Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

8 luokkalaisten äidit!!

Vierailija
28.03.2015 |

Millainen tyyli tyttärelläsi on? Liikkuuko millasissa porukoissa yms. 

Oma tyttäreni pukeutuu mustaan, ehkä välillä sattuu olemaan ruutupaita missä väriä, mikä tosin myös on todella tummaa.

Viihtyy vain "gangsteri-porukoissa" tiedän, että ehkä vain kaksi hänen kavereistaan ei käytä päihteitä. Oma tyttäreni pari kertaa on jäänyt kiinni alkoholista, tosin vain parista siideristä (tarinan mukaan).

Meikkaa suht vahvasti mistä olen huomautellut mutta homman se osaa, ei rumalta näytä, mutta en haluaisi hänen näyttävän niin rock- henkiseltä. Black Veil Brides, Arctic Monkeys, Nirvana ja Bring me the Horizon on ihan ykkösiä musa maussaan. Venytys on korvassa, tosin vain 4mm sen laittoi salaa. 2kpl korviksia molemmissa korvissa ja rustokoru toisessa. Haluaa lävistyksiä paljon, mutta en anna laittaa tämän ikäisenä.

Tatuointi konetta kinuu, mitä tosin isä innoistaa, harjoittelisi vain sianlihaan, appelsiiniin yms. EI IHMISEEN!! tatuoija ollut pienestä pitäen unelma ammatti, ties mistä tullut se. En silti kannusta ideaa tämän ikäisenä. Poikaystävää ole näkynyt, mutta mitä mieltä olette tämän ikäisen yökyläilyistä ja ylipäätään suhteesta jos tämmöinen kohdalle sattuu. 

Kotona tyttö silti käyttäytyy todella kiltisti ja omaa mahtavan huumorintajun. Onko tällainen tyyli valtava villitys?? 

Kommentit (47)

Vierailija
1/47 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/47 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma 14v tyttöni: Oma "rokahtava" tyylinsä: mustat farkut, bändipaita, huppari..ja välillä jotain ihan muuta. Keskiarvo koulussa 9,7, ei tykkää matikasta eikä kemiasta yhtään, äikästä ja enkusta sitäkin enemmän. Lävistyksiä on korvissa 5, toisessa kulmassa ja kielessä. Meikkaa siististi ja nätisti, tosin vahvahkosti. Tukkansa laittaa pystyyn, ja siksi "ei voi pitää hattua", mikä minua ärsyttää 20 asteen pakkasessa. Tyttö rakastaa pieniä lapsia, paijailee ja höpöttelee jopa puolituntemattomille lapsille.

Kuuntelee musiikkia laidasta laitaan raskaasta hevistä vähemmän raskaaseen tai rockiin, inhoaa poppia ja rappia. Rakastaa leipomista, meillä on tuoretta leivonnaista kotona oikeastaan aina tuosta syystä.

Päihteitä ei käytä, on erittäin tupakan- ja alkoholin vastainen.

Tykkää tulla iltaisin sohvalle katsomaan meidän kanssa telkkaria, nyhvää kylmät koipensa saman viltin alle ja kertoo juttujaan.

Toisaalta taas on älyttömän ärsyttävä ärsyyntyessään, kamala besserwisser ja aina olevinaan oikeassa..

Äärettömän ihana tyttö..=)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/47 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rauhottukaa nyt vähän, eihän toi paha ole, itse olin 8luokalla saman tyylinen mutta join kuin aikuinen mies. ;-D Tupakoinnin aloitin aivan liian aikaisin (ei olisi pitänyt edes aloittaa) n.6 luokalla. Nyt en juo mutta poltan kylläkin ja ikää on 25.. eli ei toi ole vakavaa..

Vierailija
4/47 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka annatte tuon ikäisten ottaa monia lävistyksiä? Omalla tytöllä yhdet reijät korvissa, enempää en ole antanut laittaa. Voi jopa vaikuttaa hermoratoihin.

Vierailija
5/47 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika hurjalta kuulostaa. Oma tyttöni on IHAN eri maata.

Vierailija
6/47 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 23:30"]

Kuinka annatte tuon ikäisten ottaa monia lävistyksiä? Omalla tytöllä yhdet reijät korvissa, enempää en ole antanut laittaa. Voi jopa vaikuttaa hermoratoihin.

[/quote]

Valitsen taisteluni.

