Mikä on Turun paras autokoulu
Kommentit (106)
Näistä valokuvausasioista minäkin haluaisin antaa oman mielipiteeni.
Tuo smart driver autokoulu tuntuu saavan kritiikkiä oikeista asioista. Itse ihmettelen kuinka ammattilainen valokuvaaja siellä ei ole viikkoon saanut opettajien kuvia esille? Olisin kiinnostunut missä valokuvat kehitetään jos samassa rakennuksessa kuvaus.
Oonko ainut joka katsoo oikeasta asiakulmasta?
Jees ja viinilasi vaihtui nopeasti coca colaksi. Joku asia ei heillä oikein toimi.
Ajo -opetuksen aikana ja opetustilanteessa jossa aloitteleva oppilas ajaa liikennetilanteissa kokemattomana,Smart Driverin opettajat käyttävät viestittelyä puhelimen avulla. Mitä mieltä olette?
Valitsetteko autokoulun,jossa opettajat keskittyvät opetustilanteeseen ja tekevät tärkeää työtä vai valitsetteko autokoulun ,jossa opetus ei ole niin tärkeää.
Laittaa mietityttämään.
Ny tulee kysäri. sul lukee takis autokoulun nimi ni saaks sitä käyttää toisen koulun opetukse aikana. Tälläse mä huomasi :(
Smart Driver ei ole autokoulu.Leikkikoulu.
SMART DRIVERILLA SIHTEERI kopioi jälkeenpäin muiden palautteesta asioita. MUUTTAA asiat jälkeenpäin.
Joo..hyvä että joku on ymmärtänyt että PAPPI työskentelee kirkossa. Hahahahaha :)
Ystävät hyvät! Älkää yksin sitä sihteeriä arvostelko.Eikös autokoulun omistaja kuuluis hänen työskentelyä seurata. Samoilla aaltopituuksilla tuntuvat olevan. Pitkän päälle se tulee vielä näkymään.Mutta jos työaika vietetään muutoin kuin työn merkeissä.Huono juttu on.
Opettajien viihtyvyyttä ei mitata sen mukaan paljonko tehdään ns. hömppää työpäivän tai illan aikana. Opettajien viihtyvyys mitata aivan toisella kriteerillä. Sitä voi miettiä jos osuu omaan nilkkaan lukijalle.
Jees.oon myös huomannu et se ope smart Driveril pitää sen koulun takkia kun opettaa aikuisia toises koulua. Saaks noin ees tehä :(
Musta se on vähä outoa. Mut mä meenki cap kouluun.
Ei ainakaan suositella mainostavan vaatetuksessa toisen koulun opetuksen aikana toista koulua. Olisiko niin ettei tämä henkilö tajua sitä Itse? Sama kuin mainostaisi HH vaatemerkkiä Luhdan vaatemerkin alaisena.
Siksi valitkaa oikea autokoulu Turussa jossa tehdään työtä ja toimitaan oikein. Ei amatöörit tee muutaku laiskottelee ja mitä helpolla pääsee jaksaa taas viihtyä. Illalla ja koko päivän. Ei kynsien viilauksella työtä tehdä. Silmätipat kehiin!
Jos pomo ei oo paikalla pyydetään se paikalle soitoin tai viestillä. On niin yksinäistä tehdä työt itsenäisesti.
Kannattaa valita työhön sellainen sihteeri joka ei häiritse turhaan opettajia opetuksen aikana. Olemme sopineet näin.
Meillä supersuperihana sihteeri joka tekee työnsä itse ja muita häiritsemättä. Meillä jatkuva kiire ja harvoin pääsemme käymään toimistotiloissa. Näin meillä toimitaan ja ratkaisu mitä paras.
Odottaa että sihteeri konkkaa töihin ni sit alkaa viestit lentelee ja soitot soimaan. Helppoa kuin heinänteko ja itsenäisen ammattilaisen palkka tulee helpolla. Olisipa meillä kaikilla yhtä leppoisat päivät. :(
Kuinka monessa yrityksessä henkilökunta piilottelee? On asiakaspalvelu. Mitä ajattelette asiasta?
Jees. Smart Driver erikoisin autokoulu Suomessa.Asiat piilotetaan ettei näy kuka on kaveri instragramissa. Onnea yhteisestä taipaleesta. Ei se salaisuus enää ole. Sihteeri pomon paras ystävä. Ihanaa!
Jep. Jotain erikoista siinä Smart Driverin autokoulussa on meneillään. Pomo ja sihteeri yhdessä? Miks salaisuus...
No se mikä on tois puolel jokkee.
Ei kantsi Smart Draiverilla kertoa omalle opeille mitään. Henk.koht.asioita puhutaan toimistolla. Parempi valita autokoulu jossa asiat hoidetaan niin kuin pitääkin. Onk luottamuksen arvoinen koulu.