Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Fitfarmin KOHU-UUTISKIRJE, saitteko?

Vierailija
17.12.2021 |

Facesta ja instasta jo poistettu, mutta sähköpostitettuja ei saa enää peruttua :D
Alla teksti, loppu jää vähän kesken

Vuosisopimus mun parhaalle kaverille
Moikka! Ajattelin, että on korkea aika esittäytyä. Ollaan kuitenkin asuttu samassa paikassa jo niin monta vuotta. Mä olen sun Sisäinen Pullukka.

Äläkä viitti esittää yllättynyttä. Kyllä sä mut tunnet. Kuinka monta kertaa me ollaan sun kanssa nostettu se konvehtirasian ylempi kerros pois, kun ollaan leikitty nougat-aarrejahtia. Ja kuinka monta kertaa oon joutunut sulle jankuttamaan, että ota nyt hyvä ihminen se suklaapatukka siitä kassan vierestä, nyt kun siihen on vielä mahdollisuus. Eikä olla kertaakaan kaduttu, vai mitä!

Meillä on kyllä tosi kivaa yhdessä. Mutta ois mulla sulle yksi pyyntökin. Sä voisit kyllä vähän relata. Torkuttaisit aamulla vähän pidempään. Niin, ja ootko koskaan pysähtynyt miettimään, mikä sua oikeesti estää pitämästä karkkipäivää joka päivä?

Oon iloinen, että voin kutsua sua ystäväksi. Sä oot nimittäin ihan huipputyyppi!

Mutta nyt mä olen vähän huolissani susta. Yleensä tähän aikaan vuodesta sä saat päähäsi tehdä “ryhtiliikkeen”. Tajuuksä miten typerältä se saa mut näyttämään?! Oon katellut sivusta sitä sun intoilua aina vähän häpeillen. Se on mun mielestä tosi noloa. Ja mitä ajanhukkaa!

Kun sekin aika me voitas käyttää pötköttelemällä sohvalla, ähmimällä nachopelti ja jätskipönttö keksitaikinalla! Eikä huurteinen kyytipoikana olis pahitteeksi, vai? Ja mieti paljon rahaa säästät jos pistät ensi vuodelta sen kuntosalikortin jäähylle.

Mun mielestä sä näytät upeelta! Mutta olis mulla yks ehdotus sulle: Voisitko ostaa kokoa isompia vaatteita? Tai laitetaan samantien kaksi. Koska sä rupeat jostain syystä aina nynnyilemään siinä vaiheessa, kun vyötärö alkaa kiristämään. Mun mielestä se on vähän loukkaavaa. Just kun ollaan päästy hyvään vauhtiin niin sä painat jarrua. Hei haloo! Se vie kaiken ilon tästä hommasta!

Sitä paitsi. Me ollaan yhdessä saavutettu kaikki nämä kilot! Ollaan ylpeitä siitä mitä ollaan saatu aikaan!

Mutta ei nää sun puutteet nyt mitään kaupan kaatajia ole. Tietenkään. Kaikki me voidaan aina vähän parantaa. Ja sanoinhan jo, miten paljon mä tykkään susta. On vaan kivempaa kun on enemmän mitä rakastaa!

No mutta. Mä nyt ajattelin ehdottaa sulle kuitenkin sellasta vuosisopimusta, että pidetään hauskaa koko seuraava vuosi. Ei huolehdita huomisesta, unohdetaan kaikki lapselliset säännöt ja annat mun kutitella sua koko vuoden! Jätetään kaikki hikoilu ja kärsiminen kokonaan pois ja mennään fiilispohjalta! Kuuntelet vaan mua, niin meillä menee loistavasti!

Ja sun ei tartte vielä sitoutua mihinkään. Mä ajattelin antaa sulle nyt joulun aikana vähän maistiaisia siitä, mitä tuleman pitää. Sitä paitsi, kohta on taas se aika vuodesta kun me vedetään sellaiset ähkyt että oksat pois!

