettu siika 6€. Suolakurkku purkit ja poron leikkeleitä sekä kahvikerma purkki ja maito.Limput ja se kinkku.Pipareita jotain satasen ja tiivistemehu.
Vierailija kirjoitti:
Ai että ku mukava nöyryyttää laatikkoloukkaantujaa, jota harmittaa jos joku arvostelee laatikoita.
Naamaan!
Laatikkoloukkaantuja (joka ei ole juuri koskaan palstalla) jo paikalla? :D :D Nuija, sua on helppo viedä ripuleinesi. Osaathan myös kirjoittaa ilman kiroitus vireitä ja sinua "ei harmita" jos jotakin ei laatikot kiinnosta.
Suomalainen kinkku ja maksaa 7,50 kg. Se on halpaa. Joku tanskalainen on toki halvempi, valintakysymys tämä.