Huomenna hyökkää taas kerjääjät!
Häiritsemään sunnuntain viettoa.Meille turha tulla,ovi ei aukene!
Kommentit (12)
Kiitos muistutuksesta, revin ovikellon irti. turha kilkutella. Haluan nukkua stana.
En ymmärrä miten asia voi jollekkin olla noin kamala! Jos pikku noidat häiritsee niin laitatte vaan oveen lapun, että ei saa virpoa. Ei varmasti kukaan kolkuttele tai pimpottele. Ihme angstaamista taas aikuisilta ihmisitä!
Ihanaa :) Toivottavasti tulee monta suloista pientä virpojaa! Kurja ettet saanut ap itse lapsena virpoa.
Tuo on kyllä jännä juttu että niin moni ajattelee vain omalta kantilta että on kiva lähettää lapset tuntemattomille kerjäämään, ja jos täällä jotain erehtyy sanomaan niin tulee paskaa niskaan. Siis muka perinne jonka on tarkoitus tuottaa iloa tai jotain ja samalla kirotaan ne jotka eivät tykkää siitä ja sanotaan että kärsikää.
Minä olen luullut että perinteeseen kuului virpoa tutuille ja sukulaisille, tosin täällä en muista virvotun entisaikaan ollenkaan.
[quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 22:23"]
Tuo on kyllä jännä juttu että niin moni ajattelee vain omalta kantilta että on kiva lähettää lapset tuntemattomille kerjäämään, ja jos täällä jotain erehtyy sanomaan niin tulee paskaa niskaan. Siis muka perinne jonka on tarkoitus tuottaa iloa tai jotain ja samalla kirotaan ne jotka eivät tykkää siitä ja sanotaan että kärsikää. Minä olen luullut että perinteeseen kuului virpoa tutuille ja sukulaisille, tosin täällä en muista virvotun entisaikaan ollenkaan.
[/quote]
No juuri näin! Ei täällä voi mitään lappuja oveen laittaa, naapurit alkaa heti spekuloida onko ne niin köyhiä ettei varaa herkkuihin vai mikä on... kun noin 50-100 lasta käy ovella niin menee maku koko hommasta...
[quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 22:17"]
Kiitos muistutuksesta, revin ovikellon irti. turha kilkutella. Haluan nukkua stana.
[/quote] kellon siirto tuntia aikaisemmin. Aiku ihanaa.
Asun ensimmäistä kevättä kaupungissa, jossa ilmeisimmin virvotaan. Mihin aikaan pieniä vitsojia kannattaa odotella? Tulevatko jo ihan aamusta vai vasta illalla? Vai aamusta iltaan?
Iski paniikki, ehdinkö vielä huomenna ostamaan suklaamunia, sillä tämä on nyt tullut ihan puskista koko homma :D.
[quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 22:14"]
Häiritsemään sunnuntain viettoa.Meille turha tulla,ovi ei aukene!
[/quote]Otin jo ovikellosta patterit pois.
Meitä eivät häiritse kun ei ole ovikelloa, eikä kolkutus kuulu sisälle :)