Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Puratteko pahaa oloanne täällä vai oletteko livenä samanlaisia?

Vierailija
28.03.2015 |

Tekee pahaa lukea näitä aloituksia ja keskusteluja, joissa joku kysyy neuvoa/haluaa herättää keskustelua niin melkein aina yli puolet kommenteista on haukkuja ja kettuilua.

Haukutaan jos joku ei tiedä miten tehdään lihapullia.
Haukutaan jos joku kysyu vinkkejä painon nostamiseen tai pudottamiseen.
Arvostellaan aina kaikkea mitä muut tekee.
Oletteko oikeasti noin ilkeitä ja kamalia ihmisiä ihan livenäkin, että jos joku kysyy neuvoa niin ensimmäisenä alkaa arvostelu?
On täällä toki ihaniakin ihmisiä jotka pitää muitten puolta! :)

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole livenä samanlainen. Kerron kyllä mielipiteeni niinkuin ajattelen, mutta netissä voi olla suora, toisin kuin normaalielämässä. Jos olen täältä pois jonkin aikaa, muistan taas, miten mukavia ja fiksuja ihmiset normaalielämässä on tähän AV-maailmaan verrattuna.

Joskus mietin, miten voinkin ajatella monesta asiasta täysin päinvastoin kuin AV-mammojen enemmistö. Oikeassa elämässä en haluaisi olla tekemisissä sellaisten ihmisten kanssa, jotka on niin mustavalkoisia ja tuomitsevia kuin osa täällä on.

Vierailija
22/42 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 14:06"]Olen ihminen, jota pidetään äärimmäisen kilttinä, kohteliaana ja teen ystävieni puolesta mitä tahansa. Silti en pidä suurimmastakaan osasta ihmisiä, tyhmyys vituttaa ja vähälahjaisuus säälittää. Arvoni ovat kovia, en näe järkeä esimerkiksi vammaisten hyysäämisessä, muutenkin pidän lähtökohtana että evoluutio karsii heikot yksilöt pois.
Arvostan koulutusta, sitkeyttä ja hyviä tapoja. Uhriutuminen ja marttyyriys, sossupummeus ja saamattomuus vihastuttaa. Ystäväni ovat minulle kaikki kaikessa. Lopuille on se ja sama, enkä epäröi tylyttää, jos koen sen tarpeelliseksi tai hauskaksi.
[/quote] Eli olet moraaliselta kehitykseltäsi vielä aika alhaisella tasolla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 13:44"]

[quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 13:29"]

Tykkään provoilla ja välillä heittää ilkeän kommentin. Usein tekstistäni huomaa, ettei tuo ole tosissaan, mutta tosikot on aina tosikkoja.

[/quote]

Voi voi en ole oikeasti ilkeä, muut on vaan tosikkoja :) voi jeesus.

[/quote]

Niin tyypillistä koulukiusaajaa.

Vierailija
24/42 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on varmaa helppo tääl aukoo päätä ku ei kukaa nää eikä tiijä kuka se kirjottaja on. Mul on kyl sellai tunne et niil päänaukojil on omas elämäs jotain huonoo tai pahaa mitä ne purkaa sitte tääl. Mun mielestä ois niin hyvä ku tänne vois vaan kirjottaa esim facebook tunnuksil . Näkis ne ketä noit seko juttuja kirjottaa ym. Loppuis tai varmaa osittain vähentyis semmone haukkumine ym.

Vierailija
25/42 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 14:22"]

[quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 14:06"]Olen ihminen, jota pidetään äärimmäisen kilttinä, kohteliaana ja teen ystävieni puolesta mitä tahansa. Silti en pidä suurimmastakaan osasta ihmisiä, tyhmyys vituttaa ja vähälahjaisuus säälittää. Arvoni ovat kovia, en näe järkeä esimerkiksi vammaisten hyysäämisessä, muutenkin pidän lähtökohtana että evoluutio karsii heikot yksilöt pois. Arvostan koulutusta, sitkeyttä ja hyviä tapoja. Uhriutuminen ja marttyyriys, sossupummeus ja saamattomuus vihastuttaa. Ystäväni ovat minulle kaikki kaikessa. Lopuille on se ja sama, enkä epäröi tylyttää, jos koen sen tarpeelliseksi tai hauskaksi. [/quote] Eli olet moraaliselta kehitykseltäsi vielä aika alhaisella tasolla.

