Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kenen pitäisi voittaa The Voice Of Finland ja miksi?

Vierailija
28.03.2015 |

Kuka on suosikkisi ? Kuka voittaa?

Kommentit (103)

Vierailija
41/103 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä mietin aina, että kenen konserttiin menisin, kuka heistä pystyy esittämään riittävän monipuolisen ohjelmiston ja kuka osaisi myös ottaa yleisön? Näistä siihen yltäisi mielestäni vain Jani ja Kaisa. Miia on hyvä laulaja, mutta esittääkö ehkä liikaakin? Tosin, sellainenhan hioutuu pikkuhiljaa pois, kun ei jännitä ja saa kokemusta. Jennie osaa todellakin laulaa, mutta minullekin hänestä jää vähän samanlainen fiilis kuin Saara Aallosta, on erinomainen laulaja, mutta lämpö puuttuu. Lisäksi en tykkää tuosta "korkealta ja kovaa"-tyylistä. Mariaakin voisin mennä kuuntelemaan, hänellä on kaunis ääni, hyvä laulutekniikka ja karismaa ja lämpöä ja oikein säteilyä, vaikka ei äänellisesti yllä Kaisan, Janin ja Miian tasolle.

Kevin on sympaattinen ja hauska, mutta ehkä vain yhden tai kahden biisin ajan. Paolo on ihana myös, mutta häntä en välittäisi kuunnella yhdenkään biisin ajan, en tykkää korkeasta heviäänestä. Jesper on taatusti teinityttöjen uusi supersuosikki jos pääsee peräti levyttämään. Itse on jaksaisi kuunnella, mutta katsoa voisin ;). Minnalla on ihan nätti ääni ja hänestä voi vielä tulla hyväkin laulaja, mutta mukana hän on kyllä enää Ollin ansiosta.

Kaisasta ja Janista olisi todella vaikea valita, molemmat niin hyviä ja upeaäänisiä, valmiita laulajia.

Vierailija
42/103 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole katsonut tänä vuonna TVOF:ia mutta pe-iltana kuulin Kimmo Blomin version In the air tonightin... Ja omaan korvaan kyllä oli upea versio ja sovitus. Hieno ääni miehellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/103 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 12:04"]

En ole katsonut tänä vuonna TVOF:ia mutta pe-iltana kuulin Kimmo Blomin version In the air tonightin... Ja omaan korvaan kyllä oli upea versio ja sovitus. Hieno ääni miehellä.

[/quote]Mun mielestä ei kannattais lähteä matkimaan Phil Collinsia! Sovitushan oli kutakuinkin alkuperäisen eistyksen mukainen.

Vierailija
44/103 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 12:07"][quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 12:04"]

[/quote]Mun mielestä ei kannattais lähteä matkimaan Phil Collinsia! Sovitushan oli kutakuinkin alkuperäisen eistyksen mukainen.
[/quote]

Öö... Eikö nuo kaikki biisit ole aika lailla alkup.esityksen näköisiä? Vai onko muissa ollut niin erilaiset sovitukset? Mun korviin teki ihan kunniaa Philin versioon... Eikä nyt ainkaan raiskannut sitä...

Vierailija
45/103 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kimmo oli Uuden Musiikin Kilpailussa. Onneksi ei voittanut.

Vierailija
46/103 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 12:12"]Kimmo oli Uuden Musiikin Kilpailussa. Onneksi ei voittanut.
[/quote]

Ok... No, mun mielestä hänellä oli ihan hyvä ääni... Persoonasta en tiedä kun en ole Tvofia katsonut enkä Umk:ia sen kummemmin.

Vierailija
47/103 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 12:11"]

[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 12:07"][quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 12:04"] En ole katsonut tänä vuonna TVOF:ia mutta pe-iltana kuulin Kimmo Blomin version In the air tonightin... Ja omaan korvaan kyllä oli upea versio ja sovitus. Hieno ääni miehellä. [/quote]Mun mielestä ei kannattais lähteä matkimaan Phil Collinsia! Sovitushan oli kutakuinkin alkuperäisen eistyksen mukainen. [/quote] Öö... Eikö nuo kaikki biisit ole aika lailla alkup.esityksen näköisiä? Vai onko muissa ollut niin erilaiset sovitukset? Mun korviin teki ihan kunniaa Philin versioon... Eikä nyt ainkaan raiskannut sitä...

