Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lasten siivouskäsineet

Vierailija
18.12.2021 |

Mistä löytää lapsen käteen sopivia siivouskäsineitä? En nyt siis puhu mistään lasten työhanskoista, vaan sellaisista "kumihanskoista", jotka kädessä voi pestä esimerkiksi WC-allasta.

Tarkoitus olisi kasvattaa lapsesta järkevä aikuinen, mutta tähän tarvittavaa rekvisiittaa näyttää olevan todella vaikeata löytää. Googlella en onnistunut löytämään, vaikka kokeilin vaikka mitä hakusanoja.(Todella surullinen ajatus että tällaisia ei olisi olemassa ollenkaan, tarkoittaako tämä että minä olen ainoa joka ajattelee että lapsen pitäisi oppia arkielämässä tarvittavia taitoja jo alle kymmenenvuotiaana?)

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ne kumihanskat liittyvät siihen, että lapsen on hyvä oppia arkitaitoja? Vessan voi pestä ilman hanskojakin. Opeta sille penskallesi käsihygieniaa.

Vierailija
2/9 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten ne kumihanskat liittyvät siihen, että lapsen on hyvä oppia arkitaitoja? Vessan voi pestä ilman hanskojakin. Opeta sille penskallesi käsihygieniaa.

Pesetkö itse vessaa ilman käsineitä? Ilmeisesti kyllä koska sinulle tulee edes mieleen tällaista ehdottaa. Itselleni ei tulisi mieleenikään vaatia tällaista lapseltani, enhän sitä itsekään tee ilman käsineitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pesetkö itse vessaa ilman käsineitä? Ilmeisesti kyllä koska sinulle tulee edes mieleen tällaista ehdottaa. Itselleni ei tulisi mieleenikään vaatia tällaista lapseltani, enhän sitä itsekään tee ilman käsineitä.

En ole koskaan käyttänyt käsineitä pestessäni vessaa. Paljon hygienisempää ilman hanskoja, ja siivouksen jälkeen käsien pesu ja desinfiointi.

Missä säilytät käytettyjä hanskoja, vai heitätkö ekologisesti heti menemään? Kuinka pitkät varret hanskoissa on, tuleeko roiskeita ranteisiin ihan huomaamatta? Pesetkö hanskakädet välillä, vai läträätkö vessan kaikki pinnat läpi samoilla paskaisilla käsineillä?

Vierailija
4/9 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No siinähän sitten etsit kumihanskoja lapsityöläiselle. Onko se homma aloitettava juuri niistä epähygieenisimmistä töistä?

Vierailija
5/9 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan käyttänyt käsineitä pestessäni vessaa. Paljon hygienisempää ilman hanskoja, ja siivouksen jälkeen käsien pesu ja desinfiointi.

Missä säilytät käytettyjä hanskoja, vai heitätkö ekologisesti heti menemään? Kuinka pitkät varret hanskoissa on, tuleeko roiskeita ranteisiin ihan huomaamatta? Pesetkö hanskakädet välillä, vai läträätkö vessan kaikki pinnat läpi samoilla paskaisilla käsineillä?

Sinä ilmeisesti et sitten käytä pesuaineita kun peset vessaa, kuulostaa tosi hygieeniseltä kieltämättä. Itselleni ei tulisi mieleenikään altistaa paljasta ihoa vessan pesuun tarkoitetuille pesuaineille. Tapoja on tietenkin monia, älä tule sitten tänne valittamaan kun sairastut syöpään tms.

Osaan kyllä hanskojani käsitellä ja hoitaa oikeaoppisesti ja siivota oikeassa järjestyksessä. Ei ole mitään rakettitiedettä.

Vierailija
6/9 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No siinähän sitten etsit kumihanskoja lapsityöläiselle. Onko se homma aloitettava juuri niistä epähygieenisimmistä töistä?

Mistä sinä tiedät ollaanko tässä nyt aloittamassa vai kuinka monta vuotta tässä siivoamista on lapsen kanssa jo harjoiteltu kun en ole edes lapsen ikää maininnut. Taas näitä jotka kuvittelevat tietävänsä mitä minun kotonani tapahtuu.

Vierailija
7/9 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ihan tavalliset kurarukkaset kävisi ?

Vierailija
8/9 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä ilmeisesti et sitten käytä pesuaineita kun peset vessaa, kuulostaa tosi hygieeniseltä kieltämättä. Itselleni ei tulisi mieleenikään altistaa paljasta ihoa vessan pesuun tarkoitetuille pesuaineille. Tapoja on tietenkin monia, älä tule sitten tänne valittamaan kun sairastut syöpään tms.

Osaan kyllä hanskojani käsitellä ja hoitaa oikeaoppisesti ja siivota oikeassa järjestyksessä. Ei ole mitään rakettitiedettä.

Toki käytän pesuaineita. Eivät ne syöpää aiheuta kun niissä ei joka päivä kylve.

Et vastannut kysymyksiin joten jään odottelemaan.

Vierailija
9/9 |
23.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä niitä valmistetaan ja myydään, mutta Suomesta en ole löytänyt.

Ulkomailtahan on helppo tilata.

Nämä eivät toimita Suomeen, mutta kokoja löytyy myös XXS https://www.gubberloves.co.uk/

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kahdeksan