Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Passiiviset miehet käyvät hermoilleni

Vierailija
17.12.2021 |

Ärsyttää miehet, jotka kysyvät mielipidettäni joka asiaan. Mun mielestä miehen vain kuuluu sanoa näin, että "mulla on liput paikkaan x, mennään sinne. Tule paikalle klo 18". Ärsyttää sellainen ihme jahkaaminen ja epävarmuus miehissä sekä liiallinen tarve miellyttää naisia ja mukautua. Naisen tehtävä on jahkailla ja olla epävarma. Ugh.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua voi jopa kiinnostaa hieman joku mies, mutta tuo liiallinen naisen miellyttäminen tuhoaa sen vähänkin mielenkiinnon melkein heti. Miehen kuuluu olla itsenäinen, naisesta riippumaton, henkilö, joka ei kysele muiden hyväksyntää.

T. Ap

Sellainen mies ei halua miehestä riippuvaista nyhverönaista roikkumaan jalkoihin.

Nyhverönaisia haluavat vain miehet jotka tykkäävät alistaa naista, käyttäen hyväksi tämän läheisriippuvuutta, avuttomuutta ja osaamattomuutta. Ja nyt en tarkoita rajua ottamista sängyssä, josta saattaisit pitääkin, vaan sellaista alistmaista joka ei johda mihinkään mukavaan.

Ne "naiselliset naiset" jotka saavat positiivisella tavalla "miehekkäitä miehiä" eivät ole nyhveröitä, vaikka siirtävätkin jotkut asiat miehen vastuulle (ja toisaalta ottavat vastuun muista asioista).

Vierailija
22/25 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua voi jopa kiinnostaa hieman joku mies, mutta tuo liiallinen naisen miellyttäminen tuhoaa sen vähänkin mielenkiinnon melkein heti. Miehen kuuluu olla itsenäinen, naisesta riippumaton, henkilö, joka ei kysele muiden hyväksyntää.

T. Ap

Sellainen mies ei halua miehestä riippuvaista nyhverönaista roikkumaan jalkoihin.

Nyhverönaisia haluavat vain miehet jotka tykkäävät alistaa naista, käyttäen hyväksi tämän läheisriippuvuutta, avuttomuutta ja osaamattomuutta. Ja nyt en tarkoita rajua ottamista sängyssä, josta saattaisit pitääkin, vaan sellaista alistmaista joka ei johda mihinkään mukavaan.

Ne "naiselliset naiset" jotka saavat positiivisella tavalla "miehekkäitä miehiä" eivät ole nyhveröitä, vaikka siirtävätkin jotkut asiat miehen vastuulle (ja toisaalta ottavat vastuun muista asioista).

Myönnän, että tuossa olet oikeassa. Esim. jotkut latinonaiset ovat aika kovia luita, vaikka ovatkin naisellisia. Varsinaiset hiiret saavat alistajia (kaksi existäni), pettäjiä (yksi exäni) tai lapasia (uusimmat vonkaajani).

T. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka meitä miehiä on tavataan syyttää ja moittia siitä, että olemme sukupuolten välsien tasa-arvon tiellä, niin kyllä Ap -nais oletettuna taas muistuttaa, että on myös naisia, jotka ilm nauttivat siitä kun mies vie ja itse saa olla se, jota viedään. Eihän siinä mitään jos löytää kumppanin, joka jaksaa ja haluaa olla aina vastuussa ja osaa tehdä itseä miellyttävät päätökset mutta ainakin itse väsyisin jatkuvaan myötäilyyn ja perässä kulkemiseen ja siihem ttä minun täytyisi toinen "ohjelmoida" tekemään asioita ilman, että voisin luottaa jauskoa, että hänkin osaa tehdä omia ja isenäsiä valintoja.  Kyllä kumppanillani täytyy olla omaa tahtoa ja mielipiteitä ja olisi luonnotonta ajatella, että ne olisivat aina ja joka kerta samansuuntaiset kuin omani.  

Vierailija
24/25 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi että pitää aina valittaa! Joko mies määräilee liikaa, tai ei määräile tarpeeksi! Kun ei ongelmia ole, niin niitä on keksittävä?

N, 57

Vierailija
25/25 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep jep.

Osa naisista haluaa että mies ilmoittaa että nyt mennään katsomaan uusin Bond, ja sitten ne istuu kiltisti katsomassa sen Bondin ja ajattelee että tällaista miesten kanssa on. Ei ne ehkä haluakaan aidosti muuta kuin jonkun joka vie jonnekin ja saa olla vaan passiivinen. Ei ole mitään mitä itse haluaisi nähdä tai sitten ne on ”naisten juttuja”.

Joku taas haluaa että mies ilmoittaa että vien sut jonnekin, ja sitten ne on pettyneitä jos se on Bond, kun tietenkään ne ei tykkää Bondista ja salaa toivovat että mies olisi vienyt katsomaan jonkun joka olisi todistanut miten fiksu mies on ja nähnyt saman fiksuuden naisessakin. (Bond ja fiksuus vain esimerkki, voi olla mitä vain, vaikka just päinvastoin, riippuen tyypeistä).