Kasvatan kannabista. Kysyttävää?
Kommentit (47)
Myytkö eteenpäin? Voitko myydä mulle?
Kauan menee että fobba on ovellasi?
Tarjoisitko savut? Nyt olisi viimisen päälle maullaan. Kasvatin joskus itsekkin, lajina oli nortti/shiva hybridi. Oli ja on muuten tosi hyvä lajike.
[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 20:02"]
Miltä se haisee?
[/quote]
Menestykseltä.
Kuinka moni lähipiiristäsi tietää asiasta?
Joo vinkattu on, eli kohta on poliisit ovella. Vaikka sinulla ei mitään kasveja siellä olekkaan ja provoat, niin kotietsintä on varma.
[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 20:08"]
[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 20:02"]
Miltä se haisee?
[/quote]
Menestykseltä.
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 20:10"]
Joo vinkattu on, eli kohta on poliisit ovella. Vaikka sinulla ei mitään kasveja siellä olekkaan ja provoat, niin kotietsintä on varma.
[/quote]
...?
Te siis oikeasti luotatte siihen, että tämmöisiä tullaan tänne kertoilemaan staattisen IP:n välityksellä, eikä proxyjen, saati Tor-verkon välityksellä?
[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 19:59"]Oletko tyhmä? Vinkkasin aloituksesi nettipoliisille, jäät kiinni.
[/quote]
Olen. Ei pelota. Suomessa on tuhansia kotikasvattajia. Tuskin olen poliisin ykköskohde
[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 20:01"]Myytkö eteenpäin? Voitko myydä mulle?
[/quote]
Myyn kavereille joskus. En voi en tunne sinua
[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 20:01"]Miten sujuu?
[/quote]
Hyvin kiitos, 1kk niin valmistuu 4 white widow naarastani :)
[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 20:02"]Kauan menee että fobba on ovellasi?
[/quote]
Aika kauan. En asu Suomessa.
[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 20:02"]Millaisessa talossa asut?
[/quote]
Omakotitalossa. Omistusasunto.
Oletko tyhmä? Vinkkasin aloituksesi nettipoliisille, jäät kiinni.