Voi nolouden nolous mitä eilen illalla tapahtu.
Asutaan maalla ja tässä ei ole taloja kovin lähellä. Meillä on vastarakennettu talo eikä kodinhoitohuoneessa vielä verhoa ovessa jossa on ikkuna. Hiekkatie, jolla ei tosiaan ole juuri koskaan liikennettä, menee tuosta kodinhoitohuoneen edestä. Siis täysin suora näköyhteys ulkoa sisälle tuolta tieltä.
Eilen illalla sitten olin viemässä vauvaamme pesulle ja riisuin häneltä vaatteita ikkunan edessä itse jo tietysti täysin nakusena tissit paljaana ja valot päällä niin että oikein oltiin estradilla (ulkona oli hämärää). Ja tietysti just sillon, JUST SILLON tiellä menee traktori hitaaaasti mutta varmasti. Menin aivan paniikkiin kun tajusin sen, koppasin tytön syliin enkä älynnyt mihin ois pitäny paeta, kunnes painuin kyykkyyn ja pysyin siellä. Huusin miehelle että kuka oli menny traktorilla ohi, kuulema naapurin " Pertti" . Kiva. Tänään sitten kävin lenkillä ja samainen Pertti tuli nyt autolla vastaan. Kovin sitä hymyilytti! Vitsi mua nolottaa, vaikka kyllä vähän jo naurattaakin...
Tänä iltana laitan lakanan oven väliin ikkunan eteen tai riisun vauvan ja itseni pimeässä.
Kommentit (9)
mutta jokainen saa olla kotonaan niin kuin haluaa! Tämä Pertti taitaa olla oikein tirkistelijä... sais hän olla paremminkin nolona
Itse olen (asumme kaupungissa kerrostalossa ja vasta päätä on kerrostalo) käynyt nakkepellenä parvekkeella laittamassa kesäkuumalla koiran juomakuppiin vettä. Ja aivan varmasti naapurit näki :) Alastomuus on luonnollista!
Vai että ihan on tirkistelijä se naapurin mies. Miettikää nyt vähän, akka hyppii tissit paljaana avoimen oven edessä johon näkee TIELTÄ jota pitkin naapuri kulkee. Ja naapuri sitten on tirkistelijä? :D :D
Ettei vaan ois " puolivahingossa" tehny itellä mieli vilautella naapurille.. ;)
Eilen luin Kotivinkkiä tms. lehteä, ja siellä oli useampiakin sisustuksia ilman verhoja, kaikki olivat tiheään asutulla alueella. Tiedä sitten olivatko kerrostalot Helsingissä niin, että ikkunat olivat merelle päin, mutta kyllä naapurikerrostaloistakin näkee yleensä todella hyvin sisälle kun ulkona on pimeää ja sisällä valot! En ymmärrä kuka voi elää tietäen että sisälle näkee suoraan. Maallakin varmaan pelkäisin että puskassa (tai heti ikkunan takana, eihän sitä pimeällä näe!) on joku tirkistelijä seuraamassa jos kuljen alasti kotonani.
Asumme rauhallisella okt-alueella, ja jokaisessa ikkunassa on sellaiset verhot, joista ei näe läpi/raoista kun ne vetää kiinni.
kunhan saan sellaisen hommattua! Ja kun yleensä siitä ei mene tosiaan yhtään ketään, ainakaan niin myöhäsellä. Joo en tiedä mikä Pertin tilanne on, millon on viimeksi nähnyt vähän nuorempaa lihaa, kyllä hältä emäntä taitaa löytyä (en tunne heitä kovin hyvin). Ja ei, en tieten tahtoen koettanut itseäni esitellä, kuten joku taisi vinkata ;).
Niin ja onhan se alastomuus luonnollista, mut kun se tilanne tuli niin äkkiä ja mielestäni reagoin siihen aika höpsösti (mahtoi vaikuttaa huvittavalta kun ensin toikkaroin siinä tietämättä mihin mennä ja sitten painuin yht`äkkiä kyykkyyn. =D
Mieheni tuumasi, että taitaa kohta olla vilkasta tuolla tiellä ilta-aikaan kun muut kylän maalaisisännät asiasta kuulevat...
-ap-
En todellakaan tirkistellyt sinua tai tissejäsi. Koska tieltä todellakin näkee teille suoraan sisään en voinut kuitenkaan sinua olla huomaamatta; mutta älä pelkää, et ollut niin kuuma pakkaus, että tarvitsisi pelätä tapahtuman toistuman...
Niitä verhoja odotellessa..
t:Pertti
Jos susta ap tuntuu pahalta ni mä oon tässä, ihan lähellä. SSShhhhh....
näytti kaiken siis... Ja miehellänsä seisoi... :-D. Ei hemmetti, olisin halunnut nähdä sen, kun ovat yleensä todella tarkkoja omasta imagostaan ja " kulisseistaan" . :-D
jos naapuri " pertti" tuijottaa sisään niin se on kyl sen häpee/moka