Mul ei oo kavereita
Kommentit (12)
Pelkästään itseni ja sit ku joskus joudun sukujuhliin ni kaikki ihmettelee miks oon niin outo. No kai mä oon ku kukaa ei haluu ikinä olla munkaa enkä pysty parantamaan niitä helvetin sosiaalisia taitoja olemalla jatkuvasti yksin
Vierailija kirjoitti:
Pelkästään itseni ja sit ku joskus joudun sukujuhliin ni kaikki ihmettelee miks oon niin outo. No kai mä oon ku kukaa ei haluu ikinä olla munkaa enkä pysty parantamaan niitä helvetin sosiaalisia taitoja olemalla jatkuvasti yksin
Mä en oo koskaan edes ollut sukujuhlissa. Meillä ei ole ollut koskaan semmosia. Jos hautajaisia ei lasketa
Vierailija kirjoitti:
Googlaa helsinkimissio -
En googlannut, kun tiedän että sivusto on uskisjuttuja.
Uskoontuloni yhteydessä sain yhden kaverin - Jeesuksen.
Olen ollut uskossa jo parikymmentä vuotta. Muita kavereita ei ole edelleenkään.
Ennen ihmettelin, miten muut uskoontulleet löytävät pian uskovia ystäviä ja ihanan uskovan puolison. Enää en jaksa ihmetellä.
ei oo monella muullakaan. Nautitaan yksinäisyydestä🙃
Ap, ryhdistäydy. Ole itse ensin itsellesi se paras ystävä.
Vaikka sinulla ei ole kavereita, et ole luuseri.
Tuskin sinua kukaan/moni vihaa, olet vain näkymätön muille.
Harrasta jotain sellaista mikä kiinnostaa itseäsi, ja tee itsesi sitä kautta näkyväksi muille samaa harrastaville. Tämähän voi tapahtua aluksi anonyymisti netissä, jolloin sinua ei paina mikään leima - ellet itse leimaa itseäsi surkimukseksi.
Tiedän mistän puhun, olen ollut siellä itsekin.
Voin olla sun kaveri, jos kelpaan...
Jotkut entiset kaverit oli niin perseestä, että olen onnellinen ettei ole sellaisia kavereita. Muita on.
Lähde mukaan eläinsuojelutoimintaan. Kivaa ja arvokasta vapaaehtoistyötä.
Sama täällä näin.