Kerätään tähän ihastumisen merkkejä
Mistä merkeistä tietää onko joku ihastunut? Miten miehet ja naiset käyttäytyvät ihastuneina? Kertokaa miten itse toimitte ja mistä huomaatte toisen olevan ihastunut/kiinnostunut.
Tässä ketjussa saa myös kysellä toisilta ihastumisistä ja siihen liittyvästä toiminnasta.
Tehdään tästä hyödyllinen ketju niille jotka eivät tajua ihastumista vaikka se ihastunut läpsisi naamaan ja huutaisi, että on ihastunut. Eli esimerkiksi minulle :D
Kommentit (87)
Vierailija kirjoitti:
Onko se hiusten laittelu naisilla joku merkki vai vain legendaa? Tuli vain mieleen kun parisen viikkoa sitten eräs nainen siirsi hiuksiaan siten, että hiukset olivat toisella puolle päätä ja kaula jäi paljaaksi kun minä olin hänen lähellään, hän myös hymyili minulle sädehtivästi. Noita hiusten asetteluja olen monesti nähnyt lähelläni olevien naisten tekevän, mutta en vain osaa pitää sitä minään ihastuksen merkkinä, koska itsekin sohin hiuksiani ihan milloin sattuu. Haluan tähän asiaan nyt selvyyden!
Mä asettelen mun hiuksia suunnilleen aina kun arvelen että mua katsotaan tai tiedän kohta juttelevani jonkun ihmisen kanssa yli 2 sekuntia.
Haluu sanoa jotain, mut ei keksi mitään, ja sit sanoo jotain helvetin tyhmää.
Jumalaton hermostus ja sit pitää yrittää esittää normaalia ja jäätyy ja vaikuttaa tylyltä.
Muhun ei kukaan ihastu. Todella pitäisi läpsiä naamaan ja huutaa ja tajuaisinko tai uskoisinko siltikään. Sitten vielä jos joku sellainen olisi kiinnostunut josta minäkin.. se olisikin outo tilanne. Niin ei ole tapahtunut koskaan.
Näitä on kiva lukea. Ihmiset ovat hassuja.
Katson silmiin. Säteilen tai hohdan onnellissuutta katsoessani. Ei sitä voi olla huomaamatta, eihän? Hakeudun seuraan ja juttelen. Haen syvempää yhteyttä ja avointa keskustelua, jossa molemmille on luontevaa olla. Katoan "kuplaan" ihastuksen seurassa, kaikki muu häviää ympäriltä. Hymyilen paljon. Haluan koskettaa, mutta en uskalla. Tilaisuuden tullen halaan, jään siihen syleilyyn pitkäksi aikaa...
Jos ihastus ei ole sovelias, nämä ovat ainoat merkit. Välttämättä ei voi laittaa viestejä tai kysyä nähdäänkö. Muutenhan sitä laittaa viestiä silloin tällöin, kyselee mitä sattuu mieleen tulemaan tai kertoilee päivästään. Järjestää tapaamisen.
Ihastuneiden välillä tuntuu energia. Sitä ryöpsähtelee puolin ja toisin. Jännite saattaa olla melkoinen. Ehkä muutkin voi sen huomata? Ja katseista saattaa tunnistaa ulkopuolinenkin.
Voiko ihastusta piilotella? Voiko piilotella ilman, että se olisi korostunutta välinpitämäytömyyttä?
Ihastumisen merkit tunnistaa itsessään, mutta ei välttämättä aina toisessa... Toki jos toinen peilaa sitä omaa käytöstä ja on "jutussa mukana", on tilanne aika selkeä.
Olisi mukava lukea näitä lisää!
Miten vastapuolen tunteet selvisivät sinulle?
Miten ihastuminen näkyy jos on varattu?
Miten te keillä on ns. kielletty rakkaus? Huomasiko muut sinusta tai teistä mitään? Pysyikö tunteet salassa ja jos, niin kauanko?
Olen ihastunut työpaikalla. Olemme eri tehtävissä ja näemme muutamia kertoja päivässä työn merkeissä. Tunnen sellaisen ihanan jännitteen ja katseet, mutta ollaan kummatkin vähän ujoja. Uskaltaisinpa tehdä aloitteen. Emme ole koskaan kahden kesken missään.
