Ärsyttää kun kauniit naiset on niin mukavia
Ahdistavaa kun kauniit naiset ovat niin ystävällisiä minulle, kaikille muille naisille olen ilmaa eivätkä he huomioi minua millään tavalla, mutta kauniit tuntemattomat naiset hymyilevät minulle ja joskus jopa tulevat hieman juttelemaankin. Ärsyttää kun tiedän, että en ole mikään komistus jonka ulkonäkö tai muu elämäntilanne jotenkin vastaisi näiden naisten ihannemiestä, mutta silti he ovat minulle ystävällisiä ja herättävät minussa turhia toiveita. Miksi he eivät voi olla huomioimatta minua aivan kuten muutkin naiset?
Ärsyttää myös se, etä olen netistä lukenut ihan liikaa noista ihastumisen merkeistä kuten hiuksien asettelu, hymyily, silmiin katsominen jne. Nyt sitten aina kun joku tekee jotain noista niin ylitulkitsen ne suuressa päässäni.
En tykkää, en tykkää, en tykkää...
Kommentit (32)
[quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 13:28"]
No huh huh, nyt jo mukavuuskin kanssaihmisiä kohtaan on väärin. Paras kai kun ollaan vaan kaikki happamia ja vittuillaan toisillemme, ettei kellään vahingossakaan ole mukavaa.
[/quote]
Ei kai sentään vittuilla tarvitse, mutta en minä ole tottunut siihen, että tuntemattomat tulevat juttelemaan ja ovat mukavia minulle. Varsinkaan naiset. En osaa varautua siihen, että yllättäen joku hymyilee minulle tai tulee juttusille. Varsinkin jälkeen päin se on karmivaa kun toipuu järkytyksestä ja alkaa miettiä, että mitähän sekin tyyppi oikein halusi.
-ap
[quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 13:35"]
Flirttailu on ihan lapsellista ja typerää. Jos kiinnostaa niin tulkoon kysymään ihan suoraan.
[/quote]
Samaa mieltä! Siinä säästyy monen naisen ja miehen mielenterveys kun kerrotaan suoraan mitä ajatellaan, eikä vain vihjailla jollain eleillä tai sanoilla.
-ap
Valitettavasti nuoret naiset tykkää pilailusta miesten kustannuksella. Voi olla että kauniit nuoret naiset laskee leikkiä sun kustannuksella, julmaa mutta totta. Kyllä kylmä totuus on se että nörtit kelpaa naisille vasta sitten ku on rahaa ja statusta. Vai oliko Bill Gatesilla tai Linus Torvaldsilla vipinää nuorina miehinä? Näytä niille ettet tarvii niitten huomiota, sen jälkeen loppuu leikinlasku niitten puolelta.
[quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 13:41"]
No huh huh, nyt jo mukavuuskin kanssaihmisiä kohtaan on väärin. Paras kai kun ollaan vaan kaikki happamia ja vittuillaan toisillemme, ettei kellään vahingossakaan ole mukavaa.
[/quote]
Ei kai sentään vittuilla tarvitse, mutta en minä ole tottunut siihen, että tuntemattomat tulevat juttelemaan ja ovat mukavia minulle. Varsinkaan naiset. En osaa varautua siihen, että yllättäen joku hymyilee minulle tai tulee juttusille. Varsinkin jälkeen päin se on karmivaa kun toipuu järkytyksestä ja alkaa miettiä, että mitähän sekin tyyppi oikein halusi.
-ap
[/quote]
Mitä ne naiset sitten sanovat, kun tulevat juttelemaan?
[quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 13:37"]
[quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 12:50"]
Ikävä sanoa, että sinä et ole uhka tai potentiaalinen kohde naisille, joten ovat siksi rentoja ja mukavia.
[/quote]
En olekaan ennen ajatellut näin, tai en ole halunnut ajatella, mutta nyt kun tarkemmin miettii niin varsin järkeenkäypää. Toisaalta taas miten he voivat olla rentoja seurassani kun näytän vihaiselta?
-ap
[/quote]Koska edelleenkään eivät pidä sua uhkana eikä tunteillasi ole mitään merkitystä.
Aika pelottavaa, jos nämä "kiinnostuneet" naiset ovat jotain kaupan työntekijöitä tai mt-toimiston virkailijoita jotka työnsä puolesta joutuvat sut kohtaamaan.
[quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 13:49"]
[quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 13:41"]
[/quote]
-ap
[/quote]
Mitä ne naiset sitten sanovat, kun tulevat juttelemaan?
[/quote]
Kyselevät kaikenlaista. Keskustelu loppuu aina siihen kun en itse keksi mitään kysyttävää.
-ap
[quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 13:44"]
Flirttailu on ihan lapsellista ja typerää. Jos kiinnostaa niin tulkoon kysymään ihan suoraan.
[/quote]
Samaa mieltä! Siinä säästyy monen naisen ja miehen mielenterveys kun kerrotaan suoraan mitä ajatellaan, eikä vain vihjailla jollain eleillä tai sanoilla.
-ap
[/quote]No eikö tämä ole aika selvä tapaus sitten. Jos se kaupan kassa ei siinä aspatilanteessa tunnusta tunteitaan ja pyydä sinua treffeille, ei hän ole kiinnostunut.
[quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 13:56"]
Aika pelottavaa, jos nämä "kiinnostuneet" naiset ovat jotain kaupan työntekijöitä tai mt-toimiston virkailijoita jotka työnsä puolesta joutuvat sut kohtaamaan.
[/quote]
Ajattelin juuri eilen illalla, että pääsen panemaan kun mielisairaalan hoitaja peitteli minut sänkyyni.
Oikeasti joukossa on ollut niin kaupan työntekijöitä kuin ihan vapaa-aikaansa viettäviä naisia. Kaupan työntekijöistä minä olen sulkenut suurimman osan pois, koska heidän tehtävänsä on olla ystävällisiä.
-ap
[quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 14:04"]
[quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 13:44"]
[/quote]
-ap
[/quote]No eikö tämä ole aika selvä tapaus sitten. Jos se kaupan kassa ei siinä aspatilanteessa tunnusta tunteitaan ja pyydä sinua treffeille, ei hän ole kiinnostunut.
[/quote]
"Heh heh!" Ei se kaupan kassa käsittääkseni saa kesken töiden edes mitään aloitteita alkaa tekemään vaikka olisikin kiinnostunut jostain miehestä tai naisesta.
-ap
Muijat ei ikin kerro mitä ne tahtoo vaa jätkän pitää tietää
[quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 12:50"]
Ikävä sanoa, että sinä et ole uhka tai potentiaalinen kohde naisille, joten ovat siksi rentoja ja mukavia.
[/quote]
En olekaan ennen ajatellut näin, tai en ole halunnut ajatella, mutta nyt kun tarkemmin miettii niin varsin järkeenkäypää. Toisaalta taas miten he voivat olla rentoja seurassani kun näytän vihaiselta?
-ap