Kerätään tähän ihastumisen merkkejä
Mistä merkeistä tietää onko joku ihastunut? Miten miehet ja naiset käyttäytyvät ihastuneina? Kertokaa miten itse toimitte ja mistä huomaatte toisen olevan ihastunut/kiinnostunut.
Tässä ketjussa saa myös kysellä toisilta ihastumisistä ja siihen liittyvästä toiminnasta.
Tehdään tästä hyödyllinen ketju niille jotka eivät tajua ihastumista vaikka se ihastunut läpsisi naamaan ja huutaisi, että on ihastunut. Eli esimerkiksi minulle :D
Kommentit (87)
En nyt ole ihan varma, onko hän ihastunut minuun, mutta minä olen ihastunut häneen. Itse koitan olla huomaamaton ja peittää ihastusta, voi olla, että hänkin koittaa. Mun koululuokassa on sellainen tapa, että kaikille keksittäisiin oma poikaystävä/tyttöystävä, ja tietenkin minusta ja ihastuksekstani sanotaan sillein. Syy on ehkä se, että me ollaan hyviä koulussa (se on kyllä paljon parempi), ollaan pitkiä ja molemmilla on ruskeat hiukset.
Vierailija kirjoitti:
Moni ihastuu kaupan kassoihin jostain syystä. Miksi? Miten niitä kassoja voi oikein lähestyä? Onko kassat koskaan ihastuneet asiakkaaseen? Onko kassalla lähestytty ja onko siitä seurannut mitään?
Helppoa, jos kassa on iloinen, hymyilevä ja puhelias. On lisäksi melkoisen turvallista ihastua kaupan kassaan, koska ei tarvitse koskaan ottaa selvää saisiko pakit vai jotain muuta.
Kun olen ihastunut ja näen ihastuksen kohteen, niin minun sukupuolielin
turpoaa ja olen herkässä tilassa, joskus jopa karkaa pari ns.touhutippaa housuihin.
Todella kiusallista koska housut alkavat pullottamaan turpoamisen vuoksi ja siksi yritän piilotella kämmenellä, turpoamisen aiheuttamaa pullotusta.
Punastuminen, sekoile sanoissaan, tiputtele tavaroita, hölmö hymy huulillaan- on niitä merkkejä:)
Tuijotan änkkänä,sekoilen,sopertelen,vapisen.
Olen perusluonteeltani erittäin hymyilevä, naurava ja sosiaalinen. Ihastustani ei välttämättä siis huomaa muusta kuin siitä että punastun jos aihe tulee puheeksi. Esimerkiksi jos ulkopuolinen vitsailee ihastukseni ollessa paikalla että teistä tulisikin hyvä pari tai keskeyttää juttelun ihastukseni kanssa vihjaillen että meneillä olisi ollut jotain perusjuttelua enempää.
Olen naimisissa oleva nainen ja aikomus pitääkin ihastukset vain ihastuksina - ja tuo punastumiseni on todella ärsyttävää.
Jos olen tosi ihastunut niin menen ihan hiljaiseksi silloin kun ihastuksen kohde on lähistöllä.
Perhoset vain pyörii vatsassa enkä osaa ajatella tai sanoa mitään järkevää.
Olen ihastunut koululuokkalaiseeni (7-luokalla), mutta en ole varma, että onko hän minuun.
Muiden tyyppien kanssa hän pystyy jutella helposti, mutta minun kanssa ei. Tuntuu, että hän joskus välttelisi minua. Toisaalta, teen ihan samoin hänelle. Tai sitten se on vain hermostoneisuutta, ujoutta ym.
(Ei olla kummatkaan niitä luokan äänekkäimpiä.)
Olisi kiva tietää, että tunteeko hän samalla tavalla. 😬
Minä jos ihastun, niin alan katsoa ihastuksen kohdetta, niin kun se ois joku puolijumala eli tuntuu että olisin arvoasteikolla alempana kuin hän. Myös jos näen kuvan hänestä esim netissä niin hymyilen vaan ihaillen, samalla tuntien perhoset vatsassa.
Kirjottelee niitä näitä, jatkuva reagointi ja punastuminen.
Mä muutun tosi tylyksi ihmiselle kehen olen pihkassa 🙈😆
Silmänurkasta katsominen kuin ei malttaisi olla katsomatta ihastustaan vaikka joutuu kääntämään kasvonsa muualle, on todella veikeää ja samalla viettelevää.
Yleinen sekoilu, jopa välttely. Kohteen jutut kuulostavat kiinnostavilta ja erityisen hauskoilta.
Sellainen puolivillainen erektio ja touhutippa 24/7 🍆💧
Kova stondis kirjoitti:
Kova stondis
M 43
Seksuaalinen kiihottuminen ei ole yhtä kuin ihastuminen. Kovan stondiksen voi saada vaikka lampaita tai mitä tahansa sopivaa reikää seinässä katselemalla ilman, että on ihastunut juuri siihen pieneen lampaaseen tai imurin suuttimeen.
Vierailija kirjoitti:
Kova stondis kirjoitti:
Kova stondis
M 43
Seksuaalinen kiihottuminen ei ole yhtä kuin ihastuminen. Kovan stondiksen voi saada vaikka lampaita tai mitä tahansa sopivaa reikää seinässä katselemalla ilman, että on ihastunut juuri siihen pieneen lampaaseen tai imurin suuttimeen.
Totta. Mutta sellainen kihelmöinti kiveksissä (perhosia "vatsassa") ja jopa tahaton stondis kuuluu miehillä, ainakin minulla, ihastumiseen. Tuon touhutipankin allekirjoitan.
Vierailija kirjoitti:
Mä muutun tosi tylyksi ihmiselle kehen olen pihkassa 🙈😆
Jess! Tiesin, että oikeasti hän sittenkin välittää!
Vilkuilee
Tuijottaa
Tytöt hakeutuu lähelle
Pojista en tiiä
Meen ainakin ite ihan oudoks et yritän olla cool ja oma itteni samaan aikaan (joka ei oo mahdollista)
Laula itse sama tai muu kappale ja tee mieheen vaikutus.