Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Fitfarmin KOHU-UUTISKIRJE, saitteko?

Vierailija
17.12.2021 |

Facesta ja instasta jo poistettu, mutta sähköpostitettuja ei saa enää peruttua :D
Alla teksti, loppu jää vähän kesken

Vuosisopimus mun parhaalle kaverille
Moikka! Ajattelin, että on korkea aika esittäytyä. Ollaan kuitenkin asuttu samassa paikassa jo niin monta vuotta. Mä olen sun Sisäinen Pullukka.

Äläkä viitti esittää yllättynyttä. Kyllä sä mut tunnet. Kuinka monta kertaa me ollaan sun kanssa nostettu se konvehtirasian ylempi kerros pois, kun ollaan leikitty nougat-aarrejahtia. Ja kuinka monta kertaa oon joutunut sulle jankuttamaan, että ota nyt hyvä ihminen se suklaapatukka siitä kassan vierestä, nyt kun siihen on vielä mahdollisuus. Eikä olla kertaakaan kaduttu, vai mitä!

Meillä on kyllä tosi kivaa yhdessä. Mutta ois mulla sulle yksi pyyntökin. Sä voisit kyllä vähän relata. Torkuttaisit aamulla vähän pidempään. Niin, ja ootko koskaan pysähtynyt miettimään, mikä sua oikeesti estää pitämästä karkkipäivää joka päivä?

Oon iloinen, että voin kutsua sua ystäväksi. Sä oot nimittäin ihan huipputyyppi!

Mutta nyt mä olen vähän huolissani susta. Yleensä tähän aikaan vuodesta sä saat päähäsi tehdä “ryhtiliikkeen”. Tajuuksä miten typerältä se saa mut näyttämään?! Oon katellut sivusta sitä sun intoilua aina vähän häpeillen. Se on mun mielestä tosi noloa. Ja mitä ajanhukkaa!

Kun sekin aika me voitas käyttää pötköttelemällä sohvalla, ähmimällä nachopelti ja jätskipönttö keksitaikinalla! Eikä huurteinen kyytipoikana olis pahitteeksi, vai? Ja mieti paljon rahaa säästät jos pistät ensi vuodelta sen kuntosalikortin jäähylle.

Mun mielestä sä näytät upeelta! Mutta olis mulla yks ehdotus sulle: Voisitko ostaa kokoa isompia vaatteita? Tai laitetaan samantien kaksi. Koska sä rupeat jostain syystä aina nynnyilemään siinä vaiheessa, kun vyötärö alkaa kiristämään. Mun mielestä se on vähän loukkaavaa. Just kun ollaan päästy hyvään vauhtiin niin sä painat jarrua. Hei haloo! Se vie kaiken ilon tästä hommasta!

Sitä paitsi. Me ollaan yhdessä saavutettu kaikki nämä kilot! Ollaan ylpeitä siitä mitä ollaan saatu aikaan!

Mutta ei nää sun puutteet nyt mitään kaupan kaatajia ole. Tietenkään. Kaikki me voidaan aina vähän parantaa. Ja sanoinhan jo, miten paljon mä tykkään susta. On vaan kivempaa kun on enemmän mitä rakastaa!

No mutta. Mä nyt ajattelin ehdottaa sulle kuitenkin sellasta vuosisopimusta, että pidetään hauskaa koko seuraava vuosi. Ei huolehdita huomisesta, unohdetaan kaikki lapselliset säännöt ja annat mun kutitella sua koko vuoden! Jätetään kaikki hikoilu ja kärsiminen kokonaan pois ja mennään fiilispohjalta! Kuuntelet vaan mua, niin meillä menee loistavasti!

Ja sun ei tartte vielä sitoutua mihinkään. Mä ajattelin antaa sulle nyt joulun aikana vähän maistiaisia siitä, mitä tuleman pitää. Sitä paitsi, kohta on taas se aika vuodesta kun me vedetään sellaiset ähkyt että oksat pois!

Äläkä unohda, että tähän aikaan vuodesta glögit ja piparit päivittäin on kansalaisvelvollisuus! Yksi elämä ja liekki palaa hei!

T. Sisäinen Pullukkasi

P.s. Äläkä saa mitään hulluja ideoita laihduttamisesta, se se vasta hullujen hommaa onkin!