Ihastukseni lähellä menen aina vähän paniikkiin ja tekee mieli paeta paikalta. Joskus alan höpöttää toiselle työkaverille jotain ihan outoja. Hänkin varmaan miettii, että mikähän tuolle yhtäkkiä oikein tuli. Sitten nolottaa jälkikäteen. Tunnen itseni ihan teinitytöksi.
Muutun 2 vuotiaan tasolle. En puhu enkä pussaa. Lisäksi tärisen ja sydän hakkaa ja samalla silti niin rauhallinen ja oikea olo. Se on kummallista. Miehestä huomannut että matkii minun liikkeitäni. Lisäksi hymyilee paljon ja ei myöskään saa sanotuksi mitään. Siinä sitten kaksi puhumatonta :D lisänä vielä halut jotka eivät lakkaa.... halaamisella.
Minäkin menen ihan sanattomaksi ihastuksen lähellä ja sydän hakkaa. Huomaan näitä samoja merkkejä ihastuksessanikin. Itseni tunnen aivan idiootiksi, mutta ihastuksessani nämä piirteet on kyllä söpöjä.
Itse menen sanattomaksi. Saatan vaikuttaa tylyltä kun en oikein puhu mitään hänelle, mutta kun en tiedä mitä sanoisin hänelle, sanat vain takertuvat kurkkuun ja tulee vahingossa sanottua jotain tyhmää. Sitten vielä se välttely. Toisen olen huomannut vajoavan vähän lapselliselle tasolle: käyttäytyy kuin pikku lapsi, joka on saanut uuden lelun, toisen ympärillä pörrääminen, kysyy neuvoa asioista joista hänen pitäisi tietää, silmät heti kirkastuu kun sanon hänelle jotain ja se hymy kun hän näkee mut ...
Odotan että nähdään. <3
Ihan tosissaan pelottaa katsoa silmiin. Pelkään että muut huomaa! Oon niin onnellinen hänen lähellä. En tiedä mistä tämä johtuu. Välillä yritän unohtaa mutta taas kun nähdään niin sata salamaa iskee tulta...
Onko se ihastumisen merkki kun eräs mies lähetti mulle linkin Evanescencen my immortal kappaleesta? Mietin vain niitä kappaleen sanoja vihjasikohan jotain? Muuten viestissään kehui vain tytön ääntä, joka lauloi sen kappaleen.
Vierailija kirjoitti:
Onko se ihastumisen merkki kun eräs mies lähetti mulle linkin Evanescencen my immortal kappaleesta? Mietin vain niitä kappaleen sanoja vihjasikohan jotain? Muuten viestissään kehui vain tytön ääntä, joka lauloi sen kappaleen.
En lähtisi tekemään hätisiä tulkintoja. Yksistään tuo ei tarkoita mitään. Onko muita merkkejä?
Mä olin tulisesti ihastunut kundiin, jota tapasin aiemmin työn merkeissä, ja luulen (=toivon), että hänkin oli ainakin hieman ihastunut minuun.
Hän tuli aina jutellessamme todella lähelle, siis niin, että vaikkapa käsivartemme koskettivat toisiaan. Saattoi myös jutellessaan ottaa mua olkapäästä kiinni. Hän katsoi mua jutellessaan sillä lailla pää kallellaan ja kulmat koholla, sellaisella puppy dog-ilmeellä, vaikea kuvailla.. Ja jutellessamme toisteli usein nimeäni.
Hommastahan ei tietenkään mitään tullut, erinäisistä syistä, mutta kyllä minua edellenkin ilahduttaisi tietää varmaksi oliko se ihastusta myös hänen puoleltaan.
Mä käyttäydyn ihastuessani kuin idiootti. Vaikka muuten olen hyvinkin verbaalinen ihminen, nii ihastuksen seurassa suusta tulee väkisin jotain aivan ääliömäistä ja sekoilen muutenkin sanoissani. Yritän olla välillä myös liiankin cool, enkä ole huomaavinani koko ihmistä, vaikka oikeasti haluaisin vain hypätä kaulaan roikkumaan.
up