Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pyyteetön Rakkaus - mitä tämä sinulla tarkoittaa?

Vierailija
18.12.2021 |

Oletko kohdannut tällaista ja millaista se on? Missä yhteydessä? Onko pyyteetön rakkaus mahdollista ihmiselle, vai vaatiiko se pyyhyyden kosketusta?

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain lapsiaan voi rakastaa pyyteettömästi.

Vierailija
2/34 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paskan jauhantaa. Uskoin ”valaistuneen” höpinöitä, ja sain oikein urakalla turpaani. Kuin Pietari, hän kieltäytyi tuntemasta minua - tuo demoninen otus. Ihmisellä ei ole kykyä pyyteettömään rakkauteen. Tämän huijauksen ja kusetuksen huipentuman on Äiti Amma. Hänet pitäisi tuomita ja vangita - saatanan kätyri.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin, että lemmikkiä kohtaan toteutuu. Lemmikki ei aina edes anna mitään takaisin.  

Vierailija
4/34 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyyteettömyyden ajattelu lipsahtaa helposti hyväksikäytön sallimiseen.

Vierailija
5/34 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pyyteettömyyden ajattelu lipsahtaa helposti hyväksikäytön sallimiseen.

Pyyteetön rakkaus ei ole inhimillistä. Se on pyhää (jos sitä edes on ilman teeskentelyä ja jonkin sortin hyväksikäyttöä.) Eläimen rakkaus on aina _eläimellistä_ .

6/34 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rehellisyys!

Vierailija
7/34 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkaus ei ole pyyteetöntä vaan hyvin ehdollinen tunne. 

Vierailija
8/34 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paskan jauhantaa. Uskoin ”valaistuneen” höpinöitä, ja sain oikein urakalla turpaani. Kuin Pietari, hän kieltäytyi tuntemasta minua - tuo demoninen otus. Ihmisellä ei ole kykyä pyyteettömään rakkauteen. Tämän huijauksen ja kusetuksen huipentuman on Äiti Amma. Hänet pitäisi tuomita ja vangita - saatanan kätyri.

Ammalaisita suurin osa on yrittäjiä ja pyrkyreitä - sekä kiusaajia. Täällä oli joskus tosi hyvä ketju hengellisestä hyväksikäytöstä jossa he oli aivan yliedustettuina. Heissä ei ole mitään pyyteetöntä. Huijattuja ja huijarisieluja koko sakki.

Vierailija
9/34 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://www.vauva.fi/keskustelu/3841292/oletko-tullut-kiusatuksisyrjity…

Ammalaisita suurin osa on yrittäjiä ja pyrkyreitä - sekä kiusaajia. Täällä oli joskus tosi hyvä ketju hengellisestä hyväksikäytöstä jossa he oli aivan yliedustettuina. Heissä ei ole mitään pyyteetöntä. Huijattuja ja huijarisieluja koko sakki.

Löytyi - tämä ketjua! Ammalaiset ovat lähinnä ”saatanasta”. Suurin osa on tullut heidän ”pyyteettömästä rakkaudestaan kiusatuksia ja kidutetuksi.

Vierailija
10/34 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on sitä oikeaa lähimmäisen rakkautta. Autetaan ihmistä ilman, että odotetaan tai halutaan mitään palkkiota siitä, edes kiitosta. Tehdään siis jotain täysin puhtaasta rakkaudesta/välittämisestä toista ihmistä kohtaan.

Vierailija
11/34 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ammalaiset ovat hyväksikäyttäjiä ja kiusaajia. Pysykää kaukana ja karttakaa. Näissä on demonista henkeä sekä silkkaa sadismia. Kuriositeettina mainitsen, että monet psykoterapeutit liikkuvat tässä kiusaajalahkossa. Välttäkää.

Vierailija
12/34 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet kyllä esittää tällaista pyyteetöntä rakkautta, mutta on heillä jotain "mä haluun sitten kans" siellä taustalla aina.

Vierailija
13/34 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vain lapsiaan voi rakastaa pyyteettömästi.

Höpö höpö. Tämä jos jokin on narsistista omien geeniensä palvontaa. Ihmisessä ja egossa ei ole mitään pyyteetöntä. Silkkaa scheissea.

Vierailija
14/34 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on sitä oikeaa lähimmäisen rakkautta. Autetaan ihmistä ilman, että odotetaan tai halutaan mitään palkkiota siitä, edes kiitosta. Tehdään siis jotain täysin puhtaasta rakkaudesta/välittämisestä toista ihmistä kohtaan.

Vielä lisään, että antamastaan rakkaudellisesta teosta toiselle saa aina itselleen iloisen ja onnellisen mielen. Se on parasta mitä voi saada. Kun rakastaa muita, saa itselleen rakastavan olon. Siinä samalla rakastaa itseään. Koska se rakkaus jota antaa toiselle, ravitsee omaakin sielua.

Vierailija
15/34 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vein lemmikkini lopetettavaksi, kun en nähnyt hyväksi jatkaa yhteiseloa sen kanssa. Toisen lemmikkini taas vein eläinlääkärille ja maksoin kalliin leikkauksen, jotta saimme lisää yhteisiä vuosia ja hoidin vanhana myös, kuin se ei itse kärsinyt vanhuudestaan.

Lemmikkien välillä on eroa. Aina ei tarvitse vain sietää lemmikkiään ja kiduttaa itseään, varsinkaan kauaa.

Vierailija
16/34 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissan rakastaminen on pyyteetöntä. Kerran meni 4000 e sen lääkäriin, eikä tuntenut muuta kun iloa siitä että kissa selvisi.

Tehkää perässä.

Vierailija
17/34 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monet kyllä esittää tällaista pyyteetöntä rakkautta, mutta on heillä jotain "mä haluun sitten kans" siellä taustalla aina.

Ei ole aina. Minä tiedän, koska itsekin olen sellainen rakastava sielu, että teen hyviä asioita pelkästään siksi että haluan antaa rakkauttani. Mitä minä joltakin randomilta edes voisin saada/haluta. Ainut mitä saan on hyvä mieli itselleni, ja se riittää.

Vierailija
18/34 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ammalaiset ovat hyväksikäyttäjiä ja kiusaajia. Pysykää kaukana ja karttakaa. Näissä on demonista henkeä sekä silkkaa sadismia. Kuriositeettina mainitsen, että monet psykoterapeutit liikkuvat tässä kiusaajalahkossa. Välttäkää.

Tämä. Ensimmäisillä koetapaamisilla kannattaa kysyä onko Ammalaisia. Jos on - postuminen.

Vierailija
19/34 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

suomi naiset tilaa kuponki uutisista majureita nauttimaan suomen kelasta lähettävät jopa kymppitonneja matkoihin.

Vierailija
20/34 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole aina. Minä tiedän, koska itsekin olen sellainen rakastava sielu, että teen hyviä asioita pelkästään siksi että haluan antaa rakkauttani. Mitä minä joltakin randomilta edes voisin saada/haluta. Ainut mitä saan on hyvä mieli itselleni, ja se riittää.

Mitä voisit saada? Paljonkin, jos luopuisit tuosra ylimielisyydestä ja egosta. Se ei tosin onnistu Amman kanssa, vain Kristuksen. Amma kun on demoni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi seitsemän