Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pomo kiusaa, mitä tekisit tilanteessani?

Vierailija
18.12.2021 |

Pieni yritys, 7 työntekijää. Pomo on siis omistaja. Hän on alusta saakka suhtautunut minuun jotenkin kylmästi. En tajua, miksi hän palkkasi minut, kun suhtautuu nuivasti! Valinnanvaraa olisi ollut paljonkin. Alussa luulin, että kun en osannut vielä hommiani, hän on siksi kärsimätön, mutta opettelin sinnikkäästi ja olen hyvä ja taitava nyt. Hän arvosteleeminua asiakkaiden kuullen, mikä on tosi kiusallista. Aina jostain asiasta, joka tulee ihan puskista. "Voisit sinäkin joskus postin hakea! Mutta ei...!" kun hän on aina sen hakenut tai tuonut tullessaan. Tai "missä se Pena on, etkö sanonut hänelle, että kahdelta on oltava takaisin? Sun pitää sanoa!" Asiakkaat katselee mua sen näköisenä, että taitaa olla laiska ja saamaton työntekijä. Se on hirveän nöyryyttävää. He eivät voi tietää, etteivät nuo asiat todellakaan kuulu tehtäviini.
Olen pari kertaa sanonut tiukasti, kahden kesken, ettei asiakkaiden kuullen antaisi palautetta ylipäätään mistään. Mutta aina näitä tulee.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hakisin kaikessa hiljaisuudessa uutta paikkaa aktiivisesti.

Vierailija
2/24 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haistattaisin pitkät, uhkaisin väkivallalla ja marssisin näkyvästi ulos. Minähän en töitä rahan takia tarvitse, joten pomon on paras olla nöyrä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haistattaisin pitkät, uhkaisin väkivallalla ja marssisin näkyvästi ulos. Minähän en töitä rahan takia tarvitse, joten pomon on paras olla nöyrä. 

No heh, ei pomon nöyrä tarvitse olla. Tavallinen kohtelias asiallisuus riittää. Mutta nämä näytösmäiset ojentelut asiakkaiden edessä ovat aika karmivia.

ap

Vierailija
4/24 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä harkitsin aikaisemmassa työpaikassa vakavasti tekeväni niin että pomon kohdalla "kompastun" ja "vahingossa" osuu nyrkki turpaan. Milläs todistaa tahallisuuden kun itsekin kaadun lattialle.

Vierailija
5/24 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, olin itse töissä pienessä perheyrityksessä (:D) ja uusin työntekijä oli siellä aina se paskaämpäri. Eli minä. Olin vieläpä ulkopaikkakunnalta tullut, joten maineenikin meni pilalle samalla. 

Pomo vaan petaa sinusta virallista syypäätä, jos jokin menee joskus pieleen. Saavat sinusta syntipukin, ja oma/firman maine säilyy puhtaana.

Itsehän vaihdoin työpaikkaa. 

Vierailija
6/24 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala maalittamaan koko perhettä. Riko parisuhde, tuhoa luottotiedot, tee lasu ja elsu, levitä huhuja työpaikalla, vain mielikuvitus on rajana. Pomolla mielenterveys.

Vierailija
7/24 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

.Lähtisin menemään. Mitä sitä itseään häpeämään moisen törkyläjän edessä. Opetelkoon käytöstavat.

Vierailija
8/24 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on pomon koulutus?

Vierailija
9/24 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän tuollainen kohtelu masentaa. Käyppä hakemassa pari kuukautta saikkua näin alkuverryttelyksi.

Juhannukseen mennessä olet jo hyvässä putkessa jonka päässä häämöttää puolen vuoden palkan kokoinen vahingonkorvaus laittomasta irtisanomisesta.

Vierailija
10/24 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilaa Chemicalfrogista jotain joululahjaksi, tee samalla nimetön soitto tullin vinkkipuhelimeen.

Vierailija
11/24 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraavan kerran kun pomosi sinua nöyryyttää asiakkaiden kuulleen.  Pieraise.

Oikeen kuuluva ja tuoksuva paukku.

Jälkeenpäin jos tulee pomolta sanomista niin kerrot että kun ei voi mitään vatsa menee heti sekaisin jos aiheetta syytetään ja nolataan asiakkaiden edessä.

Vierailija
12/24 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiatonta käytöstä pomolta. Mikä on työtehtäväsi ja toimenkuva? 

Vierailija
13/24 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

luulisi että pesismailalla saa käytönse paranemaan.

Vierailija
14/24 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsi uusi duuni

Vierailija
15/24 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain pari asiallista kommenttia aloitukseen.

Mikä osoittaa sen, kuinka hölmöä ja sivitymätöntä porukkaa näin joulun alla lauanai-iltana palstalla on.

Kommentoijat  eivät ole koskaan itse olleet missään vakiuisessa työsuhteessa, tuskin edes kunnon duunissa milloinkaan.

Niin lapsellisia ja tyhmiä kommentteja että hirvitää ja hävettää kommentoijien puolesta.

Vierailija
16/24 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin asiakkaan kuulleen hymyssä suin, että tällä tavoin tässä firmassa annetaan työntekijälle palautetta asiakkaiden kuulleen. Tehdäänkö teidänkin firmassa samalla tavalla?

Vierailija
17/24 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joteski tuntuu vahvasti siltä, että aloitus on provo............

Vierailija
18/24 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joteski tuntuu vahvasti siltä, että aloitus on provo............

Tavallaan ihan hyväkin, että tuntuu. Tilanteeni ei ole siis monille tuttu ja tavallinen ja kertoo maamme ihan hyvästä työilmapiiristä. Minulle on valitettavasti tuttua nyt, eikä tämä ole provo. Ihan oikeaa työelämää :)

ap

Vierailija
19/24 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Imaise saikkua usein niin hermo lepää ja työnantaja maksaa. Kannattaa myös etsiä uutta työpaikkaa samalla mutta sairauslomaa vaan niin usein kun heruu 👍

Vierailija
20/24 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kuin minun kirjoittama aloitus. Mutta mua nöyryytetään vielä enemmän. Että jos lohduttaa ap,niin et ole ainoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kahdeksan