Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on Turun paras autokoulu

Vierailija
29.03.2015 |

?

Kommentit (106)

Vierailija
21/106 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei

Vierailija
22/106 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väisäselle myös meiltä piste. Kyllä huomaa että ovat työssään parhaita. Autot on upeita mutta niin on työntekokin. Great Job!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/106 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No autokoulu jossa keskitytään ainoastaan työntekoon

Vierailija
24/106 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi mielenkiintoista tietää näiden Väisäsen hehkuttajien ikä ja sukupuoli, sekä oliko Väisänen itse opettamassa?

Vierailija
25/106 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väisänen on paras. Perheyritys. Mieheni kävi 25 vuotta sitten. Itse kävin noin 9 vuotta sitten. Siskoni kävi viitisen vuotta sitten. Meidän kaikki lapset laitamme ehdottomasti tuonne, kun aika on muutaman vuoden päästä.

Todella ammattitaitoista porukkaa. Jaksetaan opettaa ja kertoa asioista liikenteessä niin että oppii turvalliseksi kuskiksi.

Minä nyt 36v nainen, opin Väisäsellä hyväksi kaupunki ajajaksi! Monet tuttuni pelkäävät keskustaa. Minusta siellä on mukava ajaa, kun on muutakin tekemistä kuin suora tie.

Väisäsellä minua opetti monet eri opettajat. Ilmoitin, että mielelläni otan opetusta monilta, kuin yhdeltä. En tiedä mikä heillä PN yleensä tapa.

Vierailija
26/106 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hai sie-autokoulu.

Vierailija
27/106 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sippen autokoulu. Kaikki saavat kortin. Sippe opettaa vähän erilaisen ajotavan mihin on Suomessa totuttu. Ei se ole ihan niin tarkkaa, se ajaminen, kunhan pääsee perille.

http://sippenautokoulu.fi/

Vierailija
28/106 |
24.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ainakaan Smart Driver. Kopioblondi kopioi ex opee. Ei lähelläkään sama persoona. Yritys on kova.

Vierailija
29/106 |
24.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just. Ja ilman sihteerin apua autokoulu olis retuperällä ;) Opettajat vois jäädä virkavapaalle. Hah Hah!

Vierailija
30/106 |
24.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väisäsen hehkuttajien IKÄ JA SUKUPUOLI? Mitä nuo asiaan kuuluu? Ei väliä kunhan oppilaat tyytyväisiä opetukseen ja ammattitaitoon. Kaikki ei istu pöydän takana nääs. Ammattilaiset ovat ammattilaisia. A!

Vierailija
31/106 |
24.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko edellinen se autokoulu jossa tehdään paljon itsenäistä työtä tiimityönä?

Vierailija
32/106 |
24.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on sen mamikopion autokoulu.

Vierailija
33/106 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Smart Driver ainakin on erikoisin autokou lu josta olen kuullut. Mun kaveri kertoi että työ ei ole niin tärkeää kuhan saa ajan kuluu. Ja sit vielä. Sihteeri vai mikä se on poistatti ittensä Facebookista. Eiks pomo suutu ku niin teki. Mieti vielä.

Vierailija
34/106 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei ainakaan Hansassa oleva. Kakkosvaiheen erehdyin käymään siellä

No ei se kieltämättä varmaan kovin kaksinen autokoulu ole jos vain Hansassa sisällä ajellaan.

Vierailija
35/106 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on erikoisin sihteeri josta olen kuullut. Tehdään ensin näkyväksi ja poistetaan salaa.

Smart Driver todellakin osaa.

Vierailija
36/106 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoja viestejä jostain sihteeristä?

Ei Turussa taida mitään pieniä väisäsiä edes olla enää.

On epic ja cap. Ei taida olla muita?

Vierailija
37/106 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokos se sihteeri on saanut oman vauvan? Pomon siskokin saa viestejä. Missä oma elämä , Rouva.

Vierailija
38/106 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska meitä v....ttaa se ihminen joka vaihtelee asioita . Salakavala .

Vierailija
39/106 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikennekoulu Väisänen. Kaikki ajot oikealla autolla eikä mitään simulaatio ajotunteja.

Vierailija
40/106 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jees. Oonkin pannut merkille et ku joku huomauttaa tietyistä asioista ne poistetaan. Kuka haluu mennä autokouluun missä toimitaan epärehellisellä tavalla. Turun alueella on näitä isoja autokouluja jossa henkilökunta tekee työtä mihin opetus ja autokoulutoiminta on tarkoitettukin. Cap on ihan paras! Menkää ja valitkaa Cap!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi yhdeksän