Tänään iltapalaksi:
Mitäs teillä?
Meillä itsetehty pitsa kinkku-paprika-oliivi-feta
Kommentit (58)
Iltapala on kyllä aika turhaa, mihinpä sitä energiaa enää tarvitsee. Muutenkin kaikenlaiset pitsat iltapaloiksi on sen ylipanoisen enemmistön meininkiä.
Miksi syötte iltapalaa? Ei meillä kukaan jaksa syödä mitään enää päivällisen jälkeen.
Aamiaisen jälkeen oli sen verran ohjelmaa, että päivällinen viivästyi kuuteen, käytiin tullessa syömässä mureaa valkosipulihärkää. Nyt olo vielä kylläinen, pähkinöitä ja karpaloita naposteltavaksi.
[quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 20:56"]
Miksi syötte iltapalaa? Ei meillä kukaan jaksa syödä mitään enää päivällisen jälkeen.
[/quote]
Koska on nälkä? Se, että teillä syödään niin tukeva päivällinen, että ette enää jaksa syödä sen jälkeen, ei tarkoita, että kaikilla olisi.
Päivällinen päättyy kahviin ja konjakkiin. Se on siinä. Mitä ihmeen iltapaloja te syötte ja miksi? Eikö päivällinen muka riitä?
[quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 20:40"]
Kauheeta, miten epäterveellisesti syötte. Vaikka kyllähän se katukuvastakin paistaa, mitä ihmiset kurkustaan alas kiskoo.
Itse söin lohisalaattia kananmunalla ja jälkiruuaksi banaani.
[/quote]
Jos et ole huomannut, nyt on lauantai-ilta. Uskon, että monissa kodeissa syödään viikonloppuisin rennommin kuin arkena.
[quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 21:01"]Päivällinen päättyy kahviin ja konjakkiin. Se on siinä. Mitä ihmeen iltapaloja te syötte ja miksi? Eikö päivällinen muka riitä?
[/quote]
Nyt jumalauta! Syön puolikkaan sian ja mannaa!
[quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 20:57"]
Aamiaisen jälkeen oli sen verran ohjelmaa, että päivällinen viivästyi kuuteen, käytiin tullessa syömässä mureaa valkosipulihärkää. Nyt olo vielä kylläinen, pähkinöitä ja karpaloita naposteltavaksi.
[/quote]Päivällinen viivästyi kuuteen? MItä ihmettä? Milloin te syötte, jos kello kuusi on myöhään?
Alpro naturel soijajogua vadelmilla ja mansikoilla, kaksi kuppia teetä.
Söin bagelin kuuden maissa ja porkkanakakkua teen kanssa hetki sitten. Paperipussileipää ehkä tulee syötyä iltapalaksi myöhemmin, nyt ei ole yhtään nälkä.
Yleensä syödään viikonloppuna yksi varsinainen ruoka ja sekin ennen kolmea, niin iltalla tulee kyllä jo nälkä.
En mä joka päivä herkkuja syö, lauantaisin ja perjantaisin vain :) Ja ai että maistuu hyvältä kaikki epäterveellinen, rasvainen ja suolainen ruoka, njam njam.
Itse tehtyä pitsaa ja punaviiniä. Ei normaalisti näin raskasta iltapalaa, mutta päivällä jäi syönti välistä.
Meillä päivällinen syödään neljältä niin ei se kymmenen maissa oikein enää riitä..
Tänään rahkaa ja pari riisikakkua avokadolla.
Täytetyt patongit just vetästiin. Salaattia/kinkkua/juustoa/paprikaa/tomaattia/kurkkua ja mun leivässä vielä kananmunaa. Hyvää oli. Kohta leffan katselua ja sipsiä, namia ja limua, jos jaksaa.