Kerätään tähän ihastumisen merkkejä
Mistä merkeistä tietää onko joku ihastunut? Miten miehet ja naiset käyttäytyvät ihastuneina? Kertokaa miten itse toimitte ja mistä huomaatte toisen olevan ihastunut/kiinnostunut.
Tässä ketjussa saa myös kysellä toisilta ihastumisistä ja siihen liittyvästä toiminnasta.
Tehdään tästä hyödyllinen ketju niille jotka eivät tajua ihastumista vaikka se ihastunut läpsisi naamaan ja huutaisi, että on ihastunut. Eli esimerkiksi minulle :D
Kommentit (87)
Vierailija kirjoitti:
Haluu sanoa jotain, mut ei keksi mitään, ja sit sanoo jotain helvetin tyhmää.
Jumalaton hermostus ja sit pitää yrittää esittää normaalia ja jäätyy ja vaikuttaa tylyltä.
Sama täällä, tosi piinallista:(. Kehittelen aina mielessäni jotain todella henkeviä keskusteluja ihastukseni kanssa, ja tositilanteessa änkytänkin sitten vaan jotain tosi dorkaa.
Vierailija kirjoitti:
Muhun ei kukaan ihastu. Todella pitäisi läpsiä naamaan ja huutaa ja tajuaisinko tai uskoisinko siltikään. Sitten vielä jos joku sellainen olisi kiinnostunut josta minäkin.. se olisikin outo tilanne. Niin ei ole tapahtunut koskaan.
Sama täällä. Itse olen ollut vain ihastunut kolmeen tyttöön ja yhteen naiseen, jotka eivät ole minusta kiinnostuneita. Sanoisin, että se ei näy juuri mitenkään. Pyrin pitämään kaiken seksuaalisen aktiviteetin piilossa siihen asti, kunnes tiedän, että toinen osapuoli tuntee samoin. Mitä ei ole ikinä tapahtunut. Olen kyllä laittanut ystävänpäivä- ja rakkauskortteja ja kirjeitä ja antanut lahjoja silloin kun tuntui että on pakko antaa.
Vierailija kirjoitti:
Jännite, jonka huomaa muutkin.
Niin, tai kuten itse, että pelkään kaikkien muiden huomaavan ja olen sen takia rento kuin rautakanki, enkä uskalla edes katsoa ympärilleni. Myöhemmin en muista esim., ketä muita huoneessa oli.
Energia, joka saa tekemään hyviä asioita muille ihmisille.
Apua, mä oon varmaan lähettänyt vahingossa noita ihastumisen signaaleita, koska olen ollut muuten vain hermostunut. Saatan olla liian vakava tai hymyillä liikaa. Sekoilen sanoissani tai en puhu mitään. Toki jos paikalla on kiinnostavia, niin tuo jännitys on voimakkaampaa, mutta en ihastukseksi sanoisi.
Käytöksestä voi päätellä jotain silloin, jos on jotain mihin verrata: miten sama henkilö käyttäytyy yleensä muiden kanssa? Mutta silti pitää muistaa, että tietyn seurassa jännittäminen ei tarkoita välttämättä ihastumista, vaan voi esim. kokea toisen pelottavalla tavalla itseään "ylempitasoiseksi" tms.
Lisään vielä, että joskus jännitys (joka voi näyttäytyä samoin kuin ihastuneella) johtuu enemmän tilanteesta kuin seurasta. Jännitän tilanteita joissa pitää keksiä tauotta puhuttavaa, esim. jos törmää tuttuun kaupassa, ei voi välillä vain seistä hiljaa (kovin kauaa), toisin kuin vaikka työnteon äärellä. - 51
Yks kundi hinasi jalkaansa mua kohti kun istuttiin luokassa vierekkäin, sitten kun sen polvi kosketti mua niin se järti sen siihen. Se yrittää aina jutella mun kaa ja keksii aina jonkun vitsin. Sit kun mä oon vaik koulun pihas oottamas et muut tulee ja sit mun ihastus ja joku toinen meiän luokkalainen tulee siihen niin mu ihastus alkaa kukkoilla sille toiselle pojalle ja vilkuilee "salaa" näinkö mä sen. Sit talvella se heitteli mua lumipalloil ja se hakeutuu aina samoihi ryhmiin koulus mun kaa. Aina kun me jutellaan niin tulee semmonen sähkönen tunnnelma, kerran se vielä kysy et onks mul poikaystävää silleen jännittyneen olosena. Kerran se kans halus lainata mun kumia ja ei antanu sitä takas niin että jouduin menee hakee sitä siltä. Sit se laitto sen mun kumin silleen selkänsä sivulle että mä jouduin kurkottaa sitä niin kumia että meidän kasvot oli lähellä toisiaan ja kädet koski, kun se oli tapahtunu niin se avas nyrkkinsä niin että sain sen kumin ja se hymyili niin söpösti! Ja kerran yks meidän luokkalainen möläytti että se mun ihastus haluu pussata mua. ;)
Ollaan molemmat vähän ujoja ja ihastuksenikin on huomannut tunteeni. Homma on siinä mielessä kinkkinen että ala-asteella oltiin pussattukkin 2-3 luokalla muutaman kerran. Sit luokat sekottu ja jouduttiin eri luokalle ja tämä juttu unohtui. Mutta nyt ollaan taas samal luokal seiskalla ja meidän luokka on lähes sama kuin mun se luokka jossa me oltiin silloin ihastukseni kanssa pussattu. Kaikki ikään kuin tietää et me tykätään toisistamme ja yrittää kertoo että toinen osapuoli tykkää toisesta. Mut ei oo tullu yhtäkään tilannetta jossa oltais oltu täysin kahestaan joten en oo kertonu sille mun tunteist.