Äläkä unohda, että tähän aikaan vuodesta glögit ja piparit päivittäin on kansalaisvelvollisuus! Yksi elämä ja liekki palaa hei!

T. Sisäinen Pullukkasi

P.s. Äläkä saa mitään hulluja ideoita laihduttamisesta, se se vasta hullujen hommaa onkin!

P.p.s. Pitäskö sun leipoa vähän joulutorttuja, niin voitais juhlistaa sitä, että on jo

Kommentit (644)

Vierailija
601/644 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Selitys:

"Idea lähti siitä, että me mietittiin, miten me halutaan viestiä vuoden alussa."

Toteutus: 

"Läskit ne vaan mukavuudenhaluissaan mässyttelee herkkuja menemään sisäisesti ja ulkoisesti pullukoina."

Ihmetys:

"Miksi tämä muka loukkasi ketään?"

Yleisö:

"Jaa-a."

"Ei mua loukannut, nauroin vatsa kippurassa 3 vuorokautta koko perheeni kanssa kun tämä oli niin hauska juttu! sydän!"

Vierailija
602/644 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Apua katsoin pienen pätkän tuosta selittelyvideosta. Siinä näytettiin ihan sellainen kakka-emojin näköinen piirroshahmo, joka tähän kampanjaan on suunniteltu! Ei luoja, miten pihalla nämä ovat olleet! 

Kommentoinnit täynnä sydämiä, liekkejä, hehkutusta, ihanaa! Kehutaan hyvää huumoria ja "kuinka naurettiin viestille maha kippurassa".

Fatsheimaus jatkuu siellä ja sen annetaan jatkua. Sheimataan niitä joista viesti tuntui pahalle.

Eli pullukat ovat surullisia ja heikkoja ja ne joista tuntuu pahalle kun heidän ylipainoaan sheimataan ovat mielensäpahoittajia ja huumorintajuttomia. Häiriintynyt kehoviha, ruokapuhe naamioidaan huumoriksi.

Noista joistain Fitfarmin asiakkaista tulee mieleen joku verkostomarkkinointi jossa vaan kannetaan rahaa firmalle eikä tutkita asioita yhtään sen enempää. Kuinkahan monella heistä on joku nuoruuden trauma ja haluavat vaan kuulua johonkin yhteisöön ja maksaa siitä kiltisti joka kuukausi, ja Fitfarmin tapauksessa aina kun joku uusi "valmennus" julkaistaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
603/644 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne jotka tästä suuttuivat, ovat ne kenelle laihdustus olisi paikallaan.

Vierailija
604/644 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinkö? Meinaatko että firmalle on hyvää bisnestä karkoittaa ne potentiaaliset asiakkaat ja suututtaa kohderyhmä?

Ei sen puoleen, ainakin erään markkinointiryhmän sisällä tyrmistyneinä viestiä kommentoinneista suurin osa on profiililtaan normaalipainoisia. Tästä viestistä on puhuttu aika paljon markkinoinnin asiantuntijoiden keskuudessa. Ainoastaan noin 1/100 tuntuu olevan sitä mieltä, että mainos oli hauska. Suurin osa on ollut aika järkyttyneitä kuinka tällaista on voitu päästää julkisuuteen tai miten tätä on voitu edes ajatella hyväksi kampanjaksi.

Vierailija
605/644 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taisi herättää kohua vain läskeissä.

No entä sitten jos herättikin? Mieluummin olen läski kuin tyhmä ja ilkeä ja menetän tulot ja yrityksen maineen. 

Vierailija
606/644 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ketään muuta järkytä tuossa selittelyvideolla tuo sisäisen pullukan hahmon kuva? Tuollaisena löysänä möykkynä fitfarmilaiset näkevät ylipainoiset ihmiset.

Ja ei, tuossakaan ei auta selitellä, että sehän on vain hahmo ja se sisäinen ääni eikä oikea ihminen. Kyllä tuo hahmo nimenomaan kuvaa ihan ketä tahansa pullukkaa. Normaalista ja oikeasta pullukastahan tuo sisäinen hahmo on saanut alkunsa. 

