Mikä on Turun paras autokoulu
Kommentit (106)
Lueskelin näitä juttuja tällä sivustolla.Ihmettelen työntekijän tietämättömyyttä asioista. Olisin utelias kuulemaan onko uusi työntekijä vai jo kokeneempi toimistotyöntekijä.
Salaisuus osataan arvata jo. Autokoulussa SD kritiikin jälkeen päivänvalo pääsee heti toimistotilaan. Ehkä sai toiveensa toteutettua.. Onpa erikoista toimintaa.Alkeellista uusavuttomuutta.
Jos vaihtelee ja salaa asioita miten toimistotyö käy. Onko siinäki jotai erikoista. Tsiisus että tekee rahan ja juuri ton paikan takii näköjään ihan mitä vaan.
Meillä ei tuollainen työskentelytapa kävisi. Kuulostaa todella erikoiselta toiminnalta.
Mikä on Smart Driver? Ikinä kuullut.
Smart Driverilla on anonyymi sihteeri. Äitiyslomalla nyt?
Se smart Driverin sihteeri ei anna yhtään vastauksia kysymyksiin. Pyytää ottamaan muihin yhteystietoihin yhteyttä. Autokoulun omistaja....tuu järkiis jo
Aikas nopeesti piilotti kuvansa pomon Facebook kaveruudesta. Eiköhän voi arvata mitä sihteerin toimenkuvaan kuuluu. Ressu.
Joo ei normaali työtään tekevä toimistotyöntekijä piilottele,muuta asioita ja jopa luonnekin muuttunut. Onko normaalia.
Uteliaisuuttani katselin kirjoituksia. Huomasin miesopettajakin on saanut kehuja? Ja kyllä vaan palautteen ja kritiikin jälkeen. En osaa kuvitella onko autokoulun sivunpitäjä oikein selvillä mitä tekee. Miettisin vielä....
Väisäsen liikennekoulu on Suomen paras. Ulospäin vaatimatonta mutta varmaa. Ei turhaa hössötystä eikä väkisin mainontaa. Henkilökunta superihania! Kiitos opeista koko porukalle!
Yhdyn edelliseen kirjoittajaan. Sivulla vain tärkeimmät asiat ja selvästi luettavissa. Helppo ja yksinkertaiset sivut.Ammattimaista porukkaa! Hyvä Väisänen!!!!
?? Etsiskelen autokouluja ja kyllä noissa eri autokoulujen sivuilla on eroja. Toiset osaa toiset ei. Onko pakko mainostaa asiaa jota ei osaa. Jo mainittu autokoulu esittelee opettajien kielitaitoa. Mitä meinaa English,Saksa ?? Anteeksi mutta hieman ihmetyttää tietyt asiat. Oliko niin että kyseisessä autokoulussa kaksi sihteeriä? Saksa ei hallussa mutta mainostetaan silti?? Etsiskelen vielä ja päätän valinnan sitten.
10 pistettä! Hienoa että täällä sanotaan suoraan miten asiat on.
Nyte vaa odotettava koska vaihtuu Deutche :)
Smart Driverilla on ammattitaitoinen henkilökunta. Miten se mitataan....
Mietin tuossa miten kehtaa muuttaa asioita. Omistajana näyttäisin Exitiä. Ja joku ihmetteli sihteerille lähetettyjä kritiikkejä. Jaa-a. Meillä tuollainen peli ei vetelis.
Mikä se muutos nyt opetuksessa on? Mitä pitää käydä paljonko missä ja millä tavalla? Vastauksia pliiiis!!!
Toimistotyössä jossa henkilö ylläpitää yrityksen nettisivuja ei riitä että osaa käyttää tietotekniikkaa. Ensisijainen edellytys on osata äidinkieli niin että asioista saa selvän.
Maaseudulla oma tyylinsä?
Joo kuulostaa vähän et on pomon per...nuolija.
Ei se simulaattori silloin ikkunan eessä ollut ku mä siellä olin.Ei ehkä ihan parasta että simulaattoriajo ajetaan ikkunan eessä. Mulla seinän vieressä ku mä ajoin.