Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pomo kiusaa, mitä tekisit tilanteessani?

Vierailija
18.12.2021 |

Pieni yritys, 7 työntekijää. Pomo on siis omistaja. Hän on alusta saakka suhtautunut minuun jotenkin kylmästi. En tajua, miksi hän palkkasi minut, kun suhtautuu nuivasti! Valinnanvaraa olisi ollut paljonkin. Alussa luulin, että kun en osannut vielä hommiani, hän on siksi kärsimätön, mutta opettelin sinnikkäästi ja olen hyvä ja taitava nyt. Hän arvosteleeminua asiakkaiden kuullen, mikä on tosi kiusallista. Aina jostain asiasta, joka tulee ihan puskista. "Voisit sinäkin joskus postin hakea! Mutta ei...!" kun hän on aina sen hakenut tai tuonut tullessaan. Tai "missä se Pena on, etkö sanonut hänelle, että kahdelta on oltava takaisin? Sun pitää sanoa!" Asiakkaat katselee mua sen näköisenä, että taitaa olla laiska ja saamaton työntekijä. Se on hirveän nöyryyttävää. He eivät voi tietää, etteivät nuo asiat todellakaan kuulu tehtäviini.
Olen pari kertaa sanonut tiukasti, kahden kesken, ettei asiakkaiden kuullen antaisi palautetta ylipäätään mistään. Mutta aina näitä tulee.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista ap, että sinussa ei ole mitään vikaa. Sinun pomo on tyhmä, hän itse aiheuttaa käytöksellään hallaa firmalle.

Olen ollut samanlaisessa tilanteessa.

Vierailija
22/24 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se palkkasi sinut juuri siksi, että vaikutit ovimatolta, jota hän voisi höykyttää. Uusi työ.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairausloma on paras ja ihan laillinen kosto huonolle pomolle. Saikkukonetta vaikea irtisanoa ellei halua käräjille ja maksaa kunnolla 🤗

Vierailija
24/24 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko ap töissä hiusalalla?

Sillä alalla on todella heikkoa johtamista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kolme