[/quote]

Äh, tyypillinen kokoomuslainen vain. Sano vielä, että arvostat työtä, koulutusta ja talouden hyvinvointia piittaamatta ihmisten hyvinvoinnista.

Vierailija
26/42 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 14:23"]

Se on varmaa helppo tääl aukoo päätä ku ei kukaa nää eikä tiijä kuka se kirjottaja on. Mul on kyl sellai tunne et niil päänaukojil on omas elämäs jotain huonoo tai pahaa mitä ne purkaa sitte tääl. Mun mielestä ois niin hyvä ku tänne vois vaan kirjottaa esim facebook tunnuksil . Näkis ne ketä noit seko juttuja kirjottaa ym. Loppuis tai varmaa osittain vähentyis semmone haukkumine ym.

[/quote]

Eikun loppuisi palstailu kokonaan. Näittekö mitä tapahtui, kun oli yhden viikonlopun ajan rekisteröitymispakko, kaikki katosivat, minä mukaanlukien.

Vierailija
27/42 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ole koskaan ilkeillyt kellekään, mutta olen saanut osakseni sitäkin enemmän vittuilua. Olen entinen koulukiusattu ja työpaikkakiusattu, kiltti ihminen, enkä tekisi pahaa kärpäsellekään. Tuntuu epäreilulta, että minun kaltaisiani ihmisiä kiusataan. Potkitaan maassa makaavaa. Olen tässä elämässäni yrittänyt kaikkeni, että saan korkeakoulutuksen ja menestyisin työelämässä. Minulla ei ole tukiverkostoa, joten itse on pitänyt tulla omillaan toimeen. En ole koskaan saanut mitään apua sukulaisilta. Voimani ovat kuitenkin loppu ja olen masentunut kaikesta yrittämisestä ja yksinäisyydestä. Yritin viimeiseen asti, tein ylitöitä, jätin lounaat väliin jne. mutta sain potkut töistä, kun en selviytynyt kaikista työtehtävistäni. Tuntuu todella pahalta, kun jotkut vielä netissä tulevat ilkeilemään, kun kysyn jotain esim. toimeentulotuesta. Olen lisäksi henkisesti väkivaltaisessa suhteessa ja yritän irtautua siitä, mutta en ole saanut vieläkään asuntoa. On pakko selvittää, mitä tukea yhteiskunta antaa tilanteessani, kun tosiaan omat voimat eivät riitä, eikä kukaan lähipiiristä auta :( En ymmärrä sydämettömiä ihmisiä, jotka ovat ilkeitä niille, joilla menee kaikkein heikoimmin. Heillä on empatiakyvyssä jotain pahasti vialla. 

Vierailija
28/42 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen livenä tosi säyseä ja sovitteleva ihminen, mutta on mulla mielipiteitäkin, joita en pelkää tuoda esille. Käyttäydyn palstalla eri tavoin eri tilanteissa: asiallisiin kyselyihin vastaan asiallisesti, vaikka kysymys olisi minusta todella typerä. Usein editoin vastaustani ennen lähettämistä, etten kuulostaisi ylimieliseltä tai ilkeältä. Jos kysely on tehty nihkeällä asenteella, on minunkin vastauksessani asennetta. Jos joku ihminen taas avautuu jostain vaikeasta asiasta tai valittaa omasta elämäntilanteestaan, olen empaattinen. Monesta ihmisestä kyllä huomaa, että ahdistus on todellista, vaikka se sitten purkautuisikin nenäkkyytenä tmv. Ilkeille vastaajille ja vittumaisille trolleille vittuilen takaisin, olen todella hyvä siinä.