P.p.s. Pitäskö sun leipoa vähän joulutorttuja, niin voitais juhlistaa sitä, että on jo

Kommentit (644)

Vierailija
621/644 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Ai vitsit meilllä on kyllä ollut sun kustannuksella leveä leipä! Kuinka monta kertaa ollaankaan saatu sut tuntemaan itsesi huonoksi tuon kokoisena. Tai saatu sut kokemaan syyllisyyttä syömisistäsi. Ja kuinka monta kertaa oletkaan lähtenyt mukaan taas uuteen valmennukseen. Huh, nuo kerrat on olleet meidän pelastus. Onneksi meillä on sut!⁣

Tunnistatko jo mut? ⁣

Mähän olen ollut aina täällä taustalla. Välillä ollaan pidetty vähän etäisyyttä, mutta mä olen aina valmiina odottamassa. Nyt mulla on taas sellainen kutina, et meidän tähtihetket on käsillä. Nimittäin joulu, se on nurkan takana - ja mä oon todellakin valmis! Silloin mä syyllistän sua herkuttelusta. Ai että, en malta odottaa!⁣

Ja hei, ei muuten paineta jarrua uuden vuoden alkaessa! Tää dieettailu tulee jatkumaan ja pitkään, uu jee!⁣

T. Dieettibisnes"

Lainaus psykologilta psykat_fi instasta

Ihan mahtava 😃 Fitfarmista ja kumppaneista on kyllä hyvinvointi todella kaukana.

T. Ulkoinen pullukka, joka joskus vuosia sitten tähän ”syö 5 kertaa päivässä maitorahkaa, mutta esim. banaani on ankarasti kiellettyjen listalla” -hulluuteen haksahti. Tuloksena lopulta lisäkiloja, joista nyt päässyt osin eroon siihen ihan oikeaan hyvinvointiin keskittymällä. Fitfarmin kurssi lähinnä lisäsi syömishäiriöistä ajattelua ja käyttäytymistä. No hyvän tilin saivat Jutta ja kumppanit, ja nyt ihan julkisestikin paljastivat ajatusmaailmansa.

Mitähän tapahtuisi jos ihmiset alkaisivat pyytämään rahojaan takaisin Fitfarmilta kun kunto onkin alkanut menemään huonompaan suuntaan copypaste ravinto-ohjelmien takia? Onkohan nettivalmennuksissa mitään kuluttajansuojaa? Taitaa suomalaiset vaan olla niin kilttejä ettei mistään valiteta vaan jatketaan hammasta purren eteenpäin.

Vierailija
622/644 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Ai vitsit meilllä on kyllä ollut sun kustannuksella leveä leipä! Kuinka monta kertaa ollaankaan saatu sut tuntemaan itsesi huonoksi tuon kokoisena. Tai saatu sut kokemaan syyllisyyttä syömisistäsi. Ja kuinka monta kertaa oletkaan lähtenyt mukaan taas uuteen valmennukseen. Huh, nuo kerrat on olleet meidän pelastus. Onneksi meillä on sut!⁣

Tunnistatko jo mut? ⁣

Mähän olen ollut aina täällä taustalla. Välillä ollaan pidetty vähän etäisyyttä, mutta mä olen aina valmiina odottamassa. Nyt mulla on taas sellainen kutina, et meidän tähtihetket on käsillä. Nimittäin joulu, se on nurkan takana - ja mä oon todellakin valmis! Silloin mä syyllistän sua herkuttelusta. Ai että, en malta odottaa!⁣

Ja hei, ei muuten paineta jarrua uuden vuoden alkaessa! Tää dieettailu tulee jatkumaan ja pitkään, uu jee!⁣

T. Dieettibisnes"

Ihan mahtava 😃 Fitfarmista ja kumppaneista on kyllä hyvinvointi todella kaukana.

T. Ulkoinen pullukka, joka joskus vuosia sitten tähän ”syö 5 kertaa päivässä maitorahkaa, mutta esim. banaani on ankarasti kiellettyjen listalla” -hulluuteen haksahti. Tuloksena lopulta lisäkiloja, joista nyt päässyt osin eroon siihen ihan oikeaan hyvinvointiin keskittymällä. Fitfarmin kurssi lähinnä lisäsi syömishäiriöistä ajattelua ja käyttäytymistä. No hyvän tilin saivat Jutta ja kumppanit, ja nyt ihan julkisestikin paljastivat ajatusmaailmansa.

Mitähän tapahtuisi jos ihmiset alkaisivat pyytämään rahojaan takaisin Fitfarmilta kun kunto onkin alkanut menemään huonompaan suuntaan copypaste ravinto-ohjelmien takia? Onkohan nettivalmennuksissa mitään kuluttajansuojaa? Taitaa suomalaiset vaan olla niin kilttejä ettei mistään valiteta vaan jatketaan hammasta purren eteenpäin.

No on varmaan vähän vaikea todistaa, että on noudattanut tuota ravinto-ohjelmaa. On voinut tehdä sitä sun tätä, mutta sanoo toista. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
623/644 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Selitys:

"Idea lähti siitä, että me mietittiin, miten me halutaan viestiä vuoden alussa."

