Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

WC-istuimen asennosta

Vierailija
28.03.2015 |

Tuli toisesta ketjusta mieleen, että mikä siinä on etenkin naisille niin helvetin hankalaa, jos mies jättää vessanpytyn renkaan ylös asioituaan WC:ssä? Eikö näin tasa-arvon aikana naisen sitten kuulu nostaa se rengas miestään varten ylös valmiiksi oman istuntonsa jälkeen? 

Itse en ole koskaan kokenut mitään hankaluutta asian suhteen ja ihmetyttää usein nämä "mies jätti TAAS..." jutut.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies pissaa istualtaan joten ongelmaa ei ole kumminkaan päin.

Vierailija
2/15 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain junttimiehet pissaa kotonaan seisten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ääliö aloitus. Ainoa oikea tapa on kansi alhaalla, omat sotkut siivottuna.

Vierailija
4/15 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina pissaan kotona istualtaan, huoltoasemilla ja baareissa yms. seisaaltaan.

Vierailija
5/15 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisälukutaito puuttuu. Aloituksessa kysyttiin miksi tämä renkaan asento on hankala asia naisille, ei se pissiikö miehenne istualtaan vai seisaaltaan vessassa

Vierailija
6/15 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 12:13"]Sisälukutaito puuttuu. Aloituksessa kysyttiin miksi tämä renkaan asento on hankala asia naisille, ei se pissiikö miehenne istualtaan vai seisaaltaan vessassa
[/quote]

Morkkaat muita kun eivät pysy aiheessa etkä näin tehden pysy itsekään.

Vierailija
7/15 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies ja 2 poikaa ja tietysti minä kaikki laitamme kannen alas. Ja mies on siitä todella tarkka.

Vierailija
8/15 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo ikinä ymmärtänyt miksi tuollaisestakin pitää valittaa - tuntuu tosiaan että haetaan ihan väkisin jotain pientä nalkutuksen ja tappelun aihetta.

Vierailija
9/15 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei kyllä ole ikinä tätä ongelmaa ollut. Molemmat laittavat aina pöntön kannen kiinni vessassa käytyään, joten molemmat joutuvat sitten nostamaan kannet pissalle mennessään. Mies nostaa sitten kannen ja renkaan, minä vain kannen.

Ehkä helpoin ratkaisu ikinä tähän ikuisuus"ongelmaan" :D

Vierailija
10/15 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miten se rengas voi edes kenelläkään jäädä ylös kun sivistynyt ihminenhän huuhtelee pöntön ja sulkee kannen sitä varten. Minua ei raivostuttaisi se että rengas on ylhäällä vaan se ettei kantta ole suljettu. Kuvittelevatko nämä ihmiset että kansi on siinä istuskelua varten??

Vierailija
11/15 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikesta sitä ihmiset tappelee. Onneks miehellä on oma vessa, saa pitää kantensa miten haluaa.

Vierailija
12/15 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä se koko höskä kuuluu renkaneen ja kansineen alas. Siten sinne ei tipu mitään vahingossa ja sieltä ei lennä vedettäessä paskaa koko vessaan. Jos näitä kahta ei ota huomioon (ja taloudessa ei ole lemmikkejä), mun mielestä sen saa jättää sihen asentoon, missä on sitä käyttänyt. Eihän siinä ole mitän järkeä, että se laitetaan jomman kumman ihmisen mukaan. Jos mies käy vakka useammin kusella, miksi sen pitäisi sinä välissä laittaa rengas alas? Mutta joka tapauksessa, se kuuluu kansineen alas. -N20

Vierailija
13/15 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisilla se ongelma on siinä, että jos renkaan jättää ylös, niin puusilmät eivät sitä huomaa ja istahtavat pelkälle posliinille :)

Vierailija
14/15 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pistän aina kiinni kannen, koska mulla on kissa ja se voi hypätä sinne pönttöön.

t.mies

Vierailija
15/15 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi vessanpytyssä on kansi, jollei sitä ole tarkoitus pitää kiinni? Televisiosta olen ymmärtänyt, että putkan vessoissa ei ole kansia, mutta en tiedä siihen syytä. Voisiko joku kertoa, mitä ne putkassa yöpyjät sillä kannella tekisivät, niin ehkä saataisiin selville, miksi miehet pitävät sen kotonaankin auki vaikka väkisin?