Vierailija
607/644 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö ketään muuta järkytä tuossa selittelyvideolla tuo sisäisen pullukan hahmon kuva? Tuollaisena löysänä möykkynä fitfarmilaiset näkevät ylipainoiset ihmiset.

Ja ei, tuossakaan ei auta selitellä, että sehän on vain hahmo ja se sisäinen ääni eikä oikea ihminen. Kyllä tuo hahmo nimenomaan kuvaa ihan ketä tahansa pullukkaa. Normaalista ja oikeasta pullukastahan tuo sisäinen hahmo on saanut alkunsa. 

Jos kuva löytyy jostain mikä ei tuo lisäkkiklauksia tai katselijoita itse fitfarmille, niin olisi hyvä. Itse en ole enää avannut mitään heidän omaa tuotantoaan periaatesyistä.

Vierailija
608/644 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä ei taida olla pääpointtina se kuka suuttui ja kuka ei, vaan sitä lähinnä ihmetellään miten joku firma voi rahankiilto silmissään lähettää noin älyttömän mainospostin kymmenille tuhansille ihmisille. Ja jos joku haluaa laihduttaa niin Fitfarm ei vaikuta kovinkaan hyvältä vaihtoehdolta kun niin moni ostaa heiltä nettidieettejä uudestaan ja taas uudestaan, sen perusteella Fitfarmin dieeteillä ei saa pysyviä tuloksia. 

Vierailija
609/644 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse asiassa lihavien lisäksi tämän kaltainen viestintä on ihan järkyttävää kaikille niille, joilla on entinen, nykyinen tai alkava anoreksia, ortoreksia tai bulimia. Heitä on paljon fitnesspiireissä.

Vierailija
610/644 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos kuva löytyy jostain mikä ei tuo lisäkkiklauksia tai katselijoita itse fitfarmille, niin olisi hyvä. Itse en ole enää avannut mitään heidän omaa tuotantoaan periaatesyistä.

No se oli sellainen kakka-emojin ja tämän Pilanpäiten-piilokameraohjelman maskotin risteytys. 

https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQj9cjVZ9EZdMFcocs…;

Vierailija
611/644 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on kyllä ilkeä, siis ilkeä.

Vierailija
612/644 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sääliksi käy naista, ylimielinen narkku tuo mies. No, emo vanhenee, rakkauven suurella määrällä(rahalla, mielistelemällä, alentumalla) lienee pysyy narkku messissä. Voi sitä rauhottavien määrää, mitä nyt varmaankin napsitaan, että pysyy kuosissa tuo shöw.

'Erosimme ystävinä' otsikoita ootellessa.

Vierailija
613/644 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alkuun, olen ylipainoinen.

Minusta tuo juttu oli hauska.

Samoin toinen ylipainoinen nauroi tälle.

Miksi kaikesta pitää vetää hernepakka nenään?

Siksi, että toisille asia on todella kipeä. Ulkonäköpaineet ja syömishäiriöt ovat todellisia asioita. 

Ihmisille tekisi hyvää paksuntaa nahkaa. Nykyään triggeröidytään ja luisutaan raiteilta kovin pienistä asioista. Miten ihmeessä sitä ennen selvittiin? Maailmasta eivät typerykset lopu sillä, että heidän sanomisiaan koitetaan hallita, itseasiassa se usein vain pahentaa asenteita. Nytkin tuntuu, että kehopositiivisuus on vain lisännyt sekä vihaa lihavuutta kohtaa että lisännyt lihavien kokemaa itsevihaa. Syömishäiriöt lisääntyneet jne. Toki varmaan somellakin ollut vaikutusta asiaan. 

Vierailija
614/644 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siksi, että toisille asia on todella kipeä. Ulkonäköpaineet ja syömishäiriöt ovat todellisia asioita. 

