Mikä on Turun paras autokoulu
Kommentit (106)
Epic oli hyvä, edullinen ja ekalla läpi inssistä, mulle ainakin sopi.
Se sihteeri on omistajan vaimoke. Ei sellaista voi potkia ulos. Smart Driver on tuoreen liiton koulu.
Joku huomauttelikin että autokoulut on paikkoja joka tarjoaa palvelua. Silloin ei pitäisi olla mitään pelättävää ja uskaltaa työskennellä ihmisten näkyvillä. Varsinkin jos aurinko ei paista 'luokkatilaan'. Toimistolla opetus tapahtuu Smart Driverilla ei luokkatilassa. Näin sihteeri oli sen maininnut. Kumma kun kaikenkarvaiset saa työn. Kantsii olla 'tukihenkilö'. En yhtään ihmettele kritiikin antoja. ....
Älkää antako neuvoja sille sihteerille. Eiköhän itse pitäisi tietää mitä tekee ja miten olla. Valitkaa sitten autokoulu jossa hyvä ja mielyttävä henkilökunta. Joissain autokoulussa toimitaan heti oikein ei palautteiden jälkeen. Omatunto soimaa kenties.Kenties..
Miten muissa työpaikoissa? Enkä tarkoita vain autokouluja. Kuinka moni työntekijä on yhteyksissä pomon kanssa työajan ulkopuolella. Mitä mieltä asiasta olette? Onko reilua että sen turvin saa työskennellä ? Mielipiteitä antakaa
Huomasin myös sihteeri joka somessa pomonsa kanssa. Ei muita kavereita.Elämää on kaikenlaista.
Eiks Smart Drierin autokoulusa kaiki saakaan kortia? Pitäko ola kans kavri . Kynän sitein vai pomon
Epic ja Smart Driver on kavereita
Ei mikään autokoulu Turussa hyvä
Jees näyttääpi poistavan tietoja kritiikkien jälkeen. Tuskimpa yksin päätöksiä tekee. Omistajan kanssa yhteistyössä. En valitsisi. Nimi ei vastaa toimintaa
Vastaisin kuinka meillä toimitaan. Olen työskennellyt samassa työpaikassa about 10 vuotta. Työpaikalla yhteistyö pelaa mainiosti mutta missään muussa tekemisissä en pomoni kanssa ole. Hullu ajatus. Jokin raja pitää olla. Yksityiselämäni ei mielestäni pomolleni kuulu.
Ja päätös on ollut ihan hyvä. Kakkukahvit syntymäpäivänä työpaikalla olemme viettänyt.
Pakko myös ilmaista oma kantani. Mulla 1 ja 3 vuotiaat pojat eikä mun pomo ole kummankaan kummi eikä ostele lahjoja. Työssä työtä ja oma elämä työn ulkopuolella.
Väisänen. Sain kortin jo 23v sitten. Väisäsen opeilla pääsin läpi ekassa inssissä.
Aikas ketku nainen tuntuu olevan. Eikö enää löydy työntekijöitä jotka tekevät työnsä.
Smart Driver poistaa lukijoiden kritiikkien jälkeen asioita vaihdellaan ja poistetaan kuvia ajetaan autoilla ilman autokoulun nimeä jotta sekin olis piilotoimintaa.Mitä ihmettä ?? Outo autokoulu outo henkilökunta.Sihteeri onkin nyt näkymätön. Kirjoituksista päätellen erikoisin autokoulu mitä Suomesta löytyy.
Eikö sihteerit enää osaa tehdä omatoimisesti ja itsenäisesti toimistotyötä. Otetaan poika mukaan käynnille.
Musta tuntui ettei smart Driverin sihteeri pidä lomaa koskaa. Mut eihän se mua sillee liikuta mut ihmettelin vaa
Olenko ymmärtänyt ihan väärin että oikesissa töissä sihteerit tienaa. Bestis on tradenomi ja kansainvälisessä firmassa töissä.Ei mene koulutus hukkaan.
Kummalliselta kuulostaa jos työntekijä tarvitsee lapsenvahdin työtään katsomaan. Juuri aloittanut varmasti työnsä??
Oon myös kuullut että asioita vaihdellaan kritiikin jälkeen. Ei anna oikein vakuuttavaa imagoa. Väkisinhän ei autokouluja tarvi pyörittää