Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi mies ei kelpaa seksiin?

Vierailija
28.03.2015 |

Olen jo pidemmän aikaa ihmetellyt sitä, että miksi mies, jonka kanssa nainen on vakavassa suhteessa, ei juuri koskaan ole kelvannut tälle naiselle niihin yhden yön juttuihin ja irtosuhteisiin (eli niihin, joissa seksi on pääosassa). Te sanotte, että se mies, jonka kanssa ollaan pidempään suhteessa, on parempi ja ne joiden kanssa vain vähän aikaa on huonompia. Miksi sitten se "parempi" ei kelpaa niihin lyhyisiin suhteisiin vaan niihin halutaan sellainen "huono" mies?

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 00:10"]

Mulle on ihan muut asiat oleellisia, kuin keskittyä kelpaako mies pitkään vai lyhyeen seksisuhteeseen. Jos mies tulee pokaamaan ja kiinnostaa niin voi kelvata lyhyeen seksisuhteeseen, mutta jos ei tule, niin en mäkään ala miestä vongata. Ja pitkä suhde...en tajua, miksei siihen voi käydä sama mies, jos satun haluamaan hänestä miehen itselleni. Mutta jos kanssani pitkään suhteeseen päätynyt mies ei ole koskaan ollut oikealla tavalla kiinnostava ja aloitteellinen pelkkään seksisuhteeseen, niin miten se olisi voinut syntyä, koska jälleen kerran itse en seksiä miehille ehdottele. 

Ja jos taas minulta saa pakit pelkkään seksisuhteeseen niin olen aika arka seksin suhteen enkä hyppää sänkyyn kenen kanssa vain. Vain rohkeimmat pääsee muurin yli.

[/quote]

Miksi laitatte alapeukkuja?

Vierailija
22/41 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 01:00"]

[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 00:02"]

On olemassa miehiä, joiden kanssa pidetään hauskaa, jotka eivät ole mitään vävyehdokkaita. Ja sitten on miehiä, jotka pystyvät olemaan parisuhteessa. Pidän jälkimmäisistä, koska siinä saa koko paketin. En ymmärrä naisia, jotka rakastuu näihin ensiksi kuvailemiini renttuihin ja luulevat voivansa "muuttaa" niitä jotenkin vaikka tosiasia on etteivät rentut kykene elämään parisuhteessa tai mitään muuta vakavampaa. Ap: ta harmittaa ettei voi olla renttu sekä unelmavävy samanaikaisesti? Samaa logiikkaa voi käyttää toistepäin myös naisten kohdalla.

[/quote]

Mutta miksi nämä miehet, jotka pystyvät olemaan parisuhteessa, eivät kelpaa hauskanpitoon?

AP

[/quote]

En ole tuo aiempi kirjoittaja ja nyt vastaan vain omasta puolestani. Pillu aluaa toista mitä yläpää. Aivan kuten miehilläkin. Siksi hyvät miehet saa suhteen ja pahat pojat seksiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette kunnollisia, mutta ette tarpeeksi seksikkäitä.

Vierailija
24/41 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aluaa=haluaa

Vierailija
25/41 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt te siis virallisesti myönnätte nämä "lassukoiden" teoriat todeksi. On olemassa YTM:iä, joiden kanssa pidetään hauskaa ja ATM:iä, joiden kanssa ollaan parisuhteessa.

AP

Vierailija
26/41 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 01:09"]

Nyt te siis virallisesti myönnätte nämä "lassukoiden" teoriat todeksi. On olemassa YTM:iä, joiden kanssa pidetään hauskaa ja ATM:iä, joiden kanssa ollaan parisuhteessa.

AP

[/quote]

Ei. Ei ole olemassa mitään hierarkiaa. 

Vierailija
27/41 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 01:09"]Nyt te siis virallisesti myönnätte nämä "lassukoiden" teoriat todeksi. On olemassa YTM:iä, joiden kanssa pidetään hauskaa ja ATM:iä, joiden kanssa ollaan parisuhteessa.

