Miten käyttäydytte ihastuneena?
Hakeudutteko ihastuksen kohteen läheisyyteen, nauratteko hänen huonoimmilekin jutuille, kohenteletteko ulkonäköänne, vilkuiletteko, menettekö jutelemaan?
Minä hakeudun ihastuksen läheisyyteen ja vitsailen paljon hänen kanssaan :)
Kommentit (7)
Epäilen ihastukseni olevan varattu, joten yritän jutella tavallisesti eikä ole paineita, koska mitään ei tule tapahtumaan. Puhun hermostuksissani välillä ihan mitä sattuu, joten ei pelkoa senkään puoleen, että vastakaikua tulee.
Jos ihastuksen lähenemiseen ei ole esteitä, niin välttelen kuin ruttoa ujouden takia.
Suotuisissa hyvissä tilanteissa se on muinoin mennyt kai niin, että ensin ujostelen ja jopa välttelen, mutta epäilemättä käytös silti paljastaa. Jos sitten vihreä valo vilkahtaa ja minua aletaan suoranaisesti iskeä, pääsevät parhaat puoleni esille tulvahtelemalla, ja luvassa on ollut kahdenkeskisiä impulsiivisiakin tekoja, vuorokausirytmin kiepahtamista, hieman överejä jälkeenpäin jopa hävettäviä kirjallisia sekä ääneen huokailtuja tunnustuksia, itsekseen naureskelua, mustasukkaisuuskohtauksia ja yleistä hehkumista. Jotain sellaista varmaan. :)
Olen ihastunut aikuisiälläni vain kerran...Alkuun olin ujo ja kielsin tunteeni, enkä pystynyt edes katsomaan ihastukseni kohdetta. Hymyilin vain kuin Naantalin aurinko ja leijuin pilvissä. Yllätin itseni haaveilemasta hänestä mitä oudommissa tilanteissa ym. Käyttäydyin muutenkin kuin 13 vuotias.
Kai se näkyy ulospäin lähinnä punasteluna
up