Passiiviset miehet käyvät hermoilleni
Ärsyttää miehet, jotka kysyvät mielipidettäni joka asiaan. Mun mielestä miehen vain kuuluu sanoa näin, että "mulla on liput paikkaan x, mennään sinne. Tule paikalle klo 18". Ärsyttää sellainen ihme jahkaaminen ja epävarmuus miehissä sekä liiallinen tarve miellyttää naisia ja mukautua. Naisen tehtävä on jahkailla ja olla epävarma. Ugh.
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Persulasta kajahtaa!!!
En ole persu lainkaan edes. Mua vain ärsyttää passiiviset ja nyhveröt miehet. Itse olen nyhverö naiseksi, mutta haluaisin vahvan miehen. Jostain syystä ne nyhveröt kiinnostuvat minusta.
T. Ap
Ootko nyt ihan varma tuosta...? Mitä jos sulla onkin parempi ajatus siitä, mitä tänä iltana tehtäisiin? Tai minne lähdettäisiin. Ajattelin että mentäis katsomaan se uusi Bondi. Mutta kun on jo näin kauan pyörinyt, niin ei tuollakaan enää kiire, Mahtaako suo sitten kiinnostaakaan... Tykkäätkö muuten ihan kävelylenkeistä? Jos vaikka vaan lähtis iltakävelylle ja sitten osuttais jonnekin. En kyllä osaa sanoa minne. Olisko siihen ehdotuksia...
Miehen pitää olla "ohjelmatoimisto", jotta nainen ei kyllästy.
MIKSI joku mies kysyy kaikkeen naisen mielipidettä? Voisiko joku kertoa? En uskalla sanoa kyseiselle ihmiselle suoraan (olen itse nynny) ja on pakko purkaa v*tutusta täällä siis.
Mulla oli ekana miesystävänä sellainen vanhempi ja itsevarma mies, joka sanoi: "mäpä vien sut yhteen kivaan paikkaan" ja oli suunnitellut valmiiksi asiat tai suunnitteli lennossa. Mun tehtävä oli vain seurata ja tehdä. Hän päätti. Hän otti tilanteessa aina ohjat. Nautin. Tosin hän myös petti minua, kun kelpasi muillekin.
T. Ap
Vierailija kirjoitti:
Näin on. En edes liioittele.
T. Ap
miksi syyttelet muita? jos kerran haluat että miehet tekee jotain... joko ne tekee tai jättää tekemättä. ei ole niiden maailman napa.
Nainen joutuu kuitenkin tekemään kotityöt ja hoitamaan lapsia enemmän. Jos mies ei pysty edes keksimään ohjelmaa, niin mitä sellaisella edes tekee?
On tekopyhää kritisoida toisia ominaisuuksista, joita on itsellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Ap
Tuskinpa kaikki miehet on kiinnostuneet tuosta roolista.
rikasleidi kirjoitti:
miksi syyttelet muita? jos kerran haluat että miehet tekee jotain... joko ne tekee tai jättää tekemättä. ei ole niiden maailman napa.
Ärsyttää hengailla tuollaisten epävarmojen kanssa. Ja niitä tuntuu olevan kaikki nykyään tai sitten vain tasoni on laskenut, enkä enää kohtaa kunnollisia miehiä.
T. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Ap
Tuskinpa kaikki miehet on kiinnostuneet tuosta roolista.
Saavat sitten etsiä erilaisia naisiakin. Mua ei kiinnosta passiiviset ja epävarmat miehet.
T. Ap
Vierailija kirjoitti:
Itse olen kanssa "ohjelmatoimistomies", mutta kun on useita "artisteja" tallissa, niin eipä "kyllästy".
Kuulostaa huonoilta kommunikointitaidoilta. Seurustele enemmän ja tapaa miehiä, niin pikkuhiljaa opit tuomaan oman näkemyksesi esiin.
Miehet harvoin ehdottavat mitään kun tietää saavansa jonkun mystisen vastauksen, josta ei saa selvää.
Vierailija kirjoitti:
On tekopyhää kritisoida toisia ominaisuuksista, joita on itsellä.
Miehen kuuluu olla miehekäs. Nainen saa olla hiiri.
T. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Persulasta kajahtaa!!!
En ole persu lainkaan edes. Mua vain ärsyttää passiiviset ja nyhveröt miehet. Itse olen nyhverö naiseksi, mutta haluaisin vahvan miehen. Jostain syystä ne nyhveröt kiinnostuvat minusta.
T. Ap
121212:n sanoin:
Nyhverönaiset haluavat vahvoja miehiä koska vastakohdat täydentävät toisiaan.
Vahvat naiset haluavat vahvoja miehiä koska samanlaiset leikkivät parhaiten yhdessä.
Mua voi jopa kiinnostaa hieman joku mies, mutta tuo liiallinen naisen miellyttäminen tuhoaa sen vähänkin mielenkiinnon melkein heti. Miehen kuuluu olla itsenäinen, naisesta riippumaton, henkilö, joka ei kysele muiden hyväksyntää.
T. Ap
Ajatustenlukijaa et löydä mistään.
Vierailija kirjoitti:
Miehen kuuluu olla miehekäs. Nainen saa olla hiiri.
Jokainen määrittelee miehekkyyden omalla tavallaan, eikä ole mitään "kuuluu olla", on vain sinun mielipiteesi. Todellisuuden ei tarvitse mukautua sinun toiveisiisi.
No koska olet itse nyhverö hiiri vedät puoleesi niitä samanlaisia lapasia. Keksi itse oma tekemisesi, niin muutkin joutuu tekemään.
Yksi sanoi mulle kerran yhden konsertin jälkeen "mitäs nyt tehdään?" ja katsoi kysyvästi. Sanoin, että en tiedä ja pitääkin tässä lähteä kotiin ja mies mukautui vain ja oli senkin jälkeen kiinnostunut yhä. En ymmärrä tuollaisia lapasia. :(