AP
[/quote]
Auts. Kelpaan vain parisuhteeseen, koska olen kunnollinen mies, mutta en täytä naisen seksuaalisia toiveita :'(

Vierailija
28/41 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äh, tämä on se sama jankkaaja, jonka mielestä on vain ytm-miehiä ja atm-miehiä. Mitä väliä sillä on, mitä me vastaillaan, jos kerran olet jo päättänyt, miten asiat ovat? -7

Vierailija
29/41 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 01:09"]Nyt te siis virallisesti myönnätte nämä "lassukoiden" teoriat todeksi. On olemassa YTM:iä, joiden kanssa pidetään hauskaa ja ATM:iä, joiden kanssa ollaan parisuhteessa.

AP
[/quote]

voisitko nyt ainakin olle yleistämättä? Vmp taas.

Vierailija
30/41 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 01:02"]

On olemassa miehiä, joiden kanssa pidetään hauskaa, jotka eivät ole mitään vävyehdokkaita. Ja sitten on miehiä, jotka pystyvät olemaan parisuhteessa. Pidän jälkimmäisistä, koska siinä saa koko paketin. En ymmärrä naisia, jotka rakastuu näihin ensiksi kuvailemiini renttuihin ja luulevat voivansa "muuttaa" niitä jotenkin vaikka tosiasia on etteivät rentut kykene elämään parisuhteessa tai mitään muuta vakavampaa. Ap: ta harmittaa ettei voi olla renttu sekä unelmavävy samanaikaisesti? Samaa logiikkaa voi käyttää toistepäin myös naisten kohdalla.

[/quote]

Mutta miksi nämä miehet, jotka pystyvät olemaan parisuhteessa, eivät kelpaa hauskanpitoon?

AP

[/quote]

Pokaatte väärällä tavalla. Liian ujosti tai liian päällekäyvästi. Johan se selitettiin.

[/quote]

Ketkä me? En minä ainakaan ole koskaan pokannut ketään.

AP

Vierailija
31/41 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyyhän niitäkin miehiä olla jotka, nuolevat näiden komeiden miesten spermat meidän naisten pillusta.

Vierailija
32/41 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaan otsikkoon. Koska nainen toivoo sittä mieheltä. Sitä saa mitä tilaa. Asia koskee molempia. Tällä sanonalla mitta kaavat lojaalisuudesta taas voi olla kahden kesken naisen hyväksi tässä tapauksessa moraalissa sata nolla yleisesti miehetkin osaa.

Vierailija
33/41 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 01:20"]

[/quote]

AP

[/quote]

Pokaatte väärällä tavalla. Liian ujosti tai liian päällekäyvästi. Johan se selitettiin.

[/quote]

AP

[/quote]

No oho? Olet siis mies? Mistä olisit löytänyt satunnaista seksiseuraa, jos et edes hae sitä? Mähän just selitin: en itse pokaa miehiä koskaan. Mut pitää pokata. Jotkut naiset pokailee, mutta he ottaa parhaat päältä. Sama toisinpäin: mut saa helpommallakin, kun en itse pokaa, kunhan jaksat piirittää, kuten ylempänä selitin. Ja jos just mä en sulle lämpene, niin joku kaltaiseni kuitenkin. Mutta älä odota, että mä pokaisin sinut. Olen ihan kivan näköinen ja normaalipainoinen, mutta en vain uskalla epäitsevarmuuttani pokailla miehiä. Oon ihan varma, ettei just se mies lähtis, ketä koitan ja se ois liian noloa minulle.

Vierailija
34/41 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska mies on uupunut, onneton elämään, erektiota ei tule. Nainen ei tuota miehelle erektiota. Nainen nauttii kiimansa toisten miesten erektion avulla. mies pettää naista ja nainen masentuu. ihminen ei löydä omaa rauhaa suomessa vaikka luonto on ovella. Ihmiset massoittuu epäolennaisiin kohteisiin katsomatta karttaan. Silloin kuin on rahaa gsp ei ole käytössä. Ihmiset ei katso peiliin näinkin yksinkertaisten pakettien perään.

