Mikä auto saa päät kääntymään?
Ja kateellisten naamat vihreiksi. :D Haussa pähee, cool ja keskustelua aiheuttava auto.. siis sellainen kaara joka kääntää päät. Ehdottakaa! :D
Kommentit (53)
Päät kääntyy, mutta ei kataudesta, kun teinikorollassa rämisee rekisterikilpi basson tahdissa.
esim. tällainen ferrari mitä Minneapolisin korruptoituneilla somaleilla on amerikkalaisilta varastetuilla rahoilla
"https://www.youtube.com/shorts/Eynm-3Tqjsw
Varmaan Tesla Cybertruck olisi sellainen. Valtava ruma möhkäle. Taatusti kääntäisi pään. Noita kai yhtään ei ole Suomessa. Ei saa kai rekisteriiin ja vaatii kai kuorma-autokortin.
Sellanen, joka pitää meteliä. Niitä katson paheksuen, muita en juuri huomaa.
En oikein ymmärrä miksi auton pitäisi herättää kateutta. Mulle se on kulkuneuvo ja pääasia että sillä pystyy ajelemaan, mitä ihmeen väliä miltä se näyttää.
Vierailija kirjoitti:
Mosse, Lada, Volga, Pobeda.
Kuuluvat suomen katukuvaan, muualla maailmassa ultraharvinaisia ja kääntävät päitä !
Vierailija kirjoitti:
En oikein ymmärrä miksi auton pitäisi herättää kateutta. Mulle se on kulkuneuvo ja pääasia että sillä pystyy ajelemaan, mitä ihmeen väliä miltä se näyttää.
Olet kateellinen
Kyllä minun pääni kääntää saabit, terveisin valitettavasti ex saabisti
Vierailija kirjoitti:
Punainen.
Merkki?
Toyota Mark II
Autoista ehkä voittamaton
Lexus , se on Toyotan luxus malli .
Dacia duster kääntää mammojek päät jos kuskina on laatikkoleukamies
Hummer, negatiivisessa mielessä: "millainen idiootti tuollaista ajaa..."
Mikä tahansa historiallinen ajoneuvo, positiivisessa mielessä: "tuohon on käytetty aikaa ja rakkautta"
Viime viikolla täällä Espanjassa joku ajoi aivan uudenutukaisen kiiltävällä avo-Fordilla, lienee jotain vm. 1935. Oli ruskea lentäjätyylinen nahkatakki, kuskin lakki ja nahkahanskat. Porukat vilkutteli iloisesti kadulla, hemmo hymyili ja soitti sellaista klovnitorvea takaisin...
Punainen.