Vierailija
7/47 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tuollainen tyyli mikään villitys ainakaan meidän koulussa Helsingissä. Opetan noin sataa 8-luokkalaista ja yksikään oppilaistani ei täsmäisi kuvaukseen. 98% tytöistä on tosi luonnollisen näköisiä, pitkät suorat hiukset ja jos on meikkiä, niin niin vähän, että sitä ei oikein edes huomaa. Ne kaksi prosenttia onkin sitten jotain emoja raitasukkineen ja lyhyine hameineen. Lävistyksiä tai muita sellaisia ei meidän koulussa ole.

maikka helsinkiläiseltä yläasteelta

Vierailija
8/47 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neiti on kieltämättä meidän perheen prinsessa, varsinkin kolmen isoveljen ja isin silmissä. Ainakin vielä hyvin leppoinen luonne, ei ole sen suurempia taisteluja tullut. Kotiintuloajoista on välillä väännetty kättä, ei haluta hänen kulkevan bussilla kovin myöhään.

Vierailija
9/47 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttöni sattuu olemaan myös samantapainen, mutta kaverit eivät päihteitä käytä. Kerran jäivät porukalla kiinni ja siihen on ne leikit jääneet. Tyttöni käy Helsinkiläisellä yläasteella ja sanoo aina kuinka vihaa "massateinejä", enimmäkseen siis heidän tyyliään koska kaikki ovat samanlaisia eikä omaa mielipidettä. Haluaa erottua joukosta kaveriporukkansa kanssa ja minulle se on ihan OK kunhan pysytään rajoissa =) Tuskin tyttösi liika ongelma on, jos hän ei päihteitä käytä, sitäpaitsi nuoruuteen kuuluu yleensä kokeilu ja kiinnostus! puhu tyttäresi kanssa! 

Vierailija
10/47 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 23:38"]

Ei ole tuollainen tyyli mikään villitys ainakaan meidän koulussa Helsingissä. Opetan noin sataa 8-luokkalaista ja yksikään oppilaistani ei täsmäisi kuvaukseen. 98% tytöistä on tosi luonnollisen näköisiä, pitkät suorat hiukset ja jos on meikkiä, niin niin vähän, että sitä ei oikein edes huomaa. Ne kaksi prosenttia onkin sitten jotain emoja raitasukkineen ja lyhyine hameineen. Lävistyksiä tai muita sellaisia ei meidän koulussa ole.

[/quote]

Miltähän vuosisadalta?

Ihan varmasti, siis IHAN varmasti jokaisesta koulusta löytyy yksi tyyliltään rokahtava lävistyksineen ja värjättyine pystytukkineen, ainakin isommista kouluista. 

Et kyllä kuulosta mitenkään suvaitsevaiselta ihmiseltä vaikka itsejään etsiviä teinejä kaiketi opetatkin..

Vierailija
11/47 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä pahaa siinä on jos lapsesi on löytänyt oman tyylinsä? Tatuointikone vähän hämmentää, mutta anyways.

T. Kasiluokkalainen, jonka soittolistan kärjessä myöskin Black Veil Brides, Nirvana ja BMTH

Vierailija
12/47 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun 8-luokkalainen tyttö viettää aikaansa koulun lisäksi lähinnä harjoitellen urheilulajia, josta pitää ja jossa kilpailee. Ei meikkaa eikä käytä mitään päihteitä. Vaatteet tyyliä farkut+huppari.

Vierailija
13/47 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 8-luokkalaisen isä.

Asuu joka toinen viikko luonani. Helvetin rakas ja helvetin rasittava neitokainen. Tietää mistä langoista vetää että saa haluamansa. Tasapuolisuuden nimissä olen oppinut hänenki lankansa - kompromissit on meillä arkipäivää.

Pääkaupunkiseudulla kun asutaan, en halua hänen liikkuvan myöhään julkisilla paikoilla saatika sitten julkisilla kulkuneuvoilla. Kuljetan häntä kavereiden luo, samalla pysyn kärryillä siitä ettei hän juo. Toki myös luotan häneen, mutta hei, voiko 8-luokkalainen olla aina 100% luotettava?

Juominen, tupakka, huumeet, tatuoinnit on ehdoton ei. Tähän asti tyttö on ollut samaa mieltä. Tulevaisuudesta ei tietoa. Koulussa menestyy hyvin, jaksaa jopa panostaa siihen.

Joka toisen viikon häntä ikävöin, mutta samalla olen iloinen ettei olla yhdessä 24/7, siitä ei selviäis kukaan.

Maailman rakkain ihminen.

Vierailija
14/47 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="ExoPol" time="28.03.2015 klo 23:46"]

[/quote]

Miltähän vuosisadalta?

Ihan varmasti, siis IHAN varmasti jokaisesta koulusta löytyy yksi tyyliltään rokahtava lävistyksineen ja värjättyine pystytukkineen, ainakin isommista kouluista. 

