Sanon aina bloireri vahingossa :(
En ikinä muista että se on oikeasti broileri (nytkin tarkistin netistä) vaan sanon aina bloireri. Argh, turhauttavaa! Ehkä vielä joskus opin.
Kommentit (37)
[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 20:56"]
Minä sanoin ekat 25 vuotta BLOIRELI kunnes eräänä päivänä vain opin, BROILERI, broisku . Toivoa siis on ap :)
[/quote]
Mukava kuulla, olen tosin 32-vuotias. Mutta ehkä se minunkin aikani tulee vielä...
Itselläni lipsahtaa aina Epygti :)
Äitini tilaa aina klaikt limsaa (light).
Mulle kaukokaipuu on aina kaikokaupuu. Ei vaan mene oikein, ei.
[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 21:03"]Mulle kaukokaipuu on aina kaikokaupuu. Ei vaan mene oikein, ei.
[/quote]
:D
Sano broitsu, niin tuskin tulee bloitsu. :D
Auttaisiko sua sellainen muistisääntö, jos visualisoisit gangsta-BROilerin, jolle voisit aina välillä mielessäsi heittää esim. "Yo bro, wazzup?"
Kaveri puhuu aina infraktista ihan tosissaan. Jotenkin huvittavaa. Ei taida edes tietää, että on oikeasti infarkti.
[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 21:06"]Auttaisiko sua sellainen muistisääntö, jos visualisoisit gangsta-BROilerin, jolle voisit aina välillä mielessäsi heittää esim. "Yo bro, wazzup?"
[/quote]
Kokeiltu on ja sit tulee brouleli :D
T. 5, eli se joka sanoo henli
Mä sanon välillä neekeli. Sit aina nolottaa kun jossain virallisessa tilaisuudessa ei saa sanottua kunnolla.
[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 20:47"]
Mä sanon aina vahingissa politiikko :/ en oikein koskaan osaa sanoa sitä niin kuin pitäisi.
[/quote]
mullakin on näitä :) matematiikko vai matemaatikko
[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 21:06"]Auttaisiko sua sellainen muistisääntö, jos visualisoisit gangsta-BROilerin, jolle voisit aina välillä mielessäsi heittää esim. "Yo bro, wazzup?"
[/quote]
heh, mä nauroin tälle ääneen, vaikken epäile muistisäännön toimivuutta yhtään :D "yo bro.." :'D
Voisiko olla noloimmasta päästä: Trakkori
Kohtalotovereita! Minun ongelmani on "psanieli".
Mä sanon usein kahden sanan sekoituksia. Tänäänkin: "näyttääpäs haussulta!" hauska+hassu. Tai "moippa!" moi+heippa. Kirjoittaessakin menee väärin: Kuolu=koulu yms.
[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 21:47"]
Mä sanon usein kahden sanan sekoituksia. Tänäänkin: "näyttääpäs haussulta!" hauska+hassu. Tai "moippa!" moi+heippa. Kirjoittaessakin menee väärin: Kuolu=koulu yms.
[/quote]
Täällä sama! Sanoin aamulla moimenta... En näköjään osannut valita, sanoisinko moi vai huomenta. :/
Aika söpöä