Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pelottava 8-vuotias :-(

Vierailija
01.09.2006 |

Leikkipuistossa käydessäni juttelen usein erään isän kanssa, jolla on pieniä lapsia ja yksi vanhempi tyttö, joka käy koulua. Tämä lapsi tulee puistoon koulun jälkeen ja on todella omituinen. Kuuntelee aina lähistöllä kun juttelemme hänen isänsä kanssa, ja on monesti kysynyt todella vihaisesti mitä me nauramme. Olen aina ollut vähän vaivautunut kun tyttö mulkoilee vihaisesti. Tänään kaiken huipuksi tyttö meinasi hyökätä kimppuuni, isokokoinen tyttö. Isänsä sai viime hetkessä kiinni tytöstä kun tämä oli käymässä päälleni!!!!!! Ja vain siksi että tätä taas hermostutti että juttelemme ja nauramme hänen isänsä kanssa. Tyttö tuntuu aina luulevan että nauramme juuri hänelle??

Tyttö ei käy lähikoulua vaan jossain erityiskoulussa. En kehtaa kysyä isältä mikä tyttöä vaivaa, mutta käytös jäi kyllä vaivaamaan minua.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
01.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis 22: Jos joku mies nauraa jutuilleni hänellä on jotain flirttiä kanssani???? Apua, enpä ole moista ajatellutkaan. Siis minulla on peliä useamman miehen kanssa ja heillä minun kanssani... Kaikkea sitä oppii kun av:tä lukee.

Vierailija
2/23 |
01.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ap. ei ole ilmeisesti älynnyt, että lapsi hyökkäsi kimppuun, koska ilmeisesti vihaa ap:tä ja on mustasukkainen isästään ja jos on jokin erityislapsi ei osaa sanallisesti ilmaista tunteitaan, vaan ilmaisee se näin.

Miksi lapsi vihaisi ap:ta, jos ap. ei olisi antanut käytöksellään siihen aihetta. Ehkä monet miehet oikein nauttivat puistokäynneistä, kun siellä saa naurattaa naisia, jotka ovat paikalla ilman miehiään ja sitten ap:n kaltaiset naiset hakevat elämäänsä piristystä nauramalla näiden puolituttujen miesten jutuille. Miesten ja naisten välillä on aina jännite, se nyt on vain fakta ja se ei mihinkään lakkaa olemasta. Naureskelu vastakkaisen sukupuolen kanssa on yleensä aina jonkinasteista flirttiä.

Ap:lle en osaa vastata, mutta tätä yhtä voisin kommentoida. Olisi todella piinallista ylipäätään käydä yhtään missään, jos kaikki vastaantulevat miehet ottaisi jotenkin seksuaaliselta kannalta. Ja jos sattuisi olemaan bi, silloinhan kaikki vastaan tulevat aikuiset olisivat potentiaalisia sänkykavereita. Suhtaudutko oikeasti kaikkiin miehiin hymyttömän asiallisesti, etteivät ne (tai joku joka on lähettyvillä) vain luulisi, että ajattelet heitä sängyssä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
01.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinaan vaan, jos miesten ja naisten välinen kanssakäyminen on mielestäsi lähtökohtaisesti aina flirttiä.

Vierailija
4/23 |
01.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kauhistus, minun mieheni juttelee usein puolituttujen ja tuntemattomienkin naisten kanssa, ja nauravatkin mokomat usein. Kyllä nyt leikkaan mieheltä pallit irti niin johan osaa olla flirttaamatta. Ei vaan miehestäni on hölmöä jos aikuiset viettävät aikaa samassa paikassa/käyvät usein samassa paikassa eivätkä ikinä puhu toisilleen. Hän juttelee sujuvasti smalltalkia vaikka kenen kanssa, enkä kyllä mitään flirttiä ole huomannut, lähinnä olen kade kun en itse osaa tuosta noin vaan jutella

Vierailija
5/23 |
01.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten satunkin aina olemaan samaan aikaan tämän miehen kanssa puistossa????No siksi että se on tämän alueen ainoa leikkipuisto jossa kaikki seudun lapsiperheelliset käy. Ja juttelen ja nauran puistossa myös naisten kanssa, älä nyt vaan sano että flirttailen ja yritän iskeä myös heitä :-)ap

Vierailija
6/23 |
01.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja -voi herttinen sentään - naureskelee. ap

Vierailija
7/23 |
01.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

on jonkinlainen neurologinen sairaus.

Vierailija
8/23 |
01.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kai te tiedätte, onko siinä flirttiä vai ei, mutta kyllä siinä usein on. Ehkä fiksumpaa olisi olla asiallinen. Kyllä siinä on jo aika lämpimät välit, kun oikein naureskellaan ja vielä lähes joka päivä. Ja miten ap. onkin aina puistossa samaan aikaan kuin tuo mies.

Vierailija
9/23 |
01.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jutteletko toisten naisten kanssa puistossa? Nauratko heidän kanssaan? Herran tähden, sinähän saatat olla lesbo, jos teet niin. Varo nyt sitä piiloflirttiä! Älä vaan mene ostaan uutta tuulipukua, se on jo aivan suoraa heruttamista...