Ihmisille tekisi hyvää paksuntaa nahkaa. Nykyään triggeröidytään ja luisutaan raiteilta kovin pienistä asioista. Miten ihmeessä sitä ennen selvittiin? Maailmasta eivät typerykset lopu sillä, että heidän sanomisiaan koitetaan hallita, itseasiassa se usein vain pahentaa asenteita. Nytkin tuntuu, että kehopositiivisuus on vain lisännyt sekä vihaa lihavuutta kohtaa että lisännyt lihavien kokemaa itsevihaa. Syömishäiriöt lisääntyneet jne. Toki varmaan somellakin ollut vaikutusta asiaan. 

Siis mitä mitä? Jos minä maksan jostain palvelusta, niin en silloin kuuntele vttuilua. Siitä tästä on pohjimmiltaan kyse. Eikä tarvitse.

Vierailija
615/644 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ennenkään selvitty. Samoja ongelmia on ollut aiemminkin, mutta niistä on vain vaiettu. Nykyään on tosin sillä tavalla eri tilanne, että ihmisten kehonkuva häiriintyy helpommin, kun joka paikassa nähdään vain filtteröityjä fitness-beibeja ja naapurin Sirpakin näyttää bikinimallilta, joten paineet ovat kovemmat kuin aiemmin. 

Vierailija
616/644 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Fitfarmi ampui pskaa tuulettimeen ja yritti " korjata" asian ampumalla lisää pskaa tuulettimeen🤣🤘 tästä casesta saisi hyvän esimerkin kauppiksen markkinointikursille. Tajuaisivat nyt vaan a) pyytää anteeksi ja b) sitten suun kiinni.

Vierailija
617/644 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Selitys:

"Idea lähti siitä, että me mietittiin, miten me halutaan viestiä vuoden alussa."

Toteutus: 

"Läskit ne vaan mukavuudenhaluissaan mässyttelee herkkuja menemään sisäisesti ja ulkoisesti pullukoina."

Ihmetys:

"Miksi tämä muka loukkasi ketään?"

Yleisö:

"Jaa-a."

"Ei mua loukannut, nauroin vatsa kippurassa 3 vuorokautta koko perheeni kanssa kun tämä oli niin hauska juttu! sydän!"

"Lähetin viestin kaikille sukulaisille eteenpäin, se oli heistä kaikista ihan huippu juttu! Todella loistavasti kirjoitettu ja nappiin!Kiitollinen, siunattu ja yhteenliitetykädet emoji!"

Vierailija
618/644 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ylensyönti on rakkauden, turvallisuuden ja huolenpidon (lapsilla) puutetta. Jos kovalla liikunnalla ja ruokavaliolla voi saada edes itsekunnioitusta, eihän se ole keneltäkään pois. Itsevarmuus saa unohtamaan vanhat pettymyksetkin, mutta kuten amerikkalaisista sairaaloisen lihavista kertovissaohjelmissa todistetaan, lapsuus luo pohjan tai vie pohjan myös painonhallinnalta. Se ei ole pikku juttu ja vanhemmat ovat kyllä vastuussa lastensa ruokavalioista. Jos aikuinen lappaa ostoskorinsa täyteen limonaadeja, sipsejä ja pakastepizzoja ja suklaata, onhan se kamalaa katsottavaa. Kannattaisi varmaan pistää nekin rahat laaturuokaan.

No emmätiiä. Mä vaan tykkään ruuasta. Roskaruuan ystävä en ole, mut hyvän kotiruuan. Syön sitä liikaa, koska se on niin hemmetin hyvää. Tosi, juuurensa varmasti siinä, kun laman lapsena ruuasta oli oikeasti puute ja nyt aikuisena omilla rahoilla en katso ostamani ruuan hintaa. Mutta noin muutoin ei kaikki läskit ole kotona makoilevia mt-ongelmaisia. Itse liikun läskeistäni huolimatta 20k-25k askelta ja työkin fyysistä. Toisaalta elämäntapa mahdollistaa sen, että saa mässyttää sitä mitä haluaa eikä "onneksi" ole kymmentä kiloa enempää ylipainoinen ja siinä pysytty yli kymmenen vuotta.

