Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuleeko teille joskus kuumeinen olo siitä, kun säätila vaihtuu melko nopeasti pakkasesta plussan puolelle?

Vierailija
18.12.2021 |

Itselleni käy välillä niin. Nyt on ollut taas semmoinen kerta. Tulee vilunväristyksiä ja ylipäänsä semmoinen olo kuin olisin sairastumassa flunssaan ja kuumeeseen, mutta ainakin äsken, kun mittasin kuumeen digitaalimittarilla kahteen kertaan, niin näytti tavallista lämpöä. Onko muilla tämmöistä? Itse juon tämmöisinä aikoina inkiväärillä maustettua vihreää teetä, koska joskus eräs vanha viisas nainen sanoi kärsivänsä itsekin tällaisesta ja sanoi kokevansa, että tuollaisen teen juomisesta on apua siihen. Taisi laittaa vielä vähän hunajaakin.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Nuhaa tulee hetkeksi.

Vierailija
2/5 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tämä  yleensä kestää minulla vain yhden päivän. Kun seuraavana aamuna, kun herään, se on monesti jo poissa.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Nuhaa tulee hetkeksi.

Joo, tosiaan nuha, on sopiva sana kuvaamaan tätä. Onkohan tämä sitten vaan jonkunlaista yliherkkyyttä. Olin lapsena maaseudulla heinätöiden aikaan välillä heinäpölylle allerginen, siis jos peuhasin heinäkasoissa, ulkonakin.

Noh onneksi en ole ainut, vaikka ei sairastumista tietenkään toivoisi kenellekään : )

ap

Vierailija
4/5 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tulee, mutta päinvastaisesta, eli kun nopeasti kylmenee. Just oli pari viikkoa sitten, kun pakkaset tulivat, kuumeinen, nuhanen ja flunssainen olo. Jäseniä särki ja väsytti. Nyt kun mentiin taas plussalle, on olo paljon parempi.

Vierailija
5/5 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tulee ja tippa valuu punttiin kauniin naisen lähellä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kahdeksan