Tykkään maskeista, aion pitää niitä pandemian päättymisenkin jälkeen
Voin piilottaa niillä naamani, ja ne samalla myös suojaa flunssilta. Olen tottunut niihin, tuntuu liian paljaalta olla ilman niitä.
Kommentit (28)
Kannattaisi hakeutua hoitoon, niin kauan kun vielä pystyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tee maskeja rakastavat ette näköjään tiedä mitä tekee kun elimistö saa liian vähän happea.
Totta. Kirurginmaskit on tunnetusti niin tiiviitä että suurikokoinen happimolekyyli ei kykene kulkemaan sen läpi. Se myös asettuu kasvoille niin tiiviisti ettei sitäkään kautta tapahdu kaasunvaihtoa.
Riippuu siitä miten sen asettelee naamalle.
Pakkasella se lämmittää naamaa mukavasti. Eli talvisin aion käyttää, oli pandemiaa tai ei.
Vierailija kirjoitti:
Aasiassahan noita on käytetty yleisesti jo pitkään. Jos yhtään nuhaa tai yskää, japanilainen vetää maskin naamaan. Ei se sen kummempaa ole.
Ja paskat ole nuha syynä. Ne ilmansaasteet on todellinen syy.
Joskus kasvoja peittäviä säälittiin alistettuina, niin ne ajat ja ajatukset muuttuu
Vierailija kirjoitti:
Moni nainen näyttää kauniimmalta maskin kanssa kuin ilman sitä.
Toi oli turhaa. Täällä ei ole kertaakaan ollut kirjoituksia, joissa ei joku joitakuita mollata, niinkuin sinä mm. nyt teit. Häpeän käytöstäsi naisia kohtaan, ei tulisi tuollaista mieleenkään ikinä raapustaa. Kumma kun naiset ei meitä mollaa ja kirjoittele maskiasiassa, jotta hyvä kun pysyy karvaturvat maskin alla piilossa.
En muuten käytä maskia, enkä ole käyttänyt, enkä tule käyttämään, "oon sentään uljas näky ilmankin". 🤪
Vierailija kirjoitti:
Joskus kasvoja peittäviä säälittiin alistettuina, niin ne ajat ja ajatukset muuttuu
ni
Entä vaikka 6h junamatkan aikana?
Olen muutaman kerran käynyt tänä syksynä kosmetologilla kasvohoidossa / hierojalla ja olen heti sisään tullessani sanonut, että sun ei tarvitse käyttää maskia, kun mä olen jo saanut tuplarokotteet. Tähän olen saanut vastauksen: ” mä kuitenkin pidän tätä maskia, kun olen jo tottunut siihen”. Eli he siis haluavat käyttää maskia, vaikka siitä ei ole hyötyä asiakkaalle!?