Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten naisettomat miehet selviää?

Vierailija
27.03.2015 |

Miten te naisille jostain syystä kelpaamattomat miehet kestätte tilannettanne? Käyttekö maksullisissa vai riittääkö kauniiden naisten katselu, vemputtaminen jne?

Itse olen oivaltanut viime aikoina, että tulee ihan hyvä mieli kun menee kaupassa sellaiselle kassalle jossa on nuori tai muuten mukavan oloinen nainen. Kaikeksi onnekseni se kassaneiti ei voi alkaa haukkumaan ulkonäköäni tai olemustani siinä kassalla ilman seuraamuksia. Tuntuu se ihan hyvältä kun saa hymyn ja tervehdyksen naiselta edes kassalla. Se pelastaa viikkoni kun saa edes yhden positiivisen naiskokemuksen.

Kommentit (189)

Vierailija
161/189 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanasti selviän,saan itse valita pöydän kattaukset ,päättää mitkä teekupit ja mikä kaitaliina, valita kukat maljakkoon joka on minun valitsemani, tehdä sitä ruokaa mikä maistuu ja päättää pidänkö housuja vai hametta jne. Itse asiassa päätän jopa siitäkin saako miesystäväni suuseksiä  vai ei . Voimauttava tunne !  Missing woman is a perfect miss !

Vierailija
162/189 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/189 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonosti, eipä kiinnosta oikein mikään.

Vierailija
164/189 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huonosti, eipä kiinnosta oikein mikään.

Hae lääkäriltä SSRI-lääkitys.

Vierailija
165/189 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten te naisille jostain syystä kelpaamattomat miehet kestätte tilannettanne? Käyttekö maksullisissa vai riittääkö kauniiden naisten katselu, vemputtaminen jne?

Itse olen oivaltanut viime aikoina, että tulee ihan hyvä mieli kun menee kaupassa sellaiselle kassalle jossa on nuori tai muuten mukavan oloinen nainen. Kaikeksi onnekseni se kassaneiti ei voi alkaa haukkumaan ulkonäköäni tai olemustani siinä kassalla ilman seuraamuksia. Tuntuu se ihan hyvältä kun saa hymyn ja tervehdyksen naiselta edes kassalla. Se pelastaa viikkoni kun saa edes yhden positiivisen naiskokemuksen.

Onnekas paska - mulle ei hymyile edes kassat.

Ja maksullisetkin kieltäytyvät myymästä.

Vierailija
166/189 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se  tietysti kiva ,jos kassatyöntekijä on työssään  ystävällisenoloinen asiakkaita kohtaan, mutta minusta se on kuitenkin loppujen lopuksi aivan  sama oli hän sitten mies tai nainen,nuori tai vanha.

Mukavammalta tuntuu aina kuitenkin  se ,kun on ne (vaikkapa sitten paahtoleipä,margariinirasia,maito ja jugurtit) tms.juuri haluamani  tuotteet poistuessa kaupasta ostoskassissa.

Jos on jotain kivaa (-30% tuotetta taas löytänyt ne se kyllä ilahduttaa jos mikä) .

Lyhyt kassajono ja nopea kassa ovat myös niitä  kivoja juttuja,sekä tietysti se ettei ruuhkaa ollut kaupassa ja parkkipaikkakin löytyi nopsasti .

Jos sitten joutuu jotain neuvoa joltain,jonkun osaston myyjältä kysymään ,niin kun silloin saa asiantuntevaa ja ystävällistä palvelua,niin se ilahduttaa kauppareissuilla aina varmasti kaikkein eniten.

Kohtuullisen hintaiset ,tuoreet ja nätit kukat ilahduttavat myös,kun joskus kauneutta kotiini haluan .

Ei kukaan kassa minua kuitenkaan  kotonaan ajattele, tai muistele

. Miksi ihmeessä sitten  pitäisi minun, asiakkaan kohdalla  olla päinvastoin? Olenhan 'asiakas' vain silloin kun hoidan asioitani ja teen jossain  liikkeessä omia hankintojani.

Se ,että minun pitäisi ajatella jonkun kassatyöntekijän  pelkällä asiakashymyllään 'pelastaneen  päiväni', ja että kokisin siinä jotain valtavan suurimerkityksellistä oikein 'saaneeni' tuntuisi minusta kyllä ,suoraan  sanoen: hirveän miinukselliselta oman elämäni suhteen.

Melkein kuin joltain itkutyynyjen asettelulta valmiiksi itsesäälin vuoteelle!

Ei, hänellä on oma elämänsä ja minulla omani-lähden aina tästä.

Itse asiassa tunnen kuitenkin  kaikki lähikauppani kassat ja olen jutellut heidän kanssaan vaikka mistä ja hekin ovat kertoneet minulle vaikka mitä omasta elämästään.