Täällä myös ylipainoinen laman lapsi, joka jo kotona asuessa haaveili, että kun pääsen muuttamaan omilleni, saan oikeasti syödä mitä haluan ja niin paljon kuin haluan. Niin myös tein ja teen edelleen. Kun on nähnyt nälkää ja joutunut jakamaan sen vähäisenkin muun perheen kanssa - meillä normaali arkiruoka oli 400g maksalaatikko 5 hengelle plus vähän leipää siihen, ei muuta - niin ei tee mieli enää kitsastella.

Ylimääräisistä kiloista huolimatta olen terve kuin pukki. Jouduin ravamaan tänä vuonna työterveydessä useamman kerran. Selvitettiin kaikki mahdollinen ja mahdoton ja ainoa fyysinen vamma oli runsaiden kuukautisten aiheuttama anemia. Sitäkin hoidetaan nyt. Viimeksi olen ollut nuhainen 5 vuotta sitten. Sitä edeltävää kertaa en edes muista, varmaan 20 vuotta sitten.

Mutta, fitnessliikkeen mielestä olen laiska ähmijä torkuttaja, jolla on jo toinen jalka haudassa ja silti sa vaan mättää lisää sontaa suuhunsa kuin tahdoton imbesilli.

Vierailija
619/644 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Järkyttää. Jos ostaisin valmennuksen ja valmentaja alkaisi näyttää tuommoisen kakkamöykyn kuvaa ja selittää että tämmöinen pullukka se meille syöttää niitä ajatuksia että otapa lisää kakkua, niin huh huh! Ajattelisin lähinnä että enpä halua että noin kujalla oleva ihminen ei todellakaan ala minua neuvomaan näin tärkeissä asioissa. Miten ylimielistä, selitetään kuin pikkulapsille että katsopas tätä kuvaa, tämä on paha. Ja seuraavassa kuvassa varmaan jotain parsakaalia, mikä on sitten hyvä?? Mulla on kyllä ollut omat mielikuvani koko firmasta ja tästä pääpariskunnasta, mutta tämä "kampanja" ikävä kyllä vahvisti niitä entisestään. Ehkä firma kuitenkin tuottaa niin hyvin että on varaa tehdä tämän luokan aivan ilmeisiä mokia.

Vierailija
620/644 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Järkyttää. Jos ostaisin valmennuksen ja valmentaja alkaisi näyttää tuommoisen kakkamöykyn kuvaa ja selittää että tämmöinen pullukka se meille syöttää niitä ajatuksia että otapa lisää kakkua, niin huh huh! Ajattelisin lähinnä että enpä halua että noin kujalla oleva ihminen ei todellakaan ala minua neuvomaan näin tärkeissä asioissa. Miten ylimielistä, selitetään kuin pikkulapsille että katsopas tätä kuvaa, tämä on paha. Ja seuraavassa kuvassa varmaan jotain parsakaalia, mikä on sitten hyvä?? Mulla on kyllä ollut omat mielikuvani koko firmasta ja tästä pääpariskunnasta, mutta tämä "kampanja" ikävä kyllä vahvisti niitä entisestään. Ehkä firma kuitenkin tuottaa niin hyvin että on varaa tehdä tämän luokan aivan ilmeisiä mokia.

Eikä mua ainakaan se kakkamöykky käske ottamaan lisää kakkua. Minä ihan itse otan kakkua lisää siksi, että se kakku on hyvää.

Minuun toimisi paljon paremmin "Joulu on juhlittu, olipa ihana taas herkutella, mutta nyt tarttis tehdä jotain? Tule meidän valmennukseen, saat liikunnasta pysyvästi saman hyvän olon!"-tyyppinen mainonta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä seitsemän