Kunnioitatko muita ihmisiä?
Kommentit (15)
Voin katsoa ylöspäin sellaisia, joita aihetta on.
Muuten pyrin toimimaan normaalin sivistyneesti.
Suhtaudun kaikkiin lähtökohtaisesti neutraalin etäisesti
Enpä juuri. Suurin osa ihmisistä on typeriä möllöttäjiä, joiden elämän ainoa tarkoitus on kuluttaa kapitalismin orjana. Sellaista on vaikea arvostaa. Pysyttelen suurimmaksi osaksi omissa oloissani ja kaukana niistä. Kun on pakko lähteä ihmistenilmoille, olen toki normaalin hyvätapainen, mutta etäinen. En esim jaksa turhanpäiväistä small tallkia jonkun asiakaspalvelijan kanssa.
Pyrin kyllä kristittynä kunnioittamaan muita, samoin itseäni. Ei ole aina helppoa joidenkin ilkeiden ihmisten eikä omallakaan kohdalla, kun töppäilen. Mutta olemme kaikki Jumalan luomia ja rakastamia, arvokkaita ihmisiä. Usein se motivoi.
Kyllä. Se että lakkaan kunnioittamasta pitää ansaita.
Ihminen on pahin peto maapallolla. En kunnioita.
Kunnioitan toki niin kauan kuin ihmisen käytös on kunnioitettavaa. Kunnioitus ei ole mikään automaattinen asia.
olen haistatellut ex ruotsin opettajaa ja ex majuria kuvittelivat olevansa jotain parempia OTTI TOSI KOVILLE HEILLE. vieläkin kuvittelevat kylän lapsia määräilevänsä. alkoivat urputtamaan sanoin mennään tohon kameran katveeseen siellä hakkaan sut EI PELLEJÄ NÄKYNYT..
Operoin ihan tältä samalta leveliltä vaikka vastassa olisi jeesus. Sori siitä. Mutta joo, kunnioitan sen verran kuin itseänikin.
kunnioitan jokaisen omaa tilaa ja elää ja olla omana itsenään,rauhassa. Vaikka en siis olisi jonkun kanssa samaa mieltä tai en pitäisi jostakin,niin olen neutraali ja annan vaan olla. En välitä. Jokaisella on oma mielipide,eikä ole väärin olla omaa mieltä. Tai sitten kunnioitan niin,että autan tarvittaessa.En kiusaa.
Käyttäydyn kyllä kohteliaasti ja ystävälisesti kaikkia kohtaan mutta en kunnioita oikeastaan ketään. Suurin osa ihmisistä on tyhmiä.
Pahoittelen, jos töytäisen jotakuta ostoskärryilläni.
Nimim. Tapahtui juuri eikä törmäilijän ilmekään värähtänyt