Vierailija
29/42 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 14:24"][quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 14:22"]

[quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 14:06"]Olen ihminen, jota pidetään äärimmäisen kilttinä, kohteliaana ja teen ystävieni puolesta mitä tahansa. Silti en pidä suurimmastakaan osasta ihmisiä, tyhmyys vituttaa ja vähälahjaisuus säälittää. Arvoni ovat kovia, en näe järkeä esimerkiksi vammaisten hyysäämisessä, muutenkin pidän lähtökohtana että evoluutio karsii heikot yksilöt pois. Arvostan koulutusta, sitkeyttä ja hyviä tapoja. Uhriutuminen ja marttyyriys, sossupummeus ja saamattomuus vihastuttaa. Ystäväni ovat minulle kaikki kaikessa. Lopuille on se ja sama, enkä epäröi tylyttää, jos koen sen tarpeelliseksi tai hauskaksi. [/quote] Eli olet moraaliselta kehitykseltäsi vielä aika alhaisella tasolla.

[/quote]

Äh, tyypillinen kokoomuslainen vain. Sano vielä, että arvostat työtä, koulutusta ja talouden hyvinvointia piittaamatta ihmisten hyvinvoinnista.
[/quote] Kuinka aikuinen ihminen voi pitää itseään fiksuna ja samalla vihaa vammaisia?

Vierailija
30/42 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miksi omaa pahaa oloa pitää hoitaa sillä että ilkeillee jollekin, joko elämässään tai täällä virtuaalimaailmassa, tuleeko siitä muka itselle parempi olo?

Minä puran pahaa mieltä siihen että syön suklaata, siitä tulee hyvä mieli.

Vierailija
31/42 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nama ovat livena samanlaisia, vaikkapa Kampissa, kaytetaan siis enemman Alapaata, eika ole tunnetta vaikkapa lihapullille. Provoillaan tanne syyllisyystransitiotaan,

Naista ei ole mihinkaan. Kastarit tulevat esiin sateen jalkeen.

Hami4

Vierailija
32/42 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 14:30"][quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 14:24"][quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 14:22"]

[/quote]

[/quote] Kuinka aikuinen ihminen voi pitää itseään fiksuna ja samalla vihaa vammaisia?
[/quote]

Hassua, en missään vaiheessa sanonut itseäni fiksuksi, mutta kiva että sinä näet minut niin. En myöskään vihaa vammaisia, en vain näe heidän elämällään mitään tarkoitusta. Jos itse vammautuisin niin etten kykene itsenäiseen elämään, minut saa välittömästi lopettaa.

Vierailija
33/42 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 14:25"]

[quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 14:23"]

[/quote]

Eikun loppuisi palstailu kokonaan. Näittekö mitä tapahtui, kun oli yhden viikonlopun ajan rekisteröitymispakko, kaikki katosivat, minä mukaanlukien.

[/quote]Mitäs tuumaisitte jos yhtäkkiä FB ja Vauva.fi yhdistyisivät ja kaikki kommentoijat paljastuisivat oikeilla nimillään? Se minkä tänne kirjoittaa on bittiavaruudessa aina, sitä ei saa pois pyyhittyä. Noh, sittenpähän tulisi se todellinen luonne jokaisella julki.

Vierailija
34/42 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huonosti voiva mt-potilas. Provoilen av:lla, koska saan siitä hyvää oloa ja mieltä. :) Joskus saatan kirjoittaa piikikkäästi jostain aiheesta, mutta tämä ei hirveästi eroa kommenteista, joita voisin myös tosielämässä sanoa.

En provoile tavallisten, oikeiden ihmisten kustannuksella enkä tee anonyymeja provoja vakavaista aiheista, kuten sairauksista tai kuolemista. Muutoin kaikki onkin vapaata riistaa :)

Vierailija
35/42 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 14:23"]Se on varmaa helppo tääl aukoo päätä ku ei kukaa nää eikä tiijä kuka se kirjottaja on. Mul on kyl sellai tunne et niil päänaukojil on omas elämäs jotain huonoo tai pahaa mitä ne purkaa sitte tääl. Mun mielestä ois niin hyvä ku tänne vois vaan kirjottaa esim facebook tunnuksil . Näkis ne ketä noit seko juttuja kirjottaa ym. Loppuis tai varmaa osittain vähentyis semmone haukkumine ym.
[/quote]

Kaikilla ei ole facebookkia eikä muutenkaan kannattavaa, keskustelu vähenisi eikä kukaan tekisi enää "kakkasin housuihini"-tyylisiä aloituksia.