Mitä mun pitäis tehä?! Vai pitäiskö antaa vaan asian olla?
En voi kestää itseäni ihastuneena, varsinkaan, jos kohde on sopimaton. Ensinnäkin olen varma, että kaikki näkevät ihastukseni kilometrin päähän, koska en osaa yhtään näytellä. Sitten kuitenkin ristiriitaisesti olen teennäinenkin, todella tyhmän oloinen, saatan puhua mitä sattuu, kun yritän kait tehdä vaikutusta. Ja kun normaalisti olen mukava, huumorintajuinen, osaan nauraa itselleni, ihan hyvä keskustelija jne, niin miksi tällainen hullu käytös, miksi??
En ole varma, oliko/onko hän ihasunut minuun, mutta ainakin olen häneen. 1. Aina kun saimme kokeet valmiiksi (5- ja 6-luokalla) , niin ope pyysi, että jonon viimeinen hakee kokeet ja antaa opelle, niin hänen sormet kosketti minun sormiani. Minun sormet oli pulpetin reunalla (jos oikein muistan) ja koe oli keskemmällä. En tiedä, koskettiko hän tahalteen tai tarkoituksella sormiani. 2. Kun olemme käyttäneet tietokoneita, ja näppäimistöt aina pyyhitään paperilla lopuksi, eli kun minä ja ihastukseni mentiin hakemaan paperilappua, niin siinä kävi legendaarinen: "Ota sä vaan se..." U know. Noin on käynyt muissakin tilanteissa... 3. Hän on tullut monta kertaa aika lähelle minua. Tai sitten se johtuu siitä, että häntä ei kiinnosta kenen lähellä on. 4. Me ollaan tuijotettu(?) toisiamme monta kertaa. Tai sitten se johtuu siitä, että olen vain niin outo, nolo ja ruma (mikä minä kyllä olen!).
Ollan oltu tosiaan samalla luokalla 7-vuotiaasta saakka. Haluaisin kuulla, että mitä nuo meinaavat. Ihastumista, vai ei mitään.
Vierailija kirjoitti:
Loistavat simät, hymyilee paljon, jttelee juuri hänelle
Älkää luulko noin! Olen tuollainen kaikille jotka puhuttelee minua. En voi sitte mitään, se on refleksi. Ihan hirveästi ihmiset käsittää minua väärin tuon oletuksen takia, ei! Tuo ei tarkoita yhtään mitään.
Kun itse olen ihastunut niin alan takellella sanoissani ja puhun typeriä. Haluan näyttäytyä toiselle hyvässä valossa ja kertoa kaikenlaista itsestäni, jota itse pitää arvossa ja haluaisi että toinenkin pitäisi. Hymyilen myös paljon ja olen iloinen ihastuksen seurassa. Heitän paljon huumoria tai vähintäänkin huonoa huumoria. Yritän olla nokkela ja osoittaa että olen viisas.. Nuoleskelen ja mälvään paljon huuliani, monesti on huulet ihan verillä aamulla, jos on ollut vaikka iltaa viettämässä yhdessä. Mikäli kroppa on hyvässä tikissä niin sitähän sitten pitää esitellä niin hyvin kuin vaan pystyy, mutta niin että se muka näyttäisi normaalilta toiminnalta.
Siis aivan sekaisin menen.
N33
Vierailija kirjoitti:
Ihastunut voi myös vältellä ihastumisensa kohdetta ja olla korostetun välimpitämätön tätä kohtaan, jos ihastuminen ei ole sopivaa.
Voi käyttäytyä noin, vaikka mitään estettä ihastumiselle ei edes ole. Minä olen joskus ollut ihastunut, mutten ole koskaan sitä ilmaissut. Ihastuminen ei tarkoita sitä, että haluaa parisuhteen tai yhtään mitään sen toisen kanssa.
