Loputon väsymys ja vetämättömyys.
Tässä alkaa miettiä että mitähän mulla on vialla. Kesästä saakka ollut selittämätön ja kova väsymys. Rokotteet otettu ja alkanut tässä miettimään että voisiko liittyä noihin piikkeihin tämä juttu :(
Kommentit (30)
Mene lääkärille äläkä kysy näiltä keittiölääkäreiltä neuvoja.
Väsyttää ajatus joulusta, jota ei nyt jaksaisi viettää. 8 henkilöä joulupöydässä, en tiiä voidaanko kokoontua, onko järkeä, pitäskö kaikkien olla vaan himassa. Loputtomasti kysymyksiä, haluis vaan nukkua koko paskan ohi.
Mulla sama, mutta johtuu kohdallani vain siitä että elämä on perseestä nyt koronan aikana.
No tämä aihe jos joku on idioottien temmellyskenttä. Yks tarjoo rokotetta, toinen gluteenia, kolmas 5G aaltoja ja neljäs hiilihydraatteja.
Vierailija kirjoitti:
Väsyttää ajatus joulusta, jota ei nyt jaksaisi viettää. 8 henkilöä joulupöydässä, en tiiä voidaanko kokoontua, onko järkeä, pitäskö kaikkien olla vaan himassa. Loputtomasti kysymyksiä, haluis vaan nukkua koko paskan ohi.
Parempi ottaa kevyesti ja rennosti koko joulu. Lepäillä ja rentoutua 🙂
Käy tsekkaamassa kilpirauhasarvot, omat kilpirauhasarvot mennyt piikkien oton jälkeen päin mäntyä
Vierailija kirjoitti:
Käy tsekkaamassa kilpirauhasarvot, omat kilpirauhasarvot mennyt piikkien oton jälkeen päin mäntyä
Korolla piikin jälkeen?
Vierailija kirjoitti:
Juotko kahvia?
Kehotatko juomaan kahvia?
Kofeiini tunnetusti piristää ja virkistää.
Jotkut eivät saa edes unta, jos juovat illalla kahvia.
Vierailija kirjoitti:
Mulla sama, mutta johtuu kohdallani vain siitä että elämä on perseestä nyt koronan aikana.
Täällä sama. Talvi, kylmä, pimeys, yksinäisyys, sinkkuus, ei työtä, kotona 22/24h, koronan takia ryhmäjutut hyllyllä, jne.
Olisin varmasti peippostakin pirteämpi, jos joku aamu heräisin lämpimän auringon paisteeseen, linnunlauluun ja rakkaan kosketukseen.
Nyt olen lykännyt ja lykännyt pientä remonttia kotona, milloin mistäkin tekosyystä. Totuus on, ettei ole inspiraatiota eikä energiaa tehdä mitään. Valoisan aikaan käyn vähän lenkillä, lopun aikaa notkun netissä. Nukun huonosti, kun elimistökään ei erota, onko päivä vai yö.
Ketipinor