Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vain keski-ikäisille naisille ! mitä ihanaa teillä on päällä tänään ?

Vierailija
22.04.2015 |

Mulla: Filippa K farkut ja andiatan tummansininen 3/4 hiha pitsipaita.

Meikkivoide ripsari ja huulipuna, tulin pyörällä ei ollu aikaa laitella enempää

N 47

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Farkut, valkoinen tunika, converset ja nahkatakki ;)

-ei kananpersettä eikä räväköitä silmälaseja, vielä

N51

Vierailija
2/23 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja hopeiset rengaskorvikset ja nahkanilkuurit ;

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmaa lyhyt farkkuhame, valkoinen tiukka toppi ja sen päällä harmaa-musta-valkoruudullinen paita, mustat ballerinat. Lyhyt tukka, melko voimakas silmämeikki, isot korvikset. Ikää 49 vuotta.

Vierailija
4/23 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liu Jo pillifarkut ja Tigerin musta neule. Jalassa mustat mokkaiset kiilakorot, merkki Minelli. 

Vierailija
5/23 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kulahtaneet collegehousut, kirpparilta hankittu auttamattoman vanhanaikainen puuvillapaita jossa on hölmö nauha kaulalla. Kotona olen.

Vierailija
6/23 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustat pillifarkut ja harmaa pyllynpeittävä löysähkö neule. Alla toppi. Mustat matalat nilkkurit. Olen 52.

Vierailija
7/23 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Velour-kotihousut, Lidlin hihaton paita ja Luhdan fleecetakki. Kotipv.

Vierailija
8/23 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku musta pitsitunika ja mustat housut sekä mukavat Eccot jalassa. Ripsaria ja nuttura tiukalla. =D

Vierailija
9/23 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkkiturkki.

Vierailija
10/23 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ihana pilkullinen väljä mekko ja leggarit, tällä hetkellä lisäksi tosi ihana ja lämmin musta villashaali mallia teltta. :) ;) Pitkä tukka on jonkinlaisella sotkusykeröllä niskassa. Onko työkavereita linjoilla, tunnistatteko? (Mä pidän nyt ruokatuntia; moraalinen oikeus olla aaveella, nih! )

Vierailija
11/23 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustat hyvin kapeat (muttei ihan teinipillit) farkut, musta ladyfit-t-paita, harmaa ohut neuletakki ja harmaat tennarit. Hopean värinen metallikello ja parit hopeiset sormukset. Hyvin kevyesti meikkiä, tavalliset muovisankaiset mustahkot silmälasit. Ei kananpersettä vielä täälläkään vaan aika tylsä vaalea polkkatukka ilman otsatukkaa.

N52

Vierailija
12/23 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on miesten alusvaatteet. Jotenkin ihanan seksikästä ja salaista. Tämä on mun oma pikku salaisuus, eikä kenenkään muun. Siniset black horset, uuh.

Vierailija
13/23 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmaat pillifarkut, isohko mustavalkoraidallinen puuvillapaita, sinapinkeltainen iso ja ohut 'turva'huivi kaulan ympäri kieputettuna, vaaleaa nahkaa nauhalliset nilkkurit, sellaiset klassiset 'graafikon' mustasankaiset chanelin silmälasit, pitkät tummat (muutama harmaa) värjäämättömät hiukset auki, ei meikkiä, eikä hopeista vihkisormusta lukuunottamatta mitään koruja... 

Vierailija
14/23 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on mustat farkut (en muista merkiä) ja musta pellavatunikapaita (aïno), tennarit ja nuttura.  Kohta kun meen ulos huoneestani, pitää vaihtaa tennarit avokkaisiin (gabor tai clarks).

Oon varmaan malliesimerkki siitä toisesta ketjusta;)

Vierailija
15/23 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 10:34"]

Kulahtaneet collegehousut, kirpparilta hankittu auttamattoman vanhanaikainen puuvillapaita jossa on hölmö nauha kaulalla. Kotona olen.

[/quote]

mimmoinen nauha kaulalla? Alkoi kiinnostaa, pakko selvittää;)

Vierailija
16/23 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 10:34"]

[/quote]

Samis! Kaikki täsmää paitsi nauha:D

Vierailija
17/23 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trumpettimalliset jumppatrikoot 90-luvulta, naapurin rouvan tänne viime kesänä jättämä t-paita-rytky ja mieheltä saatu hemtexin kylpytakki -hemtex oli uutta Suomessa vuosituhannen vaihteessa ja tää kylpytakkikin oli tosi cool :D
Olen joo kuumeessa kotona. Eikä ikääkään ole kuin 38 mutta tunnen itseni ikälopuksi jo.

Vierailija
18/23 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lee Cooperin farkut, Cream kietaisupaita, sävysävyyn t-paita, bootsit, urheilusukat. Mustaa ja harmaata.

Ripsiväri, kulmakynä, hiuslakka.

Iiiihanasta en sitten tiedä.

Vierailija
19/23 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustat farkut (kapeat) ja tummansininen paita 3/4 hihat ja mustat korkokengät ja hopienen kaulakoru.

N 45

Vierailija
20/23 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruskeat Lee Cooperin farkut, vaaleanharmaa pitkähihainen T-paita jossa "humoristinen" matkailumainos, ei meikkiä. Ihaninta asussani ovat äidin neulomat villasukat, ne ovat kelta-mustaraidalliset. Olen 49 v.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kuusi