Tykkään maskeista, aion pitää niitä pandemian päättymisenkin jälkeen
Voin piilottaa niillä naamani, ja ne samalla myös suojaa flunssilta. Olen tottunut niihin, tuntuu liian paljaalta olla ilman niitä.
Kommentit (28)
Juu ei tartte meikata = HYVÄ JUTTU
Aasiassahan noita on käytetty yleisesti jo pitkään. Jos yhtään nuhaa tai yskää, japanilainen vetää maskin naamaan. Ei se sen kummempaa ole.
Mulla on ruma nenä, sen saa maskilla kivasti piiloon. Eli itsekin aion käyttää.
Mä tilasin maskin kanssa juustoa
Ilman juustoa
Ok... eli vapaaehtoisesti hengität ahdistavasti?
Onko sulla huono itsetunto jos et naamaa kehtaa näyttää?
Vierailija kirjoitti:
Juu ei tartte meikata = HYVÄ JUTTU
Mä en meikkaa muutenkaan, en koe tarpeelliseksi. :)
Vierailija kirjoitti:
Ok... eli vapaaehtoisesti hengität ahdistavasti?
Onko sulla huono itsetunto jos et naamaa kehtaa näyttää?
En ole ap mutta on minulla. Entäs sitten?
Meneekö maski alas ketsupin kanssa vai majoneesilla?
Maskin alla pysyy suukapulakin kätevästi piilossa.
Moni nainen näyttää kauniimmalta maskin kanssa kuin ilman sitä.
Vierailija kirjoitti:
Tee maskeja rakastavat ette näköjään tiedä mitä tekee kun elimistö saa liian vähän happea.
Totta. Kirurginmaskit on tunnetusti niin tiiviitä että suurikokoinen happimolekyyli ei kykene kulkemaan sen läpi. Se myös asettuu kasvoille niin tiiviisti ettei sitäkään kautta tapahdu kaasunvaihtoa.
Nyt myytävänä vähän käytettyjä maskeja, vain hetken citarin parkkipaikalla maanneita pilkkahintaan, tule ja hae omasi.
(piikit ei sisälly hintaan)
Ps. mahdollisista haittavaikutuksista ei voi valittaa ja tuotteilla ei ole palautusoikeutta..
Vierailija kirjoitti:
Tee maskeja rakastavat ette näköjään tiedä mitä tekee kun elimistö saa liian vähän happea.
Kerro lisää, mitä tapahtuu, jos elimistö saa liian vähän happea maskia käytettäessä. Käykö kaikille näin, joilla maski? Saako silti liian vähän happea vaikkei tuntisi olossaan sitä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerro lisää, mitä tapahtuu, jos elimistö saa liian vähän happea maskia käytettäessä. Käykö kaikille näin, joilla maski? Saako silti liian vähän happea vaikkei tuntisi olossaan sitä?
Tulee yhtä tyhmäksi kuin kirurgit?
Bää maski bää bää korona bää määkimää
En ymmärrä miksi kukaan haluaisi käyttää näitä vapaaehtoisesti ..
Itselleni tulee ainakin jotenkin "alistettu" ja hölmö olo, olenko ainoa?
Hengittäminen on vaikeampaa, ei näe ihmisten kasvoja, hymyjä, ilmeitä... Sitä on jotenkin persoonattomampi. Itse pidän siitä, että ihmiset kommunikoivat vapaasti toistensa kanssa ja siihen kuuluu mielestäni se, että kasvoja ei ole peitetty millään maskilla tai huivilla tai muullakaan.
Mutta toki ymmärrän, että maski suojaa isommilta pärskeiltä.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä miksi kukaan haluaisi käyttää näitä vapaaehtoisesti ..
Itselleni tulee ainakin jotenkin "alistettu" ja hölmö olo, olenko ainoa?
Hengittäminen on vaikeampaa, ei näe ihmisten kasvoja, hymyjä, ilmeitä... Sitä on jotenkin persoonattomampi. Itse pidän siitä, että ihmiset kommunikoivat vapaasti toistensa kanssa ja siihen kuuluu mielestäni se, että kasvoja ei ole peitetty millään maskilla tai huivilla tai muullakaan.
Mutta toki ymmärrän, että maski suojaa isommilta pärskeiltä.
Et ole ainoa. Toi vois olla mun kirjottama, täysin samaa mieltä. Vähän sama kun persoona ja vapaa hengittäminen vietäisiin pois. Miten eroaa siitä että muslimit (jyrkimmät) käyttävät burkhaa, ja suurin osa peittäviä kaapuja?
Vierailija kirjoitti:
No ei kai millään 15-30 min. kauppareissulla mitään suurta tuhoa saa aikaan.
Meitä tosiaan on moneen junaan.