Isäukko soitti, ei ole kuulemma joulupöytään mitään asiaa
Kommentit (23)
Aikooko se sika syödä itse kaiken?
Kuinka mones kerta jo tämä sama aloitus?
Ehkä se oli hänen tapansa sanoa, että sinun täytyy keksiä keskusteluaiheet.
Jättäisi tuommoisen sikaisän pois elämästäni.
Eikö isäukko hyväksy elämäntapaasi?
Olen siis transnainen ja isäni on nähnyt minut viimeksi 2 vuotta sitten.Olen silloin vielä vankina miehenkehossa.
Ap
Joo, olet pakottanut tätä laudalla jo viikkotolkulla.
Miksi sä haluaisit hänen kanssaan joulupöytään?
Laitan huulipunaa ja tytyilykamat päälle ja istun isäukon syliin joulupöydässä.
Ap
ilmoitin homo pojalle ettei ole toivottu. vietämme joulun 2 hetero pojan perheen kanssa. vituttaa kun kusta on lorahtanut tohon poikaan. perse porari vielä ylpeileen poikeavuudestaan.
häpeä suvulle kirjoitti:
ilmoitin homo pojalle ettei ole toivottu. vietämme joulun 2 hetero pojan perheen kanssa. vituttaa kun kusta on lorahtanut tohon poikaan. perse porari vielä ylpeileen poikeavuudestaan.
Taisi käydä toisin päin. Hän ilmoitti että ei ole tulossa nyt tai koskaan myöhemminkään.
Vierailija kirjoitti:
Kieltääkö homot vai? Minäkin torjuisin sinut saastainen eläin!!!!!💩💩💩
Kiellän sinut tässä ja nyt.
häpeä suvulle kirjoitti:
Tälläinen fantasia tänään. Todellisuudessa et ole ikinä naista saanut, etkä tule saamaan.
Miksi haluat viettää joulun hänen kanssaan, jos tuollaista on mieltä?
Vierailija kirjoitti:
Olen siis transnainen ja isäni on nähnyt minut viimeksi 2 vuotta sitten.Olen silloin vielä vankina miehenkehossa.
Ap
Oleko sinä se mies, joka käveli eilen kauppakeskuksessa kesämekon helmat hulmuten? Oli vähän koominen näky karvalakki päässään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApOleko sinä se mies, joka käveli eilen kauppakeskuksessa kesämekon helmat hulmuten? Oli vähän koominen näky karvalakki päässään.
Missä kaupungissa?
Miksei?