Kenen pitäisi voittaa The Voice Of Finland ja miksi?
Kommentit (103)
[quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 23:04"][quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 23:02"]fanitan kimmoo se vois jo julkaista omia biisejä kuintelisin <3 sit se vois luoda uraa ja olisin Sen fani aah mitkä silmät kimmo blom <333
[/quote]
Vahinkoalapeukku!
[/quote]
Ajattelinkin ;))
1. Kaisa
2. Miia
3. Kimmo
4. Jenni
5. Jani
6. Minna
7. Kevin
8. Paolo
[quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 23:06"]
Ihan sama kuka näistä voittaa: Maria, Miia, Jani, Kaisa. Kaikki tosi hyviä. Mua harmittaa kun se kampaaja tippu, tykkäsin tosi paljon hänestä.
[/quote]
Joo, ja Diana
Mun lista
1 kimmo
2 kevin
3 paolo
Jennie on paras ehdottomasti. Olisi hullua, jollei kisan paras voittaisi.
Jep, Kai Linsen oli upea! Miten se saattoi tippua??? Nyt on monta upeaäänistä kisassa vielä mukana, mutta onko persoonallisuutta? Hieno ääni Kaisalla, Janilla ja Miialla, Jennie on ammatilainen. Joku heistä voittaa, ihan varmasti.
Mun suosikki on Kaisa. Kaunis ja puhdas ääni, eikä tarvitse pelätä että laulaa väärin. Tyttären suosikki tietysti Jesper ;)
[quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 23:11"]Jennie on paras ehdottomasti. Olisi hullua, jollei kisan paras voittaisi.
[/quote] Hänellä on hyvä ääni, mutta jättää muuten täysin kylmäksi. Ei tule soimaan radiossa kisan jälkeen, vaikka voittaisikin. Valitettavasti.
Unohdin Marian. On hänkin hyvä! Monta hyvää kyllä. Kaisan ääni ja olemus vain parhaiten sykähdyttävät.
ai niin ihana Jesper! Ei haittais vaikka hän voittais, ja varmaan menestyis teinityttöjen ansiosta, varsinainen söpöläinen. Mutta itse tykkään Janista ja Miiasta, Kaisastakin.
Joo ja tosiaan Amandan ja Dianan putoaminen oli suuri vääryys >:( Myös Kain ja Heikin olisin mielelläni ottanut mukaan livelähetyksiin.
Jennien ongelma vähän sama kuin Saara aallon. Joku tökkii.
Miia tai Kaisa. Ovat aivan omaa luokkaansa.
Jennie. Ehdottomasti. Mia rasittava tosin Kaisa ihana mutta Jennie sen vie!
Jennie tai Miia, mä luulen että Miia
Ihan sama kuka näistä voittaa: Maria, Miia, Jani, Kaisa. Kaikki tosi hyviä. Mua harmittaa kun se kampaaja tippu, tykkäsin tosi paljon hänestä.