Et kyllä kuulosta mitenkään suvaitsevaiselta ihmiseltä vaikka itsejään etsiviä teinejä kaiketi opetatkin..

[/quote]

Ei minulla ole mitään tarvetta tuomita ketään, joka lävistyksiä tai pystytukkaa harrastaa. Ei ne ihmistä pahemmaksi tee. Kerroin vain, että sellainen ei ole selvästikään Helsingissä muotia. Olen ollut nyt 5 vuotta kahdella suurella stadilaisella yläasteella töissä ja kummassakaan ei ollut lävistyksiä tai pystytukkia ja se minuakin hivenen hämmästyttää.

yläasteen maikka

Vierailija
15/47 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 23:54"]

[/quote]

Miltähän vuosisadalta?

[/quote]

Ei minulla ole mitään tarvetta tuomita ketään, joka lävistyksiä tai pystytukkaa harrastaa. Ei ne ihmistä pahemmaksi tee. Kerroin vain, että sellainen ei ole selvästikään Helsingissä muotia. Olen ollut nyt 5 vuotta kahdella suurella stadilaisella yläasteella töissä ja kummassakaan ei ollut lävistyksiä tai pystytukkia ja se minuakin hivenen hämmästyttää.

yläasteen maikka

[/quote]

Outoa. Itse näen suunnileen joka päivä tämän kaltaisia nuoria.

Vierailija
16/47 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 23:54"]

[/quote]

Miltähän vuosisadalta?

[/quote]

yläasteen maikka

[/quote]

Ok, anteeksi. Tulistuin vähäsen puolustaessani tuon meidän "raggarin" oikeutta tyyliinsä..

Vierailija
17/47 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä 8-luokkalainen on varmaan sellanen massateini:D Conssit, legginssit tai pillifarkut, maihari karvahupulla, Michael Kors-laukku keikkuu olalla. Meikkaa joka päivä, mutta osaa sen myös hyvin, minä en ole koskaan osannut tehdä sellaisia rajauksia tai muotoilla kulmiani sillä tavalla.

Musiikkimakukin varmaan aika perus, oli just Katy Perryn konsertissa, aikaisemmin Lady Gaga oli kova sana.

Harrastaa ratsastusta ja showtanssia. Käy lenkillä ja salilla. Kavereiden kanssa useamman kerran viikossa, käyvät leffassa, shoppailemassa tai jonkun kotona katsovat leffaa jne. Ei vielä poikaystäviä. Keskiarvo 8,5. On aika sellainen järkevä ja aikuismainen, ollut aina. Vähällä on päästy tähän asti, enkä oikein osaa kuvitella, että mitään suurempia kuohuja tulisikaan.

Luokallaan on kyllä yksi ap:n kuvaileman tapainen tyttö, siis ulkonäöllisesti. Fiksu tyttö ja hyvä koulussa.

Luulen, että häntä vähän ihaillaan kun on niin rohkea, että uskaltaa olla erilainen.

Vierailija
18/47 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma tyttöni taitaa olla "massateini". Itse en haluaisi että minun tyttöni olisi mikään öykkäri, sitäpaitsi ruman näköistä kun joku osa nuorisosta yrittää olla kuin jotain rock-staroja. ap, tyttösi on juuri tuollainen. 

Vierailija
19/47 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 00:43"]

Oma tyttöni taitaa olla "massateini". Itse en haluaisi että minun tyttöni olisi mikään öykkäri, sitäpaitsi ruman näköistä kun joku osa nuorisosta yrittää olla kuin jotain rock-staroja. ap, tyttösi on juuri tuollainen. 

[/quote]

Sinustako se sikiää tuo lasten koulukiusaaminen? Häpeä sinä aikuinen ihminen. Häpeä oikeesti.

Vierailija
20/47 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai että ihan arctic monkeysiä kuuntelee, bändiä jonka biisejä on mm. Automainoksessa käytetty.

Itse kuuntelen raskaampaa musiikkia; metallia ja välillä death metalliakin. Näytän ihan "normaalilta" ja pukeudun esimerkiksi trendien mukana. Teini-ikäisenä tuli kulutettua kajaalia ja käytin niittivöitä. En olisi kestänyt, jos äitini olisi omannut samanlaisen ajatusmaailman kuin sinä, ja verrannut minua "normaaleihin" lapsiin.

Ei ole minusta ok kategorioida lasta (kuten rivien välistä on luettavissa) oudoksi. Anna lapsen kasvaa omia polkujaan hyvillä antamilla rajoillasi, ja keskustele avoimesti esimerkiksi tuosta alkoholin käytöstä. Näin toimittiin minun kohdalla ja ymmärsin, ettei ole järkevää vetää päätä täyteen.

N21

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän seitsemän