Vierailija
36/42 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 14:27"]Itse en ole koskaan ilkeillyt kellekään, mutta olen saanut osakseni sitäkin enemmän vittuilua. Olen entinen koulukiusattu ja työpaikkakiusattu, kiltti ihminen, enkä tekisi pahaa kärpäsellekään. Tuntuu epäreilulta, että minun kaltaisiani ihmisiä kiusataan. Potkitaan maassa makaavaa. Olen tässä elämässäni yrittänyt kaikkeni, että saan korkeakoulutuksen ja menestyisin työelämässä. Minulla ei ole tukiverkostoa, joten itse on pitänyt tulla omillaan toimeen. En ole koskaan saanut mitään apua sukulaisilta. Voimani ovat kuitenkin loppu ja olen masentunut kaikesta yrittämisestä ja yksinäisyydestä. Yritin viimeiseen asti, tein ylitöitä, jätin lounaat väliin jne. mutta sain potkut töistä, kun en selviytynyt kaikista työtehtävistäni. Tuntuu todella pahalta, kun jotkut vielä netissä tulevat ilkeilemään, kun kysyn jotain esim. toimeentulotuesta. Olen lisäksi henkisesti väkivaltaisessa suhteessa ja yritän irtautua siitä, mutta en ole saanut vieläkään asuntoa. On pakko selvittää, mitä tukea yhteiskunta antaa tilanteessani, kun tosiaan omat voimat eivät riitä, eikä kukaan lähipiiristä auta :( En ymmärrä sydämettömiä ihmisiä, jotka ovat ilkeitä niille, joilla menee kaikkein heikoimmin. Heillä on empatiakyvyssä jotain pahasti vialla. 
[/quote]

Sympatiani ovat puolellasi. Toivon kaikkea hyvää sinulle.

Vierailija
37/42 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä kommentoin hyvin asiallisesti, ja selkeisiin hätähuutoihin vastaan hyvinkin empaattisesti. Mutta noille muutamalle kestotrollille (vulvamies ja muut miesasiajankkaajat) en millään jaksa vastata kiltisti, koska hekään eivät noudata minkäänlaisia käytössääntöjä.

Vierailija
38/42 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 15:17"]

[quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 14:23"]Se on varmaa helppo tääl aukoo päätä ku ei kukaa nää eikä tiijä kuka se kirjottaja on. Mul on kyl sellai tunne et niil päänaukojil on omas elämäs jotain huonoo tai pahaa mitä ne purkaa sitte tääl. Mun mielestä ois niin hyvä ku tänne vois vaan kirjottaa esim facebook tunnuksil . Näkis ne ketä noit seko juttuja kirjottaa ym. Loppuis tai varmaa osittain vähentyis semmone haukkumine ym. [/quote] Kaikilla ei ole facebookkia eikä muutenkaan kannattavaa, keskustelu vähenisi eikä kukaan tekisi enää "kakkasin housuihini"-tyylisiä aloituksia.

[/quote]Kannattavaa tai ei, pieni ajatusleikki. Olette varmaan huomanneet että pikkuhiljaa kaikkia tilejä ja tietoja mitä ihmisillä netissä on pyritään yhdistämään? Youtube ja Google yhdistyivät, entä jos siihen liitettäisiin FB, Twitter, terveystiedot, sosiaalipuolen tiedotkin?

Se, kuka saisi hallintaansa nämä kaikki tiedot ihmisistä, olisi melkoisen mahtava hallitsija maailmassa. Tietoja joilla voisi hallita, kiristää jopa.

Vierailija
39/42 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En harrasta täällä toisten ojentamista koska sitä en tee livenäkään, mutta sen sijaan kyllä haukun luonnetta ja sen sellaista täällä jos huomaan epäkohtia mielestäni, enkä tee livenä niin. Mä en kyllä koe ihmisten olevan livenä sen mukavampia kuin täälläkään, kuten tuo yksi ojentaja sanoi. Koska tasan just tiedän, ettei ne ihmiset oikeasti niin kohteliaita kuin miltä vaikuttaa. Ja sitten taas toisaalta osa on ystävällisiä sydämestään, kuten täälläkin.

Vierailija
40/42 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä ainakin olen livenä ihan samanlainen kusipää kuin täälläkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kuusi