Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi mies ei kelpaa seksiin?

Vierailija
28.03.2015 |

Olen jo pidemmän aikaa ihmetellyt sitä, että miksi mies, jonka kanssa nainen on vakavassa suhteessa, ei juuri koskaan ole kelvannut tälle naiselle niihin yhden yön juttuihin ja irtosuhteisiin (eli niihin, joissa seksi on pääosassa). Te sanotte, että se mies, jonka kanssa ollaan pidempään suhteessa, on parempi ja ne joiden kanssa vain vähän aikaa on huonompia. Miksi sitten se "parempi" ei kelpaa niihin lyhyisiin suhteisiin vaan niihin halutaan sellainen "huono" mies?

Kommentit (41)

Vierailija
41/41 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 12:08"]

[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 02:40"]

[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 01:20"]

[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 01:02"]

[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 01:00"]

[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 00:02"]

On olemassa miehiä, joiden kanssa pidetään hauskaa, jotka eivät ole mitään vävyehdokkaita. Ja sitten on miehiä, jotka pystyvät olemaan parisuhteessa. Pidän jälkimmäisistä, koska siinä saa koko paketin. En ymmärrä naisia, jotka rakastuu näihin ensiksi kuvailemiini renttuihin ja luulevat voivansa "muuttaa" niitä jotenkin vaikka tosiasia on etteivät rentut kykene elämään parisuhteessa tai mitään muuta vakavampaa. Ap: ta harmittaa ettei voi olla renttu sekä unelmavävy samanaikaisesti? Samaa logiikkaa voi käyttää toistepäin myös naisten kohdalla.

[/quote]

Mutta miksi nämä miehet, jotka pystyvät olemaan parisuhteessa, eivät kelpaa hauskanpitoon?

AP

[/quote]

Pokaatte väärällä tavalla. Liian ujosti tai liian päällekäyvästi. Johan se selitettiin.

[/quote]

Ketkä me? En minä ainakaan ole koskaan pokannut ketään.

AP

[/quote]

No oho? Olet siis mies? Mistä olisit löytänyt satunnaista seksiseuraa, jos et edes hae sitä? Mähän just selitin: en itse pokaa miehiä koskaan. Mut pitää pokata. Jotkut naiset pokailee, mutta he ottaa parhaat päältä. Sama toisinpäin: mut saa helpommallakin, kun en itse pokaa, kunhan jaksat piirittää, kuten ylempänä selitin. Ja jos just mä en sulle lämpene, niin joku kaltaiseni kuitenkin. Mutta älä odota, että mä pokaisin sinut. Olen ihan kivan näköinen ja normaalipainoinen, mutta en vain uskalla epäitsevarmuuttani pokailla miehiä. Oon ihan varma, ettei just se mies lähtis, ketä koitan ja se ois liian noloa minulle.

[/quote]

Ei nyt ollut kyse minusta vaan ihan yleisesti. Ei kukaan mies tee niin, että pitää hauskaa kauniiden naisten kanssa ja sitten kun haluaa suhteen, niin ottaa jonkun ruman ja hyvätuloisen naisen. 

AP

[/quote]

Aika monikin mies ottaa hyvätuloisen naisen kun on aika vakiintua. Johtunee siitä että 3-kymppisenä on oltu hyvän aikaa työelämässä ja varallisuutta on alkanut kertyä. Ja harvempi ihminen muuttuu vanhetessaan paremman näköiseksi.

Aivan miehet, ette edes te, George Clooneysta huolimatta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän viisi