Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nelikymppinen mies käy äitinsä luona päivittäin..

Vierailija
28.03.2015 |

Mitäs sanotte? Onko tämä tavallista?

Kommentit (105)

Vierailija
1/105 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Montako lasta teillä on, minkä ikäisiä, huolehtiiko mies niistä? Kerro ongelmasi.

Vierailija
2/105 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 09:42"]68, on kyllä häirinnyt aina asia ja kyllä, tietysti toivoisin, että miehelle olisi oma perhe tärkeä! Lukekaa tosiaan 52 kohta, sitä juuri tarkoitan. ap
[/quote]
Siis onko kyseessä yhteinen perhe vai sinun perheesi? Jos vain sinun, et voi kuvitellakaan, että mies asettaisi sinun perheesi oman äitinsä eli oman perheensä edellä. Uusperheviritelmät ovat sitoutumiskyvyttömien aikuisten leikkiä, rakkauden tai sitoutumisen sen paremmin kuin kiintymyksenkään kanssa niillä ei ole mitään tekemistä. Vaikka olisi yhteinenkin lapsi, perhettä se ei viritelmästä tee kommuunin ylimääräisten asukkien vuoksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/105 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti ilmeisesti asuu aika lähellä ja on yksinäinen? Onko mies ainoa lapsi?

Omalla äidilläni on neljä lasta. Veljeni asuvat kuuden km säteellä äidistä ja minä ja ja siskoni noin 50-100 km päässä toisessa kaupungissa. Minä olen 35v ja sisarukseni ovat 32-41v. Äitini soittelee minulle lähes päivittäin. Jos en heti vastaa/ehdi soittamaan takas, laittaa 1-4 viestiä perään. Harvoin hänellä mitään oikeaa asiaa on. Käyn kuitenkin siellä kerran viikoss tai kahdessa ja minusta se riittää ihan hyvin. Hänellä on osa-aikatyö ja asuu yksin. Muutamia ystäviä on ja tuttavia on mutta hän on silti hyvin riippuvainen meistä. Muistan kun 19v ilmoitin muuttavani pois kotoa, hän itki ja mökötti viikon sen jälkeen.

Vierailija
4/105 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

81. Miehen äidillä on toinenkin lapsi, joka käy usein äidillään ja muutenkaan äiti ei ole yksinäinen tai sairas. ap

Vierailija
5/105 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 09:56"]81. Miehen äidillä on toinenkin lapsi, joka käy usein äidillään ja muutenkaan äiti ei ole yksinäinen tai sairas. ap
[/quote]
Sehän vaan kertoo siitä, että äiti on ihana ihminen, jonka kanssa aikuiset lapset haluavat viettää aikaansa. Sinä taas et anna itsestäsi mukavan ihmisen kuvaa, joten valinta on jokseenkin ymmärrettävä. Veikkaisin, että olet kohta sinkku, et ole miehellesi ainakaan se tärkein ihmissuhde.

Vierailija
6/105 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

83, Veikkaan, ettet ymmärrä tilannetta, koska et ole sellaisessa itse koskaan ollut. Ja tiedoksi, olen hyvin empaattinen ja lämmin ihminen.

Vierailija
7/105 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

84 oli ap. Ja tosiaan EDELLEENKÄÄN minulla ei ole tätä miehen äitiä vastaan mitään! Nyt on kyse vain miehen jatkuvasta PÄIVITTÄISESTÄ kyläilystä äidillään.

Vierailija
8/105 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 10:04"]83, Veikkaan, ettet ymmärrä tilannetta, koska et ole sellaisessa itse koskaan ollut. Ja tiedoksi, olen hyvin empaattinen ja lämmin ihminen.
[/quote]
Ai, taitava olet sitten ominaisuudet peittämään. Minun elämästäni et tiedä mitään, en tunne tarvetta kerjätä netissä sympatiaa ja jankata sivukaupalla mustaa valkoiseksi. Minä kun olen oivaltanut jo aikoja sitten, että kannattaa katsoa myös peiliin, jos elämä ei suju toivottuun tapaan.

Vierailija
9/105 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 08:03"]Hyvähän se on. Maailmassa on ihan liikaa ihmisiä, joiden luona ei käy kukaan.
[/quote]

Just näin! Hyvä et ihmiset välittää toisistaan.

Vierailija
10/105 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

86..oikein hienoa. Onnea sinulle ja oivalluksillesi :) ap

Vierailija
11/105 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 10:17"]86..oikein hienoa. Onnea sinulle ja oivalluksillesi :) ap
[/quote]
Olipa kypsän, empaattisen ja mukavan ihmisen vastaus. Sitähän toki osasin odottaakin.

Vierailija
12/105 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on nyt linjoilla ilmeisen paljon maalaisia mammoja, jotka kasvattavat peräkammarin poikia, joiden vaimot eivät miestensä mielestä tule ikinä pääsemään heidän äitinsä tasolle.

EI OLE normaalia, että aikuinen mies käy äitinsä luona joka päivä, jos äiti ei ole sairas.

Vierailija
13/105 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä en kyllä tajuaisi miksi aikuisen ihmisen tulisi päivittäin äidillään rampata. Vaikka läheinen oman äitini kanssa olenkin. Ihme lyttäystä täällä taas! Kyllähän se tossa mittakaavassa alkaa olla ap:n ja miehen yhteisestä ajasta pois. En katselisi aikuisessa parisuhteessa itse tuollaista, että äiti menisi aina edelleni. Säännölliset vierailut tietenkin ok. Mutta päivittäin nyt on kiireisessä arjessa aika paljon.

Vierailija
14/105 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä yleisempää, mitä lähempänä asutaan.

Vierailija
15/105 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 09:43"]

On outoa, jos mies käy äitinsä luona joka päivä. Ap:n mukaan äiti on terve eikä hän ole yksinäinenkään, mitkä selittäisivät asiaa. Kyllähän aikuisella ihmisellä pitäisi mennä oma perhe, vaimo ja lapset ja heidän tarpeensa kaiken edelle. Pari kertaa viikossa käynti olisi jo oikein hyvä. Ei ole poika päässyt äidistään irti tavalla tai toisella. Kuulostaa vähän nyssykältä tuo ap:n mies. Ihan selvästi tanssii äitinsä pillin mukaan.

[/quote]Yhtä lailla nyssykkää olisi tanssia vaimonsa pillin mukaan. 

Ehkä mies käy äitinsä luona vain ap:n kiusaksi.

Vierailija
16/105 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mies Italiailainen? Suomessa tuo on harvinaista. Ymmärrettävämpää olisi jos ei kävisi äitinsä luona! Ei suomalaista. 

Vierailija
17/105 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP:n mies tapailee jotain toista naista. Hänen äitisä antaa alibin.

Vierailija
18/105 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

asuuhan jotkut samassa pihapiirissäkin, silloin voidaan nähdä monta kertaa viikossa

onko miehesi äiti leski?

Vierailija
19/105 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
20/105 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksista, niistä asiallisista :) -ap