Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Apua! Onko markkinoilla laktoosittomia/vähälaktoosisia pääsiäismunia?

Vierailija
27.03.2015 |

Mielellään yllätysmunia.
Onko tietoa? Mignon taitaa olla laktoositon, muita?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 17:33"]Mitä ne p&s munat mahtaa maksaa?
[/quote]
Pienet 1,50€, isot 5-10€

Vierailija
2/17 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole niissä p&s munissa yllätystä. On olemassa myös muovikuorisia, jossa sisällä yllätys ja karkkeja :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jaksat värkätä itse, Lidlissä oli nyt myynnissä silikonisia suklaamunamuotteja (noin neljä euroa per muotti, yhdessä muotissa oli useampi "munanpuolikas"?). Osta sellainen ja maidotonta suklaata, sulata (ja temperoi) suklaa ja kaada muotteihin. Anna jähmettyä ja kaada vielä toinen kerros päälle (että munista tulee tarpeeksi paksuja). Sitten vaan annat jähmettyä uudestaan, irrotat muoteista ja liimaat kaksi puolikasta yhteen sulalla suklaalla. Sisälle jotain pientä krääsää ja ympärille foliota. :) 

Vierailija
4/17 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
5/17 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mignonit on maidottomia ja ainakin Ruohonjuuressa oli muutamia maidottomia suklaamunia, mutta mitään krääsää näissä ei kyllä ole missään.

Vierailija
6/17 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dammenbergin tumma suklaamuna on lasten makuun liian tumma. Meillä lapsi syö kyllä mm. 55% suklaata ja montaa muutakin tummaa, mutta Dammenbergin tumma jää välistä, jopa multa. Sitä toffeen makuista en ole maistanut. Ehkä se olisi pehmeämmän makuinen. Sokoksessa olen nähnyt myynnissä noita Dammenbergin munia. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/17 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ne p&s munat mahtaa maksaa?

Vierailija
8/17 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/17 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
10/17 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Punnitse ja säästä -myymälöistä löytyy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/17 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 14:23"]Punnitse ja säästä -myymälöistä löytyy.
[/quote]
Ovatko yllätysmunia?

Vierailija
12/17 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mignon on toSiaan maidoton. Uskoisin, että pikkufirmoilta löytyy myös vaihtoehtoja. Onko teidän lähellä mitään erikoisliikkeitä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
14/17 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tietoa P&S:n pääsiäismunista muuta kuin mainostivat laktoosittomia radio Aallossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/17 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietääkö kukaan?

Vierailija
16/17 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kaipaan yllätysmunia lapsille, osta tyhjiä muovisia munankuoria ja täytä ne maidottomalla suklaalla ja pikkuyllätyksillä. Menevät sitten myön ensi pääsiäisenä :)

Vierailija
17/17 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietääkö kukaan niistä punnitse&säästä munista?