12vee tyttö kirjoitti:
En ole varma, oliko/onko hän ihasunut minuun, mutta ainakin olen häneen. 1. Aina kun saimme kokeet valmiiksi (5- ja 6-luokalla) , niin ope pyysi, että jonon viimeinen hakee kokeet ja antaa opelle, niin hänen sormet kosketti minun sormiani. Minun sormet oli pulpetin reunalla (jos oikein muistan) ja koe oli keskemmällä. En tiedä, koskettiko hän tahalteen tai tarkoituksella sormiani. 2. Kun olemme käyttäneet tietokoneita, ja näppäimistöt aina pyyhitään paperilla lopuksi, eli kun minä ja ihastukseni mentiin hakemaan paperilappua, niin siinä kävi legendaarinen: "Ota sä vaan se..." U know. Noin on käynyt muissakin tilanteissa... 3. Hän on tullut monta kertaa aika lähelle minua. Tai sitten se johtuu siitä, että häntä ei kiinnosta kenen lähellä on. 4. Me ollaan tuijotettu(?) toisiamme monta kertaa. Tai sitten se johtuu siitä, että olen vain niin outo, nolo ja ruma (mikä minä kyllä olen!).
Ollan oltu tosiaan samalla luokalla 7-vuotiaasta saakka. Haluaisin kuulla, että mitä nuo meinaavat. Ihastumista, vai ei mitään.
Unohdin kertoa vielä yhden jutun: 5. Se on laittanut monta kertaa naulakossa sen ulkovaatteet mun ulkovaatteiden viereen. Tai sitten se johtuu siitä, että ei ole muuta paikkaa mihin laittaa.
Minä, kun olen ihastunut: Jännitän, olen ujo/arka, vältän katsekontaktia, jos tulee minun lähelle, niin otan vähän etäisyyttä (en tiiä miks lol)...
Tää ei liity tähän mut kerronpa kuitenkin: Siihen aikaan kun Eva ja Jiri seurusteli Salkkareissa, niin mun luokkalaiset keksi kaikille omat nimet/hahmot niistä Salkkareista. Sitten yks mun luokkalaine sano, et mä oon Eva Tamminen ja mun yks luokkalaine (poika) on Jiri Viitamäki. Sit aloin vaan sanoo et "Mä haluun olla Ulla Taalasmaa", mut sitte se mun luokkalaine (poika) ei sanonu/väittäny vastaan mikä mua vähän ihmetytti. Tai ainaskaan en kuullu et ois väittäny vastaan. En oo ihastunu siihen, mut en tiiä et onko se muhun... Mutta silti arvostan sitä, että hän on rauhallinen, hyväkäytöksinen ja hyvä/ahkera koulussa (on aktiivinen esim hissan ja matikan tunnilla). Meidän luokalla ei oo ketään samanlaista poikaa, joka olis samanlainen.
Minä olen ihastunut työkaverimieheen, ja teen kaikkeni, ettei kukaan huomaisi sitä. Välttelen aina, jos mahdollista. Ainahan se ei ole mahdollista, ja noissa tilanteissa yritän käyttäytyä coolisti, mutta tuskin onnistun 😳.
11-vuotias tyttö lol kirjoitti:
Tää ei liity tähän mut kerronpa kuitenkin: Siihen aikaan kun Eva ja Jiri seurusteli Salkkareissa, niin mun luokkalaiset keksi kaikille omat nimet/hahmot niistä Salkkareista. Sitten yks mun luokkalaine sano, et mä oon Eva Tamminen ja mun yks luokkalaine (poika) on Jiri Viitamäki. Sit aloin vaan sanoo et "Mä haluun olla Ulla Taalasmaa", mut sitte se mun luokkalaine (poika) ei sanonu/väittäny vastaan mikä mua vähän ihmetytti. Tai ainaskaan en kuullu et ois väittäny vastaan. En oo ihastunu siihen, mut en tiiä et onko se muhun... Mutta silti arvostan sitä, että hän on rauhallinen, hyväkäytöksinen ja hyvä/ahkera koulussa (on aktiivinen esim hissan ja matikan tunnilla). Meidän luokalla ei oo ketään samanlaista poikaa, joka olis samanlainen.
"Meidän luokalla ei oo ketään samanlaista poikaa, joka olis samanlainen" Olisit mielummin voinut laittaa "Meidän luokalla ei oo ketään samanlaista poikaa" tai "Meidän luokalla ei oo ketään poikaa, joka olis samanlainen". Noh, ei se pikkuvirhe haittaa...sellaista sattuu. :D
Tää on just näin! :D Sitä yrittää olla tosi cool, sopivasti tai vähän välinpitämätön, sekä hauska. Harvemmin ehkä onnistuu kuitenkaan... Hirveä mutta ihana tunne!