Sanon aina bloireri vahingossa :(
En ikinä muista että se on oikeasti broileri (nytkin tarkistin netistä) vaan sanon aina bloireri. Argh, turhauttavaa! Ehkä vielä joskus opin.
Kommentit (37)
Tsihii. Haittaakse kuitenkaan niin. Mä sanon välillä näpiläkyvä, jos joku vaate vaikka on sitä.
[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 19:58"]Tsihii. Haittaakse kuitenkaan niin. Mä sanon välillä näpiläkyvä, jos joku vaate vaikka on sitä.
[/quote]
söpö :3 -2
Mä en osaa sanoa sitä muutenkuin broileli, samoin nimi henri on aina henli, mutta henrik on henrik. Muitankin on mutta en nyt keksi ja nää korostuu väsyneenä.
T. muuten ei mitään puhevikaa :D
[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 19:58"]
Tsihii. Haittaakse kuitenkaan niin. Mä sanon välillä näpiläkyvä, jos joku vaate vaikka on sitä.
[/quote]
Kyllä se vähän haittaa, joskus nolottaa.
Ehkä sit jos oot joku tv-kokki, mutta himasi kyökissä ei varmaankaan pahenna mainettasi kovinkaan pahasti... Sun täytyy tehdä tuosta nyt tabu. Vältä puhetta kanaruoista, tai hei, sano siis ihan rehdisti että kana vaan. 3
Älä huolestu et ole ainoa jolla menee sanat sekaisin.
Terveisin spykoloki :-)
Mä en myöskään ole kovin lahjakas sanomaan joitain sanoja. "Henri" kuulostaa siltä kuin olisi r-vika. Tällä viikolla en osannut sanoa kognitiivinen, sanoin jotain "kokgitiivinen"...
[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 20:06"]
Älä huolestu et ole ainoa jolla menee sanat sekaisin. Terveisin spykoloki :-)
[/quote]
:D Ihana!
[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 20:06"]Älä huolestu et ole ainoa jolla menee sanat sekaisin.
Terveisin spykoloki :-)
[/quote]
Ah, kohtalontoveri. T. Spykiatria-opiskelija
Röntgen röngten miten se meni ja steriloin vauvan tutit
Älä ota sitä niin vakavasti, puhu kanasta vain. Huonommin on sillä maanrakennusfirman suunnitteluinsinöörillä, joka joutuu työkseen puhumaan pisararadan heiluriliikenteestä. :)
Auditorio on auritorio tai joskus auditodio ja jostain syystä diadeemi on diareemi ja domeraadi on domedaadi, domedaari tai domeraari, noin reet on vaan niin vaikeita.
[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 20:02"]Mä en osaa sanoa sitä muutenkuin broileli, samoin nimi henri on aina henli, mutta henrik on henrik. Muitankin on mutta en nyt keksi ja nää korostuu väsyneenä.
T. muuten ei mitään puhevikaa :D
[/quote]
Explolelli on mulla yksi.
Mä sanon aina vahingissa politiikko :/ en oikein koskaan osaa sanoa sitä niin kuin pitäisi.
Yritäppäs ap sanoa monta kertaa peräkkäin nopeasti "floridalainen broileri" :D i dare ya :D
Pahempia juttuja on jos käyttää jotain sivistyssanaa snobbailutarkoituksessa väärin. :)
Noin minäkin sanoin. Ehkä noin 3-4-vuotiaana.
Minä sanoin ekat 25 vuotta BLOIRELI kunnes eräänä päivänä vain opin, BROILERI, broisku . Toivoa siis on ap :)
Aaw, aika symppis :) mua alko hirveesti naurattaa toi otsikko kaikessa sympaattisuudessaan.