Toteutus: 

"Läskit ne vaan mukavuudenhaluissaan mässyttelee herkkuja menemään sisäisesti ja ulkoisesti pullukoina."

Ihmetys:

"Miksi tämä muka loukkasi ketään?"

Yleisö:

"Jaa-a."

"Ei mua loukannut, nauroin vatsa kippurassa 3 vuorokautta koko perheeni kanssa kun tämä oli niin hauska juttu! sydän!"

"Lähetin viestin kaikille sukulaisille eteenpäin, se oli heistä kaikista ihan huippu juttu! Todella loistavasti kirjoitettu ja nappiin!Kiitollinen, siunattu ja yhteenliitetykädet emoji!"

"Siis kirjoitus oli MIELETTÖMÄN loistava! rivi aplodi-emojeja Markkinointikampanja oli täydellisen onnistunut! En ymmärrä miksi kukaan loukkaantuisi tällaisesta. Itse itkin onnesta koko viikonlopun kun olin niin vaikuttunut ammattimaisesta otteestanne!!! Teillä ei ole mitään syytä pyydellä anteeksi!"

Vierailija
624/644 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeastiko joku loukkaantui tuosta? Jos loukkaantui, miksi?

Vierailija
625/644 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tunnistatko jo mut? ⁣

T. Dieettibisnes"

No on varmaan vähän vaikea todistaa, että on noudattanut tuota ravinto-ohjelmaa. On voinut tehdä sitä sun tätä, mutta sanoo toista. 

Vaikea on varmaan todistaa, mutta alla olevan tekstin perusteella joka netistä löytyi firman toiminta todennäköisesti muuttuisi vastuullisemmaksi jos ihmiset asiasta enemmän ääntä pitäisivät. Netissä toki voi kirjoittaa ihan mitä vaan, mutta tuskin kaikki jutut netissä keksittyjäkään on.

"Tosi moni tuolla bikini challenge dieetillä ollut on vuoden sisään sen jälkeen saanut diagnoosiksi kilpirauhasen vajaatoiminnan. Meidänkin ryhmässä niitä monta. En suosittele tuota dieettiä enää kenellekään :("

Vierailija
626/644 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Läskit ne jaksaa vinkua

Kuule, se läski voi tehdä elämäntaparemontin tai mennä lihavuusleikkaukseen ja olla vuoden päästä vaikka normaalipainossa.

Sinulla sen sijaan on vuoden päästä edelleen se sama aivokapasiteetti jonka turvin tuonkin brilliantin kommentin vinguit ilmoille. Eikä toivoa paremmasta. Koskaan.

Arvaa kaksi kertaa olisinko mieluummin pullukka kuin sinä  : D  : D ?

Vierailija
627/644 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taisi herättää kohua vain läskeissä.

No shit sherlock. No ne ylipainoisethan on se kohderyhmä jolle tuo kampanja on suunnattu, joten nehän sitä kommentoi, kukas muu. Nobelin palkinto sulle kun tuon hoksasit  ja mensan jäsenyys heti.

Edelleen, ylipainoinen voi laihduttaa mutta mitä voi tehdä noin monumentaaliselle tyhmyydelle? No ei mitään, sen kanssa täytyy vaan kompuroida läpi elämän.

Vierailija
628/644 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No shit sherlock. No ne ylipainoisethan on se kohderyhmä jolle tuo kampanja on suunnattu, joten nehän sitä kommentoi, kukas muu. Nobelin palkinto sulle kun tuon hoksasit  ja mensan jäsenyys heti.

Edelleen, ylipainoinen voi laihduttaa mutta mitä voi tehdä noin monumentaaliselle tyhmyydelle? No ei mitään, sen kanssa täytyy vaan kompuroida läpi elämän.

Itse asiassa myös psykologit ja terapeutit kohahtivat myös, sanottiin että tällä yhdellä viestillä tuhottiin heidän asiakkaansa kanssa kuukausia tehty työ. Myös monen syömishäiriöisen lapsen äiti älähti.

Vierailija
629/644 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse asiassa myös psykologit ja terapeutit kohahtivat myös, sanottiin että tällä yhdellä viestillä tuhottiin heidän asiakkaansa kanssa kuukausia tehty työ. Myös monen syömishäiriöisen lapsen äiti älähti.

Tästä ovat älähtäneet myös asiakkaitaan arvostavammin kohtelevat liikunnanohjaajat sekä markkinoinnin ammattilaiset.

