Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pyyteetön Rakkaus - mitä tämä sinulla tarkoittaa?

Vierailija
18.12.2021 |

Oletko kohdannut tällaista ja millaista se on? Missä yhteydessä? Onko pyyteetön rakkaus mahdollista ihmiselle, vai vaatiiko se pyyhyyden kosketusta?

Kommentit (34)

21/34 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se mahdollista mutta harvinaista. Ja siis pyyteetön rakkaus on sitä että antaa henkensä, että toinen saisi elää. Tämmöinen rakkaus on tosi harvinaista. Rakkaus ei ole tunne vaan tekoja. 

- Pekka Mulqvist, Lukihäiriyden ammattilainen, tasa-arvon kannattaja, puolueisiin kuulumaton.

Vierailija
22/34 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukihaerikko kirjoitti:

On se mahdollista mutta harvinaista. Ja siis pyyteetön rakkaus on sitä että antaa henkensä, että toinen saisi elää. Tämmöinen rakkaus on tosi harvinaista. Rakkaus ei ole tunne vaan tekoja. 

Alkukristillisyyttä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole muuta sanottavaa aiheeseen kuin se, etä varokaa ammalaisia psykoterapeutteja. Itse ajauduin tällaisen mukarakkudessa itsemurhan partaalle.

Vierailija
24/34 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monet kyllä esittää tällaista pyyteetöntä rakkautta, mutta on heillä jotain "mä haluun sitten kans" siellä taustalla aina.

Ei ole aina. Minä tiedän, koska itsekin olen sellainen rakastava sielu, että teen hyviä asioita pelkästään siksi että haluan antaa rakkauttani. Mitä minä joltakin randomilta edes voisin saada/haluta. Ainut mitä saan on hyvä mieli itselleni, ja se riittää.

Mitä voisit saada? Paljonkin, jos luopuisit tuosra ylimielisyydestä ja egosta. Se ei tosin onnistu Amman kanssa, vain Kristuksen. Amma kun on demoni.

Anteeksi, mikä tässä on ylimielistä, jos tottelee Jeesusta ja rakastaa lähimmäisiään?

Miksi yhdistät rakkauden Ammaan, etkä Jeesukseen? Minulla ei ole Amman kanssa mitään tekemistä, vaan olen täysin Jeesuksen oma. Fanitan Häntä täysillä, enkä ketään muuta. Etkö ole lukenut sen vertaa Raamatusta Jeesuksen oppia, että tietäisit Hänen käskynsä rakastaa jopa vihollisiaan?Sinä et selvästi ainakaan usko Jeesusta.

Vierailija
25/34 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla ei ole muuta sanottavaa aiheeseen kuin se, etä varokaa ammalaisia psykoterapeutteja. Itse ajauduin tällaisen mukarakkudessa itsemurhan partaalle.

Yhdyn tähän. Luulen että tulevaisuudessa ilmenee yhä enemmän näiden ihmisten uhreja. Tsemppiä.

Vierailija
26/34 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi vain, että pyyteettömästi rakastavaa kohdellaan välinpitämättömästi ja käytetään hyödyksi antamatta oikein mitään takaisin. Harmillista on kuinka ihmiset kohtelevat empaattisia ja huomioivia ns kilttejä ihmisiä huonosti.

Vierailija
27/34 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vein lemmikkini lopetettavaksi, kun en nähnyt hyväksi jatkaa yhteiseloa sen kanssa. Toisen lemmikkini taas vein eläinlääkärille ja maksoin kalliin leikkauksen, jotta saimme lisää yhteisiä vuosia ja hoidin vanhana myös, kuin se ei itse kärsinyt vanhuudestaan.

Lemmikkien välillä on eroa. Aina ei tarvitse vain sietää lemmikkiään ja kiduttaa itseään, varsinkaan kauaa.

Estit itseäsi kehittymästä ja halusit aina pysyä samanlaisena itsekkäänä ja sydämettömänä.

Vierailija
28/34 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukihaerikko kirjoitti:

On se mahdollista mutta harvinaista. Ja siis pyyteetön rakkaus on sitä että antaa henkensä, että toinen saisi elää. Tämmöinen rakkaus on tosi harvinaista. Rakkaus ei ole tunne vaan tekoja. [/quot

Raamatussakin sanotaan, että vaikka mitä tekisit, mutta sinulta puuttuisi rakkaus, ei hyödytä mitään.

Rakkaus on nimenomaan tunne=rakkauden henki eli Jumalan Henki.

Vierailija
29/34 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eckhart Tolle kirjoitti, että jos aidosti ja pyyteettömästi rakastat kumppaniasi, ei ole sinulta pois vaikka hänellä olisi muitakin rakkaus- ja seksikumppaneita. Jos haluat kahlita, et rakasta. Lopetin lukemisen siihen.

Vierailija
30/34 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kissan rakastaminen on pyyteetöntä. Kerran meni 4000 e sen lääkäriin, eikä tuntenut muuta kun iloa siitä että kissa selvisi.

Tehkää perässä.

Mikä kissaasi vaivasi?

Vierailija
31/34 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eckhart Tolle kirjoitti, että jos aidosti ja pyyteettömästi rakastat kumppaniasi, ei ole sinulta pois vaikka hänellä olisi muitakin rakkaus- ja seksikumppaneita. Jos haluat kahlita, et rakasta. Lopetin lukemisen siihen.

Jep. Ja tämä yhdistettynä psykoterapeuttiseen konseptiin mausteena intialainen pillunhajuinen höpötys. So no.

Vierailija
32/34 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kissan rakastaminen on pyyteetöntä. Kerran meni 4000 e sen lääkäriin, eikä tuntenut muuta kun iloa siitä että kissa selvisi.

Tehkää perässä.

Mikä kissaasi vaivasi?

Toksoplasmoosi, 4 vrk meni tehohoidossa. Nykyään kaikki raaka liha pakastetaan ensin :)

Vierailija
33/34 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep. Ja tämä yhdistettynä psykoterapeuttiseen konseptiin mausteena intialainen pillunhajuinen höpötys. So no.

Ja valitettavan paljon näitä Suomessa nykyisin. Ihan ystävänä kehoitan: varmista ettei psykoterapeuttisi ole ammalaisia. Tulet kokemaan pahuuden kosketuksen ja ihmisyyden petoksen.

Vierailija
34/34 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tehkää perässä.

Mikä kissaasi vaivasi?

Toksoplasmoosi, 4 vrk meni tehohoidossa. Nykyään kaikki raaka liha pakastetaan ensin :)

Ihanaa, että sun kissa selvisi. Mulla meni sama summa kissan tehohoitoon, eikä kissa selvinnyt. Olisin antanut mitä vaan, että olisin saanut pitää kissani.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän yhdeksän