Raskauksien venyttämä vatsanahka ja body wrapit(ItWorks)
Olisin kiinnostunut kuulemaan muiden pienten lasten äitien kokemuksia ItWorks-vartalokääreiden vaikutuksista raskauksien löystyttämän ja arpisen vatsanahan hoidossa. Vaikka kilot olisivat lähteneet, tuntuu, että "masupussin" pienentäminen on tosi hankalaa. En todellakaan ajattele, että käärekuuri olisi autuaaksi tekevä juttu. Terveellinen ruokavalio ja liikunta ovat tietysti avainasemassa. Silti ajattelen, että kääreet voisivat motivoida noihin terveellisiin elämäntapoihin, jos ne jotenkin auttavat. Onko ja/tai millaisia kokemuksia muilla?
Kommentit (9)
Oletko siis itse kokeillut? Toivoisin kuulevani kokemuksia tuotetta käyttäneiltä.
Olen wrapannut satoja suomalaisia naisia ja muutamia miehiäkin hienoin tuloksin :-) Yritys on toiminut Jenkeissä vuodesta 2001, se kertoo jo omaa kieltänsä. Suomessa uusi juttu vielä. Kirjoitan blogia masunkutistaja.fi, käy ihmeessä lukemassa lisää.
Olen itse kahden lapsen äiti ja sain hyvät tulokset wrapeilla, joten tottakai otin tuotteet itselle edustukseen. Olen kotona 3- ja 6-vuotiaiden tyttöjen kanssa ja nautin työstäni. Ota ihmeessä yhteyttä kun haluat kuulla lisää tai kokeilla. T. Jenni
2 lasta, ja ei minulla ole koskaan jäänyt mitään mahaa/reppua eikä mitään muutakaan. Ihan normipainoinen kuitenkin olen ja en harrasta liikuntaa ja syön kaikkea.
Mun omat kuvat näet tuolta blogista. Olen myös normaalipainoinen, ei laihdutustuotteesta olekaan kyse :-) Minä puhun (ja kirjoitan blogiin) kokemuksesta.
Tosi hyvä sinulle Vierailija että olet tyytyväinen kroppaasi kaikilta osin. Kaikki eivät välttämättä ole ja wrapit auttavat täsmähoitona juuri sinne minne apua tarvitaan (vatsa, selkä, allit, reidet, pakarat, kaksoisleuka, mihin vaan leuasta alaspäin). Eihän kaikki tykkää esim. kahvistakaan, samalla lailla tämäkään tuote ei varmasti kaikkia kiinnosta.
Mutta mikäli sinua kiinnostaa, kurkkaa blogiani ja ota yhteyttä masunkutistaja@gmail.com
T. Jenni
On verkostomarkkinointia, jossa myydään hyvää tuotetta. Laittomissa pyramideissa rahastetaan liittymisellä ja ainoa ansaintakeino on hankkia uusia ihmisiä mukaan. Meillä voit tienata hyvin myymällä ahkerasti tuotteita, rekrytoimatta yhden yhtäkään henkilöä. Ansaintasi perustuu täysin omaan työpanokseesi. Jos harrastelet, saat vähän tuloja, jos teet ahkerasti ja pitkäjänteisesti töitä, kukaan ei rajoita tulojasi.
Aika moni työpaikka haisee pyramidilta ;-) Duunarit raataa pikkupalkoilla ja johtoporras nauttii bonuksia ja huippupalkkoja. Verkostomarkkinoinnissa määräät itse tulosi (kuten myös epäonnistumisesi). Raha ei tule helpolla eikä nopeasti, mutta ahkeralle ja määrätietoiselle tekijälle ei ole rajoituksia. Ei tämä bisneksenä kaikille sovi, siksi meillä saat tuotteet tukkuhintaan asiakkaanakin heti ensimmäisestä tilauksesta lähtien jos et lisätuloja halua.
Littoisissa lisätietoa tarjolla to 23.4. ja Tampereella ke 27.5. Toki voit ottaa minuun yhteyttä koska vaan, blogissani masunkutistaja.fi löytyy yhteystiedot.
T: Jenni
Lisätietoa netissä kuinka kuuri toimii yms osoitteessa www.topbody.fI
Ja Facebookissa www.Facebook.com/wrapfortopbody
Mulle on sanottu ihan suoraan ettei sitä roikkoa saa pois kuin kirurgin veitsellä enkä usko muutenkaan mihinkään hömpötykseen. Etenkään, jos se maksaa mulle paljon.
Rahanhukkaa