[/quote]On ollut hyvinkin erilaisia sovituksia, todella persoonallisia ja silti tehneet kunnia alkuperäiselle kappaleelle. Mun mielestä Kimmon ääni on tavallista karaokelaulajan tasoa, monta häntä parempaa on jo tippunut. Harmillisinta tässä kisassa onkin se, että näinkin pitkälle pääsee melko vaatimattomalla äänellä ja laulutaidolla ja toisaalta oikeasti hyviä ja persoonallisia laulajia tippuu jo kaksintaisteluvaiheessa.

Vierailija
48/103 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paolo Ribaldini

Vierailija
49/103 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi finaali tulee oleen aika kuraa. Jennie näyttää mun mielestä kirkuvalta rotalta, Jesper on rokkikukkoilija, joka laulaa aivan karaoke-tasoisesti, Ollin tyyppi näyttää sarjakuvahahmolta ja on täysin keskinkertainen, ainoostaan tää lihavanpuoleinen Miia on sellainen jota jaksais ehkä kuunnella joskus radiosta mutta tuskin sen levyjä tullaan myymään kun ulkonäölläkin on ikävä kyllä väliä. Entäpä tuomarit? Tarja on koko ajan pillittämässä, mikä alkaa olla jo aika rasittavaa, Monroe hölisee puolet ajasta jotain pilipalia ja sanoo about kaikille "sä oot mun suosikki" Olli on nolo juntti ja Redrama, no hän on kohtalaisen siedettävä. Että näin. Huonoin Voice koskaan.

Vierailija
50/103 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miia

Vierailija
51/103 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kevin

Vierailija
52/103 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kevin voita koska on vanha eikä sillä saa valmentaja enää tehtyä rahaa.

Ps.. katsojathan ei voittajaa valitse. 'Kansa äänestää' yeah right.

Vierailija
53/103 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 21:47"]

Ei kevin voita koska on vanha eikä sillä saa valmentaja enää tehtyä rahaa. Ps.. katsojathan ei voittajaa valitse. 'Kansa äänestää' yeah right.

[/quote]

Pöh, onhan sillä hyvän verran vuosia vielä tehdä musiikkia. VoF-voittajien urahan nyt ei yleensäkään taida vuosikymmeniä kestä, hyvä kun pari vuotta

Vierailija
54/103 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Olli sais päättää niin ei oo vaikee arvata kuka voittais, pikku-Minna. Ollilta unohtunut että formaatti on "The VOICE of finland".  Onneksi se ei sitä voittajaa päätä.

Vierailija
55/103 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 22:07"]

Jos Olli sais päättää niin ei oo vaikee arvata kuka voittais, pikku-Minna. Ollilta unohtunut että formaatti on "The VOICE of finland".  Onneksi se ei sitä voittajaa päätä.

[/quote]

Minä luulin, että Ollin suosikki on se kaveri, "jolla on otsaa" vai miten Olli sen ilmaisikaan.. No, kuitenkin se tyyppi, joka on esittänyt saman esityksen jo kolme kertaa.

Vierailija
56/103 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi jaksoa olen katsonut ohjelmaa ja niiden perusteella sanoisin se pullea nainen. Miia vai mikä olikaan. Todella taitava ja tunteita herättävä. Suurin osa muista kilpailijoista on umpisurkeita. Paolo myös ihan hyvä.

Vierailija
57/103 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kimmo Blom vois voittaa

Vierailija
58/103 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 20:23"]

Miia tai Kaisa. Ovat aivan omaa luokkaansa.

[/quote]

Ihan samaa mieltä!

Vierailija
59/103 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
60/103 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up