Kukaan heistä ei ole koskaan sanonut minusta mitään negatiivista ja kaikki tervehtivät minua aina iloisesti ( vaikka ostokseni jäävätkin  siellä yleensä  aina alle kahden kympin )

Vierailija
167/189 |
25.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä ainakaan tule kestämään kauan :( .  Jätin viinan ja kuukausi sen jälkeen olen ollut masentuneempi kuin koskaan. Eihän tässä elämässä ole mitään järkeä näin. Viinakin oli pakko lopettaa koska krapulat alkoivat kestää 3 päivää ja rajujen migreenien kera. Nyt ollaan umpikujassa: Masennus vai kivulias krapula ?  Alkoholinhan pitäisi aiheuttaa masennusta itsellä tilanne että ennen olin masentunut vain krapulapäivinä nyt 24/7. 

Vierailija
168/189 |
25.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kourin nuorten naisten pyllyjä ohimennen julkisissa.

Me too!

Vierailija
169/189 |
25.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 20:05"]Mulla samat. Silloin joskus kun kaunis nainen hymyilee minulle seuraa siitä euforia joka kestää muutaman tunnin.

Nätin parturilikan tuolissa istuminen on kokemus, josta jää hyvä fiilis loppupäiväksi. Kuukauden ainut päivä, jolloin saa kokea hellän kosketuksen.

Niin, ja sitten kun ilalla katsoo sen videolta saa Asmr fiiliksiä.

Vierailija
170/189 |
25.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko selviäväni enää kauaa. Hyvästi paha maailma :/

Vierailija
171/189 |
25.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 20:05"]

Mulla samat. Silloin joskus kun kaunis nainen hymyilee minulle seuraa siitä euforia joka kestää muutaman tunnin.

Ilahduttaako vain kauniin naisen hymy? Entä tällaisen tavallisen, mutta mukavan naisen hymy? Mitä tekisit jos hymyllisin sinulle ja katsoisin pitkään silmiisi hymyillen?

No tottakai ilahduttaa.

Vierailija
172/189 |
25.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mitään sellaista mistä en selviäisi ilman naista arjessa. Oma rauha toteuttaa itseäni taiteellisesti. Ei onnellisuus asu muissa ihmisissä. Jokaisella parisuhteella on omat mutkat ja haasteet. Mahdollista parisuhdetta vastaan minulla ei mitään ole, mutta en sitä "etsi". Ps. itsesääli on hirveää ja epätoivon haistaa kauas, se on luotaantyötävä piirre.

Vierailija
173/189 |
25.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei selviä.

Vierailija
174/189 |
18.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin kun naiset sanoo että on hankalaa löytää mies niin yksinäisiä miehiä on maailmassa valtavasti enemmän entä naisia ja naisilla pariutuminen on muutenkin helpompaa koska miehet lähestyy. Toisin päin jos olet hiljainen ja ujo mies niin yksin jää ja muiden jalkoihin

Vierailija
175/189 |
18.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ole tavannut vielä yhtään naista jolla olisi mitään muuta annettavaa kuin se p*llu, joten hyvin tässä pärjäillään.

Vierailija
176/189 |
18.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

enigma kirjoitti:

Ihanasti selviän,saan itse valita pöydän kattaukset ,päättää mitkä teekupit ja mikä kaitaliina, valita kukat maljakkoon joka on minun valitsemani, tehdä sitä ruokaa mikä maistuu ja päättää pidänkö housuja vai hametta jne. Itse asiassa päätän jopa siitäkin saako miesystäväni suuseksiä  vai ei . Voimauttava tunne !  Missing woman is a perfect miss !

olet oksettava toivottavasti miehesi vaihtaa parempaan tai on jo vaihtanut salarakastajaan :)

Vierailija
177/189 |
18.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa säälittävää, jos on niin naisen saannista kiinni oma selviäminen. Perustatte onnen toisen ihmisen varaan. Hohhoijaa.

Vierailija
178/189 |
18.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltuani kolme kertaa naimisissa ja nyt sinkkuna arvostan nyt sitä ettei tarvitse tehdä mitään kompromisseja... on kuin vapaus olisi koittanut... eli ei enää koskaan suhteeseen se on opetus elämässä... :) Sitä oppii arvostamaan vasta kun on kokeillut...

Vierailija
179/189 |
18.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en ole tavannut vielä yhtään naista jolla olisi mitään muuta annettavaa kuin se p*llu, joten hyvin tässä pärjäillään.

No mitä muuta haluaisit saada?

Vierailija
180/189 |
18.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole naista koska en halua eli en huoli ketään. Yksin olen onnellisin eli paremmin en voisi pärjätä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi seitsemän