Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluton, mikset anna puolisosi mennä luvalla vieraisiin?

Vierailija
16.04.2015 |

Perustele millä oikeudella näivetät toisenkin elämän?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
16.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaisin jos pyytäisi. En ala itse ehdottelemaan.

Vierailija
2/23 |
16.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kun mies pyytää, niin se on vonkaamista ja painostamista, yhyy olisin halunnnu äsken mut en enää!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
16.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen antanutkin luvan, mutta kun se ei myöskään kelpaa. En tiedä ihan tarkkaan miksei, mutta epäilen että mies ei usko ettenkö sitten kuitenkin käyttäisi hänen sivusuhteitaan argumenttina erotakseni hänestä.

Vierailija
4/23 |
16.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

4, käyttäisitkö sitten? Eikö se kuitenkin olisi väärin jos vilpittömästi kuitenkin luvan annat?

Vierailija
5/23 |
16.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kun se varmaan kuluu siitä.

Vierailija
6/23 |
16.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annan mieheni naida ystävääni joka todella pitää seksistä. Voin luottaa ainakin siihen ettei se hankkiudu raskaaksi eikä kanna tauteja. Eli jopa hankkinut äijälle panopuun.

Vierailija
7/23 |
16.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 21:25"]

Olen antanutkin luvan, mutta kun se ei myöskään kelpaa. En tiedä ihan tarkkaan miksei, mutta epäilen että mies ei usko ettenkö sitten kuitenkin käyttäisi hänen sivusuhteitaan argumenttina erotakseni hänestä.

[/quote]

On kyllä päin helvettiä teidän suhde. Ei luottamusta alunperinkään eikä intohimoa.

Vierailija
8/23 |
16.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annan todellakin, mutta kun tuo ei halua mennä :(

Vierailija
9/23 |
16.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 21:28"]

4, käyttäisitkö sitten? Eikö se kuitenkin olisi väärin jos vilpittömästi kuitenkin luvan annat?

[/quote]

Rehellisesti sanoen, en ole enää varma. Meillä tämä haluttomuustilanne on kestänyt jo hyvin pitkään (olemme viimeisten 5 vuoden aikana harrastaneet seksiä ehkä 10 kertaa, enkä ole ollut kovin aidosti halukas sitä edeltävinäkään 5 vuotena), ja siinä missä aikanaan tarjouksen tehdessäni ajattelin että haluaisin vain lopettaa seksin harrastamisen, tässä vuosien vieriessä on lapsetkin jo kasvaneet vähän isommiksi ja tilanteet muuttuneet.

En kyllä edes tiedä onko miehelläni sivusuhteita, en ole kysynyt enkä myöskään koskaan vetänyt tuota tarjoustani pois pöydältä. En myöskään mitenkään kyttää hänen menemisiään. Ehkä hänellä on ollut jo viisi vuotta sivusuhde enkä vain tiedä?

Jos mieheni jättäisi minut toisen naisen takia, en olisi hänelle vihainen. Hänen syynsä olla minun kanssani liittynevät kuitenkin tässä vaiheessa enää lähinnä lapsiin, rahaan ja statusasioihin.

Vierailija
10/23 |
16.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 21:35"]

[quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 21:25"]

[/quote]

On kyllä päin helvettiä teidän suhde. Ei luottamusta alunperinkään eikä intohimoa.

[/quote]

Tässä vaiheessa joo päin helvettiä, mutta siinä olet väärässä ettei alunperin olisi ollut luottamusta ja intohimoa. Oli kyllä, se on vain vuosien varrella kadonnut jonnekin.

Vierailija
11/23 |
16.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin annoin luvan eksälleni käydä vieraissa kun meillä oli useita vuosia lähes seksitön liitto. Ei halunnut, vierasti ajatusta. Lopulta erottiin ja hyvä näin.

Vierailija
12/23 |
16.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä nainen olen pyytänyt lupaa ja sanonut hänen haluttomuutensa johtavan siigen, että haen seksin muualta. Enkä ole saanut lupaa. Mies sanoi, ettei tässä vaiheessa ole valmis siihen. Minä en tiedä kuinka kauan voin elää tälläisessä liitossa.

Vierailija
13/23 |
16.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annan mieheni naida ystävääni joka todella pitää seksistä. Voin luottaa ainakin siihen ettei se hankkiudu raskaaksi eikä kanna tauteja. Eli jopa hankkinut äijälle panopuun.

[/quote]Olisipa oma eukko yhtä suvaitsevainen. En saa mennä edes huoriin vaikka eukolta saan ehkä viisi kertaa vuodessa.

Vierailija
14/23 |
16.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]Eikö se oikeasti häiritse kun tiedät miehesi puuhailevan ystäväsi kanssa. Vaikka kai se sitten on parempi kuin jokin tuntematon naikkonen. Meilläkin jatkuva riita seksistä.

Vierailija
15/23 |
16.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen antanut luvan mutta mies ei halua mennä. Kokee meidän avioliiton tärkeämmäksi kuin saamisen.

Vierailija
16/23 |
16.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 21:57"]

[/quote]Eikö se oikeasti häiritse kun tiedät miehesi puuhailevan ystäväsi kanssa. Vaikka kai se sitten on parempi kuin jokin tuntematon naikkonen. Meilläkin jatkuva riita seksistä.

[/quote]Häiritsee tietenkin. Eipä ole kuitenkaan ainaista riitaa ja vonkaamista.

Vierailija
17/23 |
16.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 21:46"]Minä nainen olen pyytänyt lupaa ja sanonut hänen haluttomuutensa johtavan siigen, että haen seksin muualta. Enkä ole saanut lupaa. Mies sanoi, ettei tässä vaiheessa ole valmis siihen. Minä en tiedä kuinka kauan voin elää tälläisessä liitossa.
[/quote]

Sano että ota tai jätä. Jos haluaa pitää sinut niin sitten antaa itse tai antaa sinun hakea muualta.

Vierailija
18/23 |
16.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 22:00"]Olen antanut luvan mutta mies ei halua mennä. Kokee meidän avioliiton tärkeämmäksi kuin saamisen.
[/quote]

Eihän se avioliitto siitä miksikään mene jos olet antanut luvan?

Vierailija
19/23 |
16.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 21:47"]

[/quote]Olisipa oma eukko yhtä suvaitsevainen. En saa mennä edes huoriin vaikka eukolta saan ehkä viisi kertaa vuodessa.

[/quote]

Miksi et eroa?

Vierailija
20/23 |
16.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluttomuus johtuu miehestä. Mies oli ensin haluton ja kun minusta tuli haluton, alkoi valitus kun en tee aloitetta. Ennen torjui ja vältteli. Ei anna läheisyyttä muuten kun seksin toivossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän seitsemän