Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En voi ottaa vakavissaan miestä, joka...

Vierailija
28.03.2015 |

...käyttää viestitellessään xD -hymiötä. En voi sille mitään, en vaan voi sietää tuon käyttöä vaikka muuten käytän itsekin emojeita.

Mitkä teille ovat heti turn offeja nettideittailussa kirjoitustyylin osalta?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

XD

Vierailija
2/10 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies ei osaa yhdyssanoja

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei, mitä nyt teen xD

Vierailija
4/10 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

xD

Vierailija
5/10 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

xD toimii nykyään lähinnä vain sarkastisessa mielessä. Jatkuva äksdeen viljely olis mullekin totaalinen turn off! Samoin kuin mies joka ei koskaan käytä hymiöitä (tai käyttää niitä liikaa) tai osaa alkeellisiakaan yhdyssanoja. Oli hirveän puuduttavaa nettideittaillessa kirjoitella miehen kanssa joka ei koskaan laittanut pistettä, kysymysmerkkiä jne lauseen perään. Tuntui jotenkin tosi tylyltä.

Vierailija
6/10 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi xD ja se että ei hoida asioitaan. Mun poikaystävä joutui sairaalaan ja mä maksoin sen puolesta yhden tärkeän laskun. Sen piti maksaa se 3 kk sitten mulle takaisin. Yks päivä avauduin kavereille tästä, kun korpeaa tää asia ja sain kuulla että se on vippaillut rahaa heiltä ja vedonnut ties mihin. Ikinä ei ole maksanut takaisin. Laskettiin yhteen summat ja se on yhteensä yli 400€ velkaa eri ihmisille. Onneksi se mun maksama summa ei ollut iso. Sen jälkeen sain selville että se on pikavippikierteessä. Aattelin pokkana vaan irtisanoa oman vuokrasopimukseni ja häipyä kunhan mun uus kämppä vapautuu tässä 2-3kk sisään.

Vierailija
7/10 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olen sen vakavasti otettavan miehen tavannut jo yli 20v sitten.

Vierailija
8/10 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noooooooooooooooooooooooooo!

Ap ei pidä minua vakavasti otettavana :(        Onneksi en ota itsekään itseäni turhan vakavasti :D

Vierailija
9/10 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkien lauseiden perään tulevat pisteet... saa miehen vaikuttamaan vajaalta... no niin kyllä naisenkin.......

Vierailija
10/10 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

XD miehien onneksi hylkäät heidät. Tuskin elämä kanssasi olisi helppoa sääntöviidakossa...