Hyvin negatiivista palautetta on tullut myös muista syömishäiriöistä, itsetunto-ongelmista tai mielenterveydenhäiriöistä kärsineiltä tai niistä parantuneilta sekä heidän läheisiltään.

Aika laaja joukko on älähtänyt, ei pelkästään ne kalikalla kalautetut koirat.

Vierailija
630/644 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokohan nyt ihmisten silmät vihdoinkin avautuisivat siihen että tuollaiset julkkis-fitness-instapyllistelijätyypit eivät oikeasti ole mitään muuta kuin ammattitaidottomia amatööripuuhastelijoita. Tekevät juosten kustuja valmennuksia ja jumppaleirejä kun eivät muutakaan keksi ja luottavat siihen että kun tarpeeksi riekkuu lehtien palstoilla ja tosi-TV ohjelmissa ja somessa niin julkkiksen status takaa että joku aina menee lankaan ja asiakkaita riittää.

Oikeastaan ihan positiivista että tuo pullukkajuttu tuli ulos, koska vihdoinkin tästä puhutaan kunnolla. Kuluttajien kannattaa olla todella valikoiva sen suhteen millaista valmennusta ostaa ja keneltä.

Vierailija
631/644 |
21.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kritisoin lähinnä SyLin toimintaa, jonka viestintä vastuutonta. Siellä kannustetaan huonoihin elintapoihin. Kehopositiivisuus oli joskus 10 vuotta sitten vielä ihan jees. Silloin tähtäimessä oli nimenomaan TERVE ruokasuhde, jossa syödään sen verran kuin keho tarvitsee, eikä sen verran kuin riippuvuus kehottaa. Esim. Patrik Borgilla oli paljon hyviä ja käytännöllisiä ohjeita laihtumiseen lempeillä keinoilla. Mutta nykyään ei puhuta edes niistä lempeistä keinoista, vaan ainoastaan kaiken sallimisesta ja mieliteoille antautumisesta. Kaikki laihduttaminen on mustalla listalla. Se ei ole ok. 

Totta kai kaikki laihduttaminen on mustalla listalla jos ihmisellä on syömishäiriö! Silloinhan se vasta vastuutonta olisi jos Syömishäiriöliitto kannustaisi anorektikkoja ja bulimikkoja laihduttamaan!

Vierailija
632/644 |
21.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluat poistaa tietosi meiltä kokonaan, tulee sinun täyttää tietopyyntö -lomake, johon pääset tästä: https://www.fitfarm.fi/pages/tietopyyntolomake

Tietojen käsittelyssä menee muutama arkipäivä, mutta lomakkeen täyttämisen jälkeen asia lähtee eteenpäin.

Vierailija
633/644 |
21.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmainen neuvo koskien kriisiviestintää: Katso Juha Larm ihmisiä silmiin kun pyydät You Tubessa anteeksi laatimaasi kampanjaa. 

Vierailija
634/644 |
21.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmainen neuvo koskien kriisiviestintää: Katso Juha Larm ihmisiä silmiin kun pyydät You Tubessa anteeksi laatimaasi kampanjaa. 

Eikös Juha Larm jossain kertonut olevansa jonkinlainen filosofi? Olisi mielenkiintoista tietää hänen ja Fitfarmin filosofiasta lisää, kun tämän Sisäinen pullukka kampanjan filosofia ei oikein auennut.

Vierailija
635/644 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei helvetti miten repesin tolle sisäisen pullukan kuvalla! Miten voikaan anteeksipyyntö mennä pieleen... 

Vierailija
636/644 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on jätskipönttö?

Vierailija
637/644 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuosta Jutasta on aina oikein huokunut sellainen piiloaggressiivisuus lihavia kohtaan.

Vierailija
638/644 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Suomessa koskaan aiemmin ollut tällaista mainoskampanjaa jossa ensin lähetetään mainosposti ja muutaman tunnin päästä anteeksipyyntöposti tyhmästä mainoskampanjasta?

Vierailija
639/644 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on edelleen fiilis että tuo posti oli sisäpiirivitsi joka lähti vahingossa. Tuo pullukkahahmo ja koko mainoskampanja on vain hätäinen yritys peitellä vahinkoa

Vierailija
640/644 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jutta Larm = Alarm punainen valo palaa. Suosittelen väistämään tämän ahneen oman edun tavoittelijan, minä minä minä, tyypin kauppaamia tuotteita ja palveluja. En ole koskaan ostanut mitään hänen kauppaamaansa tavaraa, palvelua. Tajusin sen aikoja sitten mistä puusta tuo akka on veistetty. Tajusin sen jo silloin kun tämä heilasteli sen hukkuneen bodarin kanssa, rikkoi toisten ihmisten avioliiton tunkemalla siihen väliin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme seitsemän