Vierailija
10/23 |
01.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. ei ole ilmeisesti älynnyt, että lapsi hyökkäsi kimppuun, koska ilmeisesti vihaa ap:tä ja on mustasukkainen isästään ja jos on jokin erityislapsi ei osaa sanallisesti ilmaista tunteitaan, vaan ilmaisee se näin.

Miksi lapsi vihaisi ap:ta, jos ap. ei olisi antanut käytöksellään siihen aihetta. Ehkä monet miehet oikein nauttivat puistokäynneistä, kun siellä saa naurattaa naisia, jotka ovat paikalla ilman miehiään ja sitten ap:n kaltaiset naiset hakevat elämäänsä piristystä nauramalla näiden puolituttujen miesten jutuille. Miesten ja naisten välillä on aina jännite, se nyt on vain fakta ja se ei mihinkään lakkaa olemasta. Naureskelu vastakkaisen sukupuolen kanssa on yleensä aina jonkinasteista flirttiä.

Vierailija
11/23 |
01.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan noita neurologisia sairauksia, joihin liittyy ennakoimattomuutta ja sosiaalista omituisuutta.

Jos tuollaista tapahtuu, niin isä varmasti kertoisi sinulle, mistä tuollainen päällekäyminen johtuu. Onhan se hänellekin mieluisampaa selittää diagnoosista kuin jättää sinut siihen luuloon, että lapsi on vain " huonosti kasvatettu" tai " paha" .

Vierailija
12/23 |
01.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja eikö sitä saisi keskustella joistain hauskoistakin asioista?

Vierailija
13/23 |
01.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin pitääkö siihenkin vetää seksi mukaan??????Aika sairasta jos ei voi edes jutella miespuolisen ihmisen kanssa ilman että joku valopää epäilee heti jotain?????ap

Vierailija
14/23 |
01.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja aggressiivista laatua oleva luonne. eli lapsi vain ei ole terve.

toiset vammaiset on iloisia ja toiset vihaisia. toisilla vamma näkyy päälle päin toisilla ei ole mitään fyysistä päälle päin näkyvää vikaa.

ei kaikkia pipipäitäkään/mielenterveyspotilaita erota päällepäin.

Vierailija
15/23 |
01.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä kun naureskelee puolitutun miehen kanssa, siinä on flirttiä mukana. Joten tuskin tuo 8-vuotias ihan väärässäkään on, lapset on herkempiä näkemään tällaiset asiat.

Vierailija
16/23 |
01.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on surkea itsetunto tai jokin mielenterveysongelma niin helposti luulee, että kaikki nauraa.

Vierailija
17/23 |
01.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juttelen puistossa myös toisten äitien kanssa ja joskus naurammekin kovasti yhdessä, kukaan ei ole vielä syyttänyt minua flirttailusta heidän kanssaan mutta auta armias jos naurat miehen kanssa niin se heti flirttiä vai?

Vierailija
18/23 |
01.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Jos on surkea itsetunto tai jokin mielenterveysongelma niin helposti luulee, että kaikki nauraa.

Kuule, ap kyllä ihan selvällä suomenkielellä kirjoitti, että se lapsi on erityisopetuksessa, jonne ei noin vaan " päässä vikaa" diagnoosilla pääse. Tai niin, että " ajattelee kaiken pyörivän itsensä ympärillä" .

Siis kuinka ENNAKKOLUULOISIA ja ennen kaikkea täysin tietämättömiä ihmisiä täällä palstailee, se käy ilmi tästäkin ketjusta!! " Kehitysvammaiset" luokitellaan tuossa yhdessäkin kommentissa aggressiivisiksi noin vain.

:=(

Ei ihme, ettei se isä halua huudella lapsensa diagnoosilla, kun äitien tietotaso ja empatiakyvyt ovat tällaisia.

Vierailija
19/23 |
01.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielessä! (siis tän keskustelun takia nyt ajattelin) Miksi kaikkeen pitää aina sekoittaa seksi?

Ap, olin jotain 5-vuotias ja äiti tanssi häissä (minulle) vieraan miehen kanssa. Voi sitä huolen määrää pienessä mielessä! Itku kurkussa sitä seurasin ja lopulta meni kysymään äidiltä, että ethän mene tuon miehen kanssa naimisiin! Äitini oli siis naimisissa isäni kanssa, ja yhä ovat. Lapset nyt vaan ei ymmärrä.

Mutta hyvinkin voi tytöllä olla mielenterveysongelmia niin kuin tässä edellä on arvailtu. Saahan noita lukea lehdistä, että hyökkii noita kaiken maailman skitsoja ihmisten kimppuun.

Vierailija
20/23 |
01.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

mielessä! (siis tän keskustelun takia nyt ajattelin) Miksi kaikkeen pitää aina sekoittaa seksi?

Ap, olin jotain 5-vuotias ja äiti tanssi häissä (minulle) vieraan miehen kanssa. Voi sitä huolen määrää pienessä mielessä! Itku kurkussa sitä seurasin ja lopulta meni kysymään äidiltä, että ethän mene tuon miehen kanssa naimisiin! Äitini oli siis naimisissa isäni kanssa, ja yhä ovat. Lapset nyt vaan ei ymmärrä.

Mutta hyvinkin voi tytöllä olla mielenterveysongelmia niin kuin tässä edellä on arvailtu. Saahan noita lukea lehdistä, että hyökkii noita kaiken maailman skitsoja ihmisten kimppuun.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kuusi