Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on Turun paras autokoulu

Vierailija
29.03.2015 |

?

Kommentit (106)

Vierailija
41/106 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon myös kuullut että asioita vaihdellaan kritiikin jälkeen. Ei anna oikein vakuuttavaa imagoa. Väkisinhän ei autokouluja tarvi pyörittää

Vierailija
42/106 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epic oli hyvä, edullinen ja ekalla läpi inssistä, mulle ainakin sopi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/106 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se sihteeri on omistajan vaimoke. Ei sellaista voi potkia ulos. Smart Driver on tuoreen liiton koulu.

Vierailija
44/106 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku huomauttelikin että autokoulut on paikkoja joka tarjoaa palvelua. Silloin ei pitäisi olla mitään pelättävää ja uskaltaa työskennellä ihmisten näkyvillä. Varsinkin jos aurinko ei paista 'luokkatilaan'. Toimistolla opetus tapahtuu Smart Driverilla ei luokkatilassa. Näin sihteeri oli sen maininnut. Kumma kun kaikenkarvaiset saa työn. Kantsii olla 'tukihenkilö'. En yhtään ihmettele kritiikin antoja. ....

Vierailija
45/106 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää antako neuvoja sille sihteerille. Eiköhän itse pitäisi tietää mitä tekee ja miten olla. Valitkaa sitten autokoulu jossa hyvä ja mielyttävä henkilökunta. Joissain autokoulussa toimitaan heti oikein ei palautteiden jälkeen. Omatunto soimaa kenties.Kenties..

Vierailija
46/106 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten muissa työpaikoissa? Enkä tarkoita vain autokouluja. Kuinka moni työntekijä on yhteyksissä pomon kanssa työajan ulkopuolella. Mitä mieltä asiasta olette? Onko reilua että sen turvin saa työskennellä ? Mielipiteitä antakaa

Vierailija
47/106 |
06.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomasin myös sihteeri joka somessa pomonsa kanssa. Ei muita kavereita.Elämää on kaikenlaista.

Vierailija
48/106 |
06.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiks Smart Drierin autokoulusa kaiki saakaan kortia? Pitäko ola kans kavri . Kynän sitein vai pomon

Vierailija
49/106 |
06.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epic ja Smart Driver on kavereita

Vierailija
50/106 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mikään autokoulu Turussa hyvä

Vierailija
51/106 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salossa löytyy pyhimyksiä

Vierailija
52/106 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jees näyttääpi poistavan tietoja kritiikkien jälkeen. Tuskimpa yksin päätöksiä tekee. Omistajan kanssa yhteistyössä. En valitsisi. Nimi ei vastaa toimintaa

Vierailija
53/106 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaisin kuinka meillä toimitaan. Olen työskennellyt samassa työpaikassa about 10 vuotta. Työpaikalla yhteistyö pelaa mainiosti mutta missään muussa tekemisissä en pomoni kanssa ole. Hullu ajatus. Jokin raja pitää olla. Yksityiselämäni ei mielestäni pomolleni kuulu.

Ja päätös on ollut ihan hyvä. Kakkukahvit syntymäpäivänä työpaikalla olemme viettänyt.

Vierailija
54/106 |
09.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko myös ilmaista oma kantani. Mulla 1 ja 3 vuotiaat pojat eikä mun pomo ole kummankaan kummi eikä ostele lahjoja. Työssä työtä ja oma elämä työn ulkopuolella.

Vierailija
55/106 |
09.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väisänen. Sain kortin jo 23v sitten. Väisäsen opeilla pääsin läpi ekassa inssissä.

Vierailija
56/106 |
10.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikas ketku nainen tuntuu olevan. Eikö enää löydy työntekijöitä jotka tekevät työnsä.

Vierailija
57/106 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Smart Driver poistaa lukijoiden kritiikkien jälkeen asioita vaihdellaan ja poistetaan kuvia ajetaan autoilla ilman autokoulun nimeä jotta sekin olis piilotoimintaa.Mitä ihmettä ?? Outo autokoulu outo henkilökunta.Sihteeri onkin nyt näkymätön. Kirjoituksista päätellen erikoisin autokoulu mitä Suomesta löytyy.

Eikö sihteerit enää osaa tehdä omatoimisesti ja itsenäisesti toimistotyötä. Otetaan poika mukaan käynnille.

Vierailija
58/106 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta tuntui ettei smart Driverin sihteeri pidä lomaa koskaa. Mut eihän se mua sillee liikuta mut ihmettelin vaa

Vierailija
59/106 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenko ymmärtänyt ihan väärin että oikesissa töissä sihteerit tienaa. Bestis on tradenomi ja kansainvälisessä firmassa töissä.Ei mene koulutus hukkaan.

Vierailija
60/106 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummalliselta kuulostaa jos työntekijä tarvitsee lapsenvahdin työtään katsomaan. Juuri aloittanut varmasti työnsä??

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä viisi