Montako joulukorttia olette saaneet?
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Kaksi.
Samoin.
Ne tulee joku päivä könttänä. Näin on tullut useana jouluna.
En ole laskenut tarkkaa lukua. 6-10 ehkä. Enempää tosin tuskin tuleekaan.
Kolme: äidiltä, anopilta ja tädiltä
Kaksi, äidiltä ja postilta.
Terveisin Naispelko28
3 eiliseen mennessä, itse lähetin 4
Yhden. Lähetin itsekin vaan neljä tänä vuonna.
Kaksi, itse lähetin 15. Olisi kiva saada enemmänkin joulukortteja, mutta lähes joka vuosi vastaanotettujen määrä vähenee. Lähetän silti kaikille haluamilleni, vaikkeivät he lähettäisi korttia minulle.
Ei ole tullut yhtään, eikä ehkä tulekaan kuin korkeintaan yksi. Kun elää tarpeeksi vanhaksi niin kukaan ei enää muista. lapsista yksi lähetteli kortteja, nyt ei hänkään.
Mutta minäpä kävin kaupassa ostamassa kortteja itselleni, saann niitä niin paljon kuin haluan, vaikka viisikymmentä. Nostelin ne kaapin päälle saadakseni joulumieltä.
Lähetin itse kaksi korttia niille jotka on tänä vuonna minua muistaneet.
4 saanut, 20 lähettänyt. Muutama joulutervehdyssoitto tullut myös
Ei yhtään. Tänä ja viime vuonna en ole lähettänytkään yhtään. Aina ennen olen lähettänyt ja joka vuosi takaisin on tullut vähemmän ja vähemmän. Saa nähdä onko nyt kaikki muutkin lopettaneet. Ensi vuonna pitää kyllä lähettää vaikka kukaan muu ei lähettäisi, ne on kivoja saada niin haluaisin pitää perinnettä yllä. Nyt vaan on ollut niin järkky syksy ja uupumus että ei vaan millään jaksanut ajatellakaan. Eikä ollut oikein postimerkkeihin varaakaan. Joulukuun palkka on vielä saamatta vaikka olisi pitänyt tulla jo.
Kaksi.