Vierailija
35/41 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ap:n kysymys oikeasti kuuluu: miksi en ole naisille niin hot, että mut vietäis ja mä vain vikisisin? Eiköhän suurin osa miehistä hoida flirtin ja muun ainakin puoliksi itse ja epäitsevarmuus ei vaan toimi. Eikä toki liika tai vääränlaiset luulot itsestä.

Vierailija
36/41 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli taas tulee todistetuksi lassukoiden syvin olemus: harmi siitä, ettei naiset vie ja itse saisin olla kuin kukkona tunkiolla. On naisten vika, että muut miehet saa olla! 

Ihan käsittämätön teoria. Miksi naisilla ei saa olla kiinnostavampia miehiä ja sitten olla kiinnostumatta miehistä, jotka ei kiinnosta? Miksi miehen pitäisi saada olla joku sonni, jota naiset piirittää? 

Vierailija
37/41 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun siis kuitenkin tilanne on se, että on paljon naisia, joita aloittajakaan ei ole pokannut, mutta joille hän olisi varmaan kelvannut yhdenyön suhteeseen. Miten voi edes sanoa, ettei kelpaa seksiin jos otos on sellainen, ettei "minua ole tultu kertaakaan kysymään?"

??? 

Vierailija
38/41 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 02:40"]

[/quote]

AP

[/quote]

[/quote]

AP

[/quote]

No oho? Olet siis mies? Mistä olisit löytänyt satunnaista seksiseuraa, jos et edes hae sitä? Mähän just selitin: en itse pokaa miehiä koskaan. Mut pitää pokata. Jotkut naiset pokailee, mutta he ottaa parhaat päältä. Sama toisinpäin: mut saa helpommallakin, kun en itse pokaa, kunhan jaksat piirittää, kuten ylempänä selitin. Ja jos just mä en sulle lämpene, niin joku kaltaiseni kuitenkin. Mutta älä odota, että mä pokaisin sinut. Olen ihan kivan näköinen ja normaalipainoinen, mutta en vain uskalla epäitsevarmuuttani pokailla miehiä. Oon ihan varma, ettei just se mies lähtis, ketä koitan ja se ois liian noloa minulle.

[/quote]

No oho? Olet siis nainen? Mähän just selitin: en itse pokaa naisia koskaan. Mut pitää pokata. Jotkut miehet pokailee, mutta he ottaa huonoimmat päältä. Sama toisinpäin: mut saa helpommallakin, kun en itse pokaa, kunhan jaksat piirittää, kuten ylempänä selitin. Ja jos just mä en sulle lämpene, niin joku kaltaiseni kuitenkin. Mutta älä odota, että mä pokaisin sinut. Olen ihan kivan näköinen ja normaalipainoinen, mutta en vain uskalla epäitsevarmuuttani pokailla naisia. Oon ihan varma, ettei just se nainen lähtis, ketä koitan ja se ois liian noloa minulle.

AP

Vierailija
39/41 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 02:40"]

[/quote]

AP

[/quote]

[/quote]

AP

[/quote]

[/quote]

Ei nyt ollut kyse minusta vaan ihan yleisesti. Ei kukaan mies tee niin, että pitää hauskaa kauniiden naisten kanssa ja sitten kun haluaa suhteen, niin ottaa jonkun ruman ja hyvätuloisen naisen. 

AP

Vierailija
40/41 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käsitä aloitusta. Jos mies sopii lyhyeen suhteeseen, suhde on lyhyt. Jos suhde ei jääkään lyhyeksi, siitä tulee seurustelua. Miten aloittajan mielestä tämä nyt siis järjestetään? Ensin yksi seksisuhde, sitten pari vuotta väliä ja uusi seksisuhde saman miehen kanssa, sitten erotaan taas pariksi vuodeksi ja tällä kertaa aletaan seurustella tämän miehen kanssa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kaksi