Päätin alkaa yllättää aviomieheni joka perjantai
Jollain uudella seksiasulla ja lelulla / tempulla. Siksi perjantaina, että kroppa on parhaassa kuosissa pe kun olen koko viikon ollut dieetillä. Miltä kuulostaa?
Kommentit (51)
[quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 21:51"]Menikö tapit sinun vai miehen pyllyyn?
[/quote] Yleensä minun mutta kerran myös miehen. Ei kuulemma sillä tuntunut miltään, oli varmaan liian pieni! Ap
[quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 21:53"]Pidemmällä tähtäimellä siitä tulee tylsää jos tietää etukäteen, että taas perjantaina on jotakin "uutta". Miksi sen pitää joka viikko olla joku seksiasu tai - lelu? Eikö tavallinen seksi enää riitä?
[/quote] miehelle kyllä riittäisi, mutta mulle ei. Ja kyllä se on alkanut nähdä mut vähän uudessa valossa sen jälkeen kun aloitin nämä jutut 12v suhteen jälkeen. Ap
Jos tulee kahdet peräkkäiset pakit, pidän kuukauden tauon. Ap
Heh,lueskelin toista ketjua ja siellä tää ap oli 43v " saunapuhdas mies" joka vastaili naisten kysymyksiin.
kunnon provoilija.
Ankeaa. Jotenkin sisällötöntä. Miehesi ei halua sinua kuin nääntyneenä ja rooliasussa?! Mitäs jos ihan oikeasti tutustuisitte toisiinne?
Aika paljon krääsää kertyy, kun joka viikko uutta lelua ja asua kotiinsa kantaa
[quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 22:07"]Ankeaa. Jotenkin sisällötöntä. Miehesi ei halua sinua kuin nääntyneenä ja rooliasussa?! Mitäs jos ihan oikeasti tutustuisitte toisiinne?
[/quote] No ei. Kyllä mies tekee ihan spontaanisti aloitteita, mutta yleensä se on sitten pikaseksiä samalla kaavalla. Ap
Joo olen kuullut ja harrastan sitä lähes joka päivä.
Palasin vain kertomaan, että luovuin suunnitelmasta että yllätys tulee joka perjantai. Tulee silloin kun saan suurimman inspiraation ja oikeasti olen valmis kestämään myös pakit. Nyt olen ainakin niin väsynyt vauvan takia että tuollainen panostaminen seksiin minun puoleltani tuntuisi vain nöyryyttävältä. Ap
Pidemmällä tähtäimellä siitä tulee tylsää jos tietää etukäteen, että taas perjantaina on jotakin "uutta". Miksi sen pitää joka viikko olla joku seksiasu tai - lelu? Eikö